Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on unelmiesi mies?

Vierailija
22.04.2019 |

Tässä minun:
180-195cm pitkä
Tummat paksut ja hyvin leikatut hiukset
Tumma hyvä sopiva parta ( ei roikkuva)
Lihaksikas
Hymyilevä
Komea
Älykäs
Kohtelias
Vähintään AMK:n käynyt työssäkäyvä suht hyvä palkka
Haluaa sopivasti seksiä
On seksissä sopivan raju, mutta samalla osaa olla myös hellä
30-38-vuotias
Hyvä auto ( auton hinta vähintään 15000)
Omistusasunto
Luotettava
Osaa keskustella
Rakastava
Lapsirakas
Eläinrakas ( ei pakollinen)
Kunnioittava
Tekee kotitöitä oma-aloitteisesti
Osaa vaihtaa autonrenkaat
Osaa tehdä remonttia ( ei ole peukalo keskellä kämmentä)
Osaa laittaa ruokaa
Hoitaa lapsia yhteistyössä ilman käskemistä
Tyylitajua
Perussiistit vaatteet ( seuraa edes vähän muotia)
Huolehtii hygieniasta
Ei juo liikaa eikä juhli liikaa

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ihannemies on komea ja kiva. Ei tarvii olla mitää ihme ammatteja, eikä rahaa. Mut töissä pitää käydä. Plussaa tulee kiinnostuksesta urheiluun, remonttihommiin ja terveelliseen ruokaa. Viinaa tosi harvoin.

T: Lapseton sinkku 50v

Rahalla ei oo niinku mitään merkitystä mut kyl silti pitää niinku käydä töissä tienaamassa

Katsos, kun useimmat aikuiset ihmiset toivovat, että kumppani tienaisi itse omat rahansa ja osaisi ottaa vastuuta omasta elämästään. Jos ei käy töissä, olisi hyvä ainakin etsiä töitä tai opiskella tai ainakin suunnitella työ- tai opiskelupaikan etsimistä. En muuten halveksu työttömiä ollenkaan, koska olen itsekin ollut pitkiä jaksoja työttömänä. 

Miksi tämä työasia on teille palstamiehille niin kova paikka?

Kaikkia ei ehkä kiiinnosta tunteeton materialisti, joka hakee muista vain taloudellista etua. Yrittäen vielä tekopyhästi selittää paskaa kullaksi.

Eli nainen, joka toivoo mieheltä työssäkäyntiä tai edes työnhakua on mielestäsi "tunteeton materialisti", jollainen ei kiinnosta sinua? Vastauksesi kuulostaa perin katkeralta ottaen huomioon sen, että tuontyyppinen nainen ei mukamas kiinnosta. 

Eiköhän työhön ja tienaamiseen liittyvät pakkovaatimukset puhu puolestaan.

Vierailija
62/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ihannemies on komea ja kiva. Ei tarvii olla mitää ihme ammatteja, eikä rahaa. Mut töissä pitää käydä. Plussaa tulee kiinnostuksesta urheiluun, remonttihommiin ja terveelliseen ruokaa. Viinaa tosi harvoin.

T: Lapseton sinkku 50v

Rahalla ei oo niinku mitään merkitystä mut kyl silti pitää niinku käydä töissä tienaamassa

Katsos, kun useimmat aikuiset ihmiset toivovat, että kumppani tienaisi itse omat rahansa ja osaisi ottaa vastuuta omasta elämästään. Jos ei käy töissä, olisi hyvä ainakin etsiä töitä tai opiskella tai ainakin suunnitella työ- tai opiskelupaikan etsimistä. En muuten halveksu työttömiä ollenkaan, koska olen itsekin ollut pitkiä jaksoja työttömänä. 

Miksi tämä työasia on teille palstamiehille niin kova paikka?

Kaikkia ei ehkä kiiinnosta tunteeton materialisti, joka hakee muista vain taloudellista etua. Yrittäen vielä tekopyhästi selittää paskaa kullaksi.

Eli nainen, joka toivoo mieheltä työssäkäyntiä tai edes työnhakua on mielestäsi "tunteeton materialisti", jollainen ei kiinnosta sinua? Vastauksesi kuulostaa perin katkeralta ottaen huomioon sen, että tuontyyppinen nainen ei mukamas kiinnosta. 

Eiköhän työhön ja tienaamiseen liittyvät pakkovaatimukset puhu puolestaan.

"Pakkovaatimukset", hahhah. Kuules kun minun puolestani mies saa olla vaikka sairaseläkkeellä, kunhan on mukava ihminen. Vai onko tässäkin mielestäsi jokin ongelma? 

Mielestäni totesin ihan selkeästi, etten todellakaan halveksi työttömiä. Kela ja valtio niitä pakkovaatimuksia asettavat, en minä. 

T: tuo sama, joka kirjoitti monta työhön liittyvää viestiä aikaisemmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumorimies, antaa sängen kasvaa, luonnonläheinen, herkkä, syntyjä syviä pohdiskeleva, eläinrakas, kropaltaan suht siro pituudella ei väliä, löytyykö palstalta ? 🙋💜

Olen syntynut väärälle vuosisadalle, tiedän. No mennään soolona vaikka hautaan asti.

Vierailija
64/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ap:n kaltainen mies, mutta en ole saanut koulutusta vastaavaa työtä. Olen siis insinööri.

Teen matalapalkka-alan hommia ja toistaiseksi tehnyt niitä jo 8-vuotta. Eli lähinnä siivoilen 8e tunti palkalla.

Siitä syystä minulla ei ole autoakaan ja en yleensä pääse myöskään treffeille ja ei ole myöskään varallisuutta treffeille.

Tällä hetkellä taktiikkani on tehdä lottoa ja toivoa että tulee osuma. Sekin on todennäköisempää kuin päästä hyviin töihin.

Vierailija
65/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden kommenttiväittelyiden jälkeen kysyykö joku vielä miksi Suomessa on miljoona sinkkua..pah!

Vierailija
66/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden kommenttiväittelyiden jälkeen kysyykö joku vielä miksi Suomessa on miljoona sinkkua..pah!

Tuskin. Selväähän se on, ettei miehellä ole nykyään tarpeeksi maksukykyä ja -halukkuutta.

Vierailija
67/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rikas ja naimisiin ilman avioehtoa, kaikkeen muuhun sopeudun kyllä esim ulkonäkö ei niin tärkeä koska en ole niin pinnallinen.

Vierailija
68/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuso H stadista

Vierailija
69/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin eri asia käydä joka päivä töissä, kuin maata tyhjänpanttina kotona. Ja sitten on vielä eri asia olla oikeesti rikas.

Vierailija
70/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen parhaillaan unelmamieheni kanssa. Hän on

- hoikkka ja lihaksikas

- taitava ja innokas ruoanlaittaja

- hyväkuntoinen, joska liikkuu aktiivisesti joka päivä

- älykäs

- hyvässä työpaikassa

- hyvä isä

- loistava rakastaja

- naisia kunnioittava

- keskustelutaitoinen ja -haluinen

- koulutukseltaan DI

- omaksunut terveelliset elämäntavat

- raitis ja savuton

- rakastunut minuun ja osaa sen myös kertoa

- sanansa mittainen mies

- kiltti

- kunnollinen

- fiksu

- introvertti

- vähän ujo

- minua 3 vuotta nuorempi

Vierailija
71/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taaskaan tullut yllätyksenä, että naiset haluavat aina täysin samanlaisen miehen. Naiset ovat kuin klooneja miesmakunsa osalta.

Sitten kun miehiltä kysyy unelmiennaista kaikki puhuu vain tisseistä, perseestä ja seksistä. Naisilla huomattavasti enemmän vaihtelua ja erillaisia toiveita tässäkin ketjussa.

Joopa joo, lol.

Naisten kriteerit miehille lyhykäisyydessään: töissä pitää käydä ja rahaa pitää tienata, lisäksi pitää olla tarpeeksi maksukykyä ja -halukkuutta. Aika hyvin toistuu sama kriteeri tässä(kin) ketjussa, toki yleensä siihen käytetään jotain kiertoilmausta tyyliin "kunnollinen", "omilla toimiin tuleva".

Kunnollinen tarkoittaa sitä, ettei ryyppää tai käytä huumeita, eikä tee rikoksia tai ole väkivaltainen. Omillaan toimeen tuleva taas tarkoittaa sitä, ettei ole sossun elättinä, vaan pystyy elättämään itsensä ja oman jälkikasvunsa. Suurin osa suomalaisista naisista haluaa ja pysyy elättämään itsensä, aika moni elättää myös siipeilijäveikkoa siinä sivussa, mutta sellainen ei kuulu yleensä unelmamiehen ominaisuuksiin.

Vierailija
72/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö - trolli tuo lista. Joku uli haluaa vissiin taas vähän purkaa traumojaan.

Luultavasti. Hassua vaan että kun naiset postaa oikean unelmamiehensä, niin sehän on se u.li/121212-mies.

- pitkä

- tumma

- raamikas (leveät hartiat, jykevät piirteet, joko lihaksikas tai nallekarhu)

- komea (tässä nauretaan jykeville leuoille ja metsästäjän silmille, mutta kyllä niillä komeilla miehillä nämä yleensä on)

- naista älykkäämpi

- koulutus/ammatti/tulot vähintään samat kuin naisella, mieluusti paremmat

- seksissä enemmän viejä kuin alistuva, naisen ottaminen rajusti/määrätietoisesti ainakin välillä must

- puitteet kunnossa

Millaiset ovat metsästäjän silmät? En ole tuollaisista kuullutkaan.

Minun mieheni oli metsästäjä ja hänellä oli maailman upeimmat jäänsiniset silmät.

Vierailija
73/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista naisista haluaa ja pysyy myymään itseään, aika moni kiristää myös elatusapurahoja siinä sivussa, mutta sellainen ei kuulu yleensä unelmanaisen ominaisuuksiin.

Miehen kannalta katsottuna.

Vierailija
74/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö - trolli tuo lista. Joku uli haluaa vissiin taas vähän purkaa traumojaan.

Luultavasti. Hassua vaan että kun naiset postaa oikean unelmamiehensä, niin sehän on se u.li/121212-mies.

- pitkä

- tumma

- raamikas (leveät hartiat, jykevät piirteet, joko lihaksikas tai nallekarhu)

- komea (tässä nauretaan jykeville leuoille ja metsästäjän silmille, mutta kyllä niillä komeilla miehillä nämä yleensä on)

- naista älykkäämpi

- koulutus/ammatti/tulot vähintään samat kuin naisella, mieluusti paremmat

- seksissä enemmän viejä kuin alistuva, naisen ottaminen rajusti/määrätietoisesti ainakin välillä must

- puitteet kunnossa

Millaiset ovat metsästäjän silmät? En ole tuollaisista kuullutkaan.

Minun mieheni oli metsästäjä ja hänellä oli maailman upeimmat jäänsiniset silmät.

Puhtaasti biologiselta kannalta katsottuna miesten silmät ovat metsästäjän silmät. Miehet erottavat pieniä yksityiskohtia ja liikettä tarkemmin ja kauempaa kuin naiset, minkä lisäksi miehet ovat keskimäärin naisia parempia arvioimaan etäisyyksiä. Toisaalta samasta syystä miehet ovat naisia putkinäköisempiä. Naisilla on taas miehiä parempi perifeerinen näkö sekä parempi värinäkö.

Nuo erot johtuvat siitä, että historiallisesti miesten tehtävä oli metsästää ja naisten tehtävä oli paimentaa lapsia ja poimia marjoja, sieniä, jne.

Miesten silmät ovat siis metsästäjän silmät.

Vierailija
75/76 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, mutta löysin sen unelmien miehen; Hävyttömän söpö omaa jumalaisen vartalon. Laittautuneena todellakin tyylikäs ja komea. Upea auto ja ura arvostetulla alalla.

Noh. Onneksi tajuan, että jotain vikaa täytyy tuossakin adoniksessa olla, joten ei hätää, vaikka tuskin hän minusta mitättömästä kiinnostuisi koskaan.

Päivän piristys kuitenkin silloin, kun sattumalta kohtaamne ohi mennen.

Vierailija
76/76 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteellinen, mielenkiintoinen persoona, siniset silmät plussaa. Sellainen joka kuuntelee sydämensä ääntä eikä mene muiden mukana. Sellainen jonka juttuja jaksaa kuunnella ja joka saa minut nauramaan. Tylsiä taviksia tai perusjuntteja en yleensä jaksa. En jaksa miestä jonka elämän sisältö on yhtä kuin kaverit, kalja, jääkiekko, televisio jne. Pitää olla sellainen jonka kanssa ollaan samalla aaltopituudella, että tulee sellainen tunne että olemme samansieluisia ihmisiä, sielunkumppaneita. En halua asettaa liikaa määritelmiä tai ehtoja, sen vain tietää kun sellaisen kohtaa.