Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on unelmiesi mies?

Vierailija
22.04.2019 |

Tässä minun:
180-195cm pitkä
Tummat paksut ja hyvin leikatut hiukset
Tumma hyvä sopiva parta ( ei roikkuva)
Lihaksikas
Hymyilevä
Komea
Älykäs
Kohtelias
Vähintään AMK:n käynyt työssäkäyvä suht hyvä palkka
Haluaa sopivasti seksiä
On seksissä sopivan raju, mutta samalla osaa olla myös hellä
30-38-vuotias
Hyvä auto ( auton hinta vähintään 15000)
Omistusasunto
Luotettava
Osaa keskustella
Rakastava
Lapsirakas
Eläinrakas ( ei pakollinen)
Kunnioittava
Tekee kotitöitä oma-aloitteisesti
Osaa vaihtaa autonrenkaat
Osaa tehdä remonttia ( ei ole peukalo keskellä kämmentä)
Osaa laittaa ruokaa
Hoitaa lapsia yhteistyössä ilman käskemistä
Tyylitajua
Perussiistit vaatteet ( seuraa edes vähän muotia)
Huolehtii hygieniasta
Ei juo liikaa eikä juhli liikaa

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taaskaan tullut yllätyksenä, että naiset haluavat aina täysin samanlaisen miehen. Naiset ovat kuin klooneja miesmakunsa osalta.

Sitten kun miehiltä kysyy unelmiennaista kaikki puhuu vain tisseistä, perseestä ja seksistä. Naisilla huomattavasti enemmän vaihtelua ja erillaisia toiveita tässäkin ketjussa.

Vierailija
42/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään piirrelistoja, olen luopunut sellaisesta jo ajat sitten. 

Työkaverini on unelmamieheni, joten kuvailen häntä. Hän on kohtelias, ystävällinen, hauska, älykäs, huomioonottavainen ja hyvä työssään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ihannemies on komea ja kiva. Ei tarvii olla mitää ihme ammatteja, eikä rahaa. Mut töissä pitää käydä. Plussaa tulee kiinnostuksesta urheiluun, remonttihommiin ja terveelliseen ruokaa. Viinaa tosi harvoin.

T: Lapseton sinkku 50v

Rahalla ei oo niinku mitään merkitystä mut kyl silti pitää niinku käydä töissä tienaamassa

Vierailija
44/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taaskaan tullut yllätyksenä, että naiset haluavat aina täysin samanlaisen miehen. Naiset ovat kuin klooneja miesmakunsa osalta.

Sitten kun miehiltä kysyy unelmiennaista kaikki puhuu vain tisseistä, perseestä ja seksistä. Naisilla huomattavasti enemmän vaihtelua ja erillaisia toiveita tässäkin ketjussa.

Joopa joo, lol.

Naisten kriteerit miehille lyhykäisyydessään: töissä pitää käydä ja rahaa pitää tienata, lisäksi pitää olla tarpeeksi maksukykyä ja -halukkuutta. Aika hyvin toistuu sama kriteeri tässä(kin) ketjussa, toki yleensä siihen käytetään jotain kiertoilmausta tyyliin "kunnollinen", "omilla toimiin tuleva".

Vierailija
45/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ihannemies on komea ja kiva. Ei tarvii olla mitää ihme ammatteja, eikä rahaa. Mut töissä pitää käydä. Plussaa tulee kiinnostuksesta urheiluun, remonttihommiin ja terveelliseen ruokaa. Viinaa tosi harvoin.

Rahalla ei oo niinku mitään merkitystä mut kyl silti pitää niinku käydä töissä tienaamassa

Katsos, kun useimmat aikuiset ihmiset toivovat, että kumppani tienaisi itse omat rahansa ja osaisi ottaa vastuuta omasta elämästään. Jos ei käy töissä, olisi hyvä ainakin etsiä töitä tai opiskella tai ainakin suunnitella työ- tai opiskelupaikan etsimistä. En muuten halveksu työttömiä ollenkaan, koska olen itsekin ollut pitkiä jaksoja työttömänä. 

Miksi tämä työasia on teille palstamiehille niin kova paikka?

Vierailija
46/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee mitään piirrelistoja, olen luopunut sellaisesta jo ajat sitten. 

Työkaverini on unelmamieheni, joten kuvailen häntä. Hän on kohtelias, ystävällinen, hauska, älykäs, huomioonottavainen ja hyvä työssään. 

Mulla on sama tilanne. Tapaan päivittäin työpaikallani uskomattoman ihanan miehen. Ei vaan oma rohkeus riitä aloitteen tekemiseen. ;(

Vierailija
47/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi autovaatims mua ihmetyttää. Luuleeko ap tosiaan että 15000 euron auto olisi "hyvä auto". Mun autoni maksoi vuosi sitten 132000 euroa eikä se vieläkään ole mielestäni "hyvä auto".

Vierailija
48/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsos, kun useimmat aikuiset ihmiset toivovat, että kumppani tienaisi itse omat rahansa ja osaisi ottaa vastuuta omasta elämästään. Jos ei käy töissä, olisi hyvä ainakin etsiä töitä tai opiskella tai ainakin suunnitella työ- tai opiskelupaikan etsimistä. En muuten halveksu työttömiä ollenkaan, koska olen itsekin ollut pitkiä jaksoja työttömänä. 

Kaikkia ei ehkä kiiinnosta tunteeton materialisti, joka hakee muista vain taloudellista etua. Yrittäen vielä tekopyhästi selittää paskaa kullaksi.

