Millainen on unelmiesi mies?
Tässä minun:
180-195cm pitkä
Tummat paksut ja hyvin leikatut hiukset
Tumma hyvä sopiva parta ( ei roikkuva)
Lihaksikas
Hymyilevä
Komea
Älykäs
Kohtelias
Vähintään AMK:n käynyt työssäkäyvä suht hyvä palkka
Haluaa sopivasti seksiä
On seksissä sopivan raju, mutta samalla osaa olla myös hellä
30-38-vuotias
Hyvä auto ( auton hinta vähintään 15000)
Omistusasunto
Luotettava
Osaa keskustella
Rakastava
Lapsirakas
Eläinrakas ( ei pakollinen)
Kunnioittava
Tekee kotitöitä oma-aloitteisesti
Osaa vaihtaa autonrenkaat
Osaa tehdä remonttia ( ei ole peukalo keskellä kämmentä)
Osaa laittaa ruokaa
Hoitaa lapsia yhteistyössä ilman käskemistä
Tyylitajua
Perussiistit vaatteet ( seuraa edes vähän muotia)
Huolehtii hygieniasta
Ei juo liikaa eikä juhli liikaa
Kommentit (76)
Mahtavaa! Onnea etsintään. Toivottavasti löytyy!
Unohdit leuan ja metsästäjän silmät.
Mitä hiton väliä sulle on sillä, minkä hintainen auto miehellä on?
Ja sitten naiset väittää etteivät ole liian vaativia.
- muslimi
- ei suomalainen juntti
- tummaihoinen
Haluat siis pitkän, tumman, lihaksikkaan ja komean miehen... hmmm... tämä olikin ihan uutta...
Älykäs, hyväkäytöksinen, hyvännäköinen (minun mielestäni).
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten naiset väittää etteivät ole liian vaativia.
Kyseessä on "unelmien mies", ei realistinen mies, johon todennäköisesti tulen rakastumaan in real life.
Tavallinen tyttö on etsinyt tavallista miestä ja tuloksena on ollut joka kerta alkoholisti joka ei omien sanojen mukaan juo liikaa ja harrastaa lenkkeilyä.
Juupa juu. Antaapa olla. Itsellä on ylipainoa (167cm/vaatekoko 42) ja juuri sai lukea etten kelpaa vaikka itse en edes ole etsinyt super sporttista koska en sellainen ole. Liikuntaa harrastan useamman kerran viikossa ja ruokailutottumukset on yläkanttiin. Koska tykkään tekemästäni safkasta.
Joten mitäpä sitä turhia listoja rustaamaan. Kaikille ei parisuhdetta tule eikä se ihmisyyttäni vähennä vaikka yleinen mielipide näyttää olevankin.
Brad Pittin ulkonäkö ja rahat kelpais
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen tyttö on etsinyt tavallista miestä ja tuloksena on ollut joka kerta alkoholisti joka ei omien sanojen mukaan juo liikaa ja harrastaa lenkkeilyä.
Juupa juu. Antaapa olla. Itsellä on ylipainoa (167cm/vaatekoko 42) ja juuri sai lukea etten kelpaa vaikka itse en edes ole etsinyt super sporttista koska en sellainen ole. Liikuntaa harrastan useamman kerran viikossa ja ruokailutottumukset on yläkanttiin. Koska tykkään tekemästäni safkasta.
Joten mitäpä sitä turhia listoja rustaamaan. Kaikille ei parisuhdetta tule eikä se ihmisyyttäni vähennä vaikka yleinen mielipide näyttää olevankin.
Eikö löydykään työssäkäyvää rahasampoa?
Kunhan sen kanssa klikkaa yks yhteen, niin ulkonäöllä ei ole minkään valtakunnan väliä. Kun rakastun johonkin, rakastun ihmiseen ja koko kokonaisuuteen. Siksi hieman hankala määritellä jotain tiettyä piirrettä, esimerkiksi ne joiden kanssa olen seurustellut, on kaikki tosi erilaisia ulkonäöllisesti.
Jos nyt jotain ulkonäköseikkaa pitäisi mainita kiinnostavana ominaisuutena, niin kaljua ja hartioita. Mä liikun luonnossa hurttien kanssa ja teen fyysistä ulkotyötä, metsässä soisi viihtyvän miehenkin työn tai harrastusten suhteen. Saa (ja oikeastaan pitääkin) olla iskävartalo. Härski, tumma ja ronski huumori, suorapuheisuus ja avoimuus luonteenpiirteinä viehättää, sellainen Peter Pan -henkisyys, mutta ei kuitenkaan syndrooma. Rehellinen oltava ja omaa elämääkin pitää olla. Sosiaalinen erakko.
Sisäliikuntaharrastajat ja instajäbät ei ole minun juttu, eli somessa ja sisällä ei saa päivää viettää.
Onneksi törmäsin jo sellaiseen mieheen, joka on unelma sellaisena kuin on ♥
Kiltti
kunnollinen
huumorintajuinen
rauhallinen
"kunnioittava" ?
Mitä tuo nyt tarkoittaa?
Höpöhöpö - trolli tuo lista. Joku uli haluaa vissiin taas vähän purkaa traumojaan.
Mulla
- 2m pituus
- vähintään maisteri
- bodari
- muna vähintään 30cm
- rikas
- perintöä tulossa
- yhteiset rahat
Älykäs
Huumorintajuinen
Uskollinen
Mun silmään hyvännäköinen
Meillä kipinöi
Haluaa todella paljon taivaallista seksiä
Nauttii mun nautinnosta
Hyvin varusteltu
Mieluiten ei partaa
Tulee omillaan toimeen
Mua pidempi, miel. 178 - 185
Ei kaljuunnu tai sitten vetää kokonaan kaljuksi
Ei päihdeongelmaa
Ei tupakoi
Hyvä hygienia
Tykkää joistain samoista asioista kuin minäkin, esim. lukeminen, musiikki, matkustaminen
Rakastaa mua PALJON
Tekee osansa kotihommista, tykkää laittaa ruokaa
Hellyydenkipeä
Oho, mullahan onkin tommonen. Yks tai kaks kohtaa puuttuu, mutta puhe olikin teoreettisesta unelmien miehestä. Mä pidän tän. ♡ Rakastan häntä.
P.s. aika paljon miehiä tässä ketjussa hakemassa rikasta elättäjää! XD
tatuoitu parrakas leveä hartiainen komea töissäkyävä mies