Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet joita en koskaan lähestyisi tai haluaisi kertovat kuinka eivät viehäty minusta?

Vierailija
21.04.2019 |

Kovin myötähäpeää herättävää ja kiusallista käytöstä

Kommentit (270)

Vierailija
41/270 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi naiset eivät syyllisty moiseen.

Olet ihan kiva mutta...

mutta mitä? Eikö se nyt riitä että ollaan kavereita?

Ehkä naiset kuvittelevat itsestään liikoja ja ajattelevat olevansa vaimomateriaalia, tai vähintään pano. Vinkki: ette ole.

Vierailija
42/270 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki naiset kuvittelevat aivan omiaan. Se, että mies kohtelee naista aivan normaalisti ja on ystävällinen tälle, ei tarkoita sitä, että mies olisi missään mielessä kiinnostunut naisesta. On aina hauskaa nähdä miten naisten asenne muuttuu, kun on tutustunut johonkin ihan ok-naiseen ja kun selvästi naista kiehtoo jokin persoonassani, pudotan pommin, eli kerron olevani onnellisesti naimisissa kauniin ja nuoren naisen kanssa. Naisista 99%:lla käytös muuttuu heti paljon etäämmäksi. :)

No kuvittelepas, että nämä naiset sen sijaan että muuttuvat kohteliaan etäisiksi ryhtyisivätkin kommentoimaan, kuinka eivät ole kiinnostuneita sinun tyylisesti pukeutuvasti ja käyttäytyvistä miehistä, lisäksi ehkä päälle vielä sanoisivat että olisit komea jos vähän pukeutuisit miehekkäämmin ja hymyilisit enemmän. Niinpä.

Vaikeaa edes kuvitella tuollaista, koska juuri pukeutumistyylini, käytökseni