Vierailija
49/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorimies, antaa sängen kasvaa, luonnonläheinen, herkkä, syntyjä syviä pohdiskeleva, eläinrakas, kropaltaan suht siro pituudella ei väliä, löytyykö palstalta ? 🙋💜

Vierailija
50/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkijanördeistä kiinnostunut palstailija peräänkuuluttaa myös treffiseuraa!

Jos ei täältä löydy, niin pakko kai se on alkaa hengailla Otaniemessä. 

Vierailija
52/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi autovaatims mua ihmetyttää. Luuleeko ap tosiaan että 15000 euron auto olisi "hyvä auto". Mun autoni maksoi vuosi sitten 132000 euroa eikä se vieläkään ole mielestäni "hyvä auto".

Joo mut 15000e mersu on parempi, kun 132000 Renu tai Pösö, mistään sähköhärpäkkeistä nyt puhumattakaan.

Vierailija
53/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo, lol.

Naisten kriteerit miehille lyhykäisyydessään: töissä pitää käydä ja rahaa pitää tienata, lisäksi pitää olla tarpeeksi maksukykyä ja -halukkuutta. Aika hyvin toistuu sama kriteeri tässä(kin) ketjussa, toki yleensä siihen käytetään jotain kiertoilmausta tyyliin "kunnollinen", "omilla toimiin tuleva".

Minä en ota vaivoikseni elättimiestä. Olen saanut sivusta seurata montakin surkeaa tapausta, kun nainen elättää työtöntä ja/tai juoppoa miestä. Ei ole minun juttuni, mutta jatka etsimistä. Typeryksiä riittää.

Vierailija
54/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te maksulliset miehen esineellistäjät ette olisi mikään ongelma, jos ette tunkisi nokkaanne joka paikkaan. Teiltä on mahdoton välttyä jos hakee seuraa ja lisäksi teette ylimielisiä olettamuksia tyyliin "mies käy tai ainakin haluaa käydä töissä" ja "mies haluaa haluaa maksaa naisesta". Hautaatte käytöksennälle allenne ne harvat oikeasti hyvät naiset. Pysykää omissa luolissanne neljän seinän sisällä ja jättäkää tilaa niille harvoille hyville naisille, niin mitään ongelmaa ei ole.

No jopas oli raivoisa reaktio ihan asialliseen kommenttiin. 

Vierailija
55/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo, lol.

Minä en ota vaivoikseni maksuhalutonta miestä. Olen saanut sivusta seurata montaakin rahatonta tapausta, kun nainen ei saa maksukyvykästä ja/tai -haluakasta miestä. Ei ole minun juttuni, mutta jatka etsimistä. Typeryksiä riittää.

Suomeksi.

Vierailija
56/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia ei ehkä kiiinnosta tunteeton materialisti, joka hakee muista vain taloudellista etua. Yrittäen vielä tekopyhästi selittää paskaa kullaksi.

Eli nainen, joka toivoo mieheltä työssäkäyntiä tai edes työnhakua on mielestäsi "tunteeton materialisti", jollainen ei kiinnosta sinua? Vastauksesi kuulostaa perin katkeralta ottaen huomioon sen, että tuontyyppinen nainen ei mukamas kiinnosta. 

Vierailija
57/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-55-vuotias. Saa olla minkä väriset hiukset vaan, vaikka harmaat, tai ei hiuksia, ihan samantekevää. Itseäni vähän pidempi mieluusti. Elättää itsensä ja on joskus halukas lähtemään matkalle. Ei ole väliä asuuko vuokralla vai omistusasunnossa, kunhan ei halua muuttaa yhteen. On hyvissä väleissä mahdollisiin lapsiinsa ja mielellään eksäänkin. Ei enää tahdo lapsia.

Vierailija
58/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te maksulliset miehen esineellistäjät ette olisi mikään ongelma, jos ette tunkisi nokkaanne joka paikkaan. Teiltä on mahdoton välttyä jos hakee seuraa ja lisäksi teette ylimielisiä olettamuksia tyyliin "mies käy tai ainakin haluaa käydä töissä" ja "mies haluaa haluaa maksaa naisesta". Hautaatte käytöksennälle allenne ne harvat oikeasti hyvät naiset. Pysykää omissa luolissanne neljän seinän sisällä ja jättäkää tilaa niille harvoille hyville naisille, niin mitään ongelmaa ei ole.

"Haluaa käydä töissä" ei kuulosta mielestäni mitenkään kohtuuttomalta vaatimukselta. 

Vierailija
59/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hiton väliä sulle on sillä, minkä hintainen auto miehellä on? 

Naisille maksukyky- ja halukkuus on ykkösprioriteetti miehessä.

Kyky ja halu maksaa mitä? Maksan itse oman elämiseni. Kunhan maksaa mies omansa.

Vierailija
60/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilusta, luonnosta ja liikkumisesta pitävä. Mietiskelevä mutta silti ei hiljainen hissukka, ystävällinen, jämäkkä, päätöksen tekijä, rehellinen, uskollinen, auttavainen, melko antelias, töitä tekevä mutta ei työnarkomaani, ei alko juomiin eikä kaksimielisiin juttuihin menevä, eikä tietty uhkapeluri. Ulkonäöllä ei väliä mutta saisi olla parempi kuntoinen kuin minä. Ei haittaa jos videopelit kiinnostaa. Ja sais olla sellainen jolla on myös omia kavereita. Kunnioittaa vanhempiaan. Iältään 30-39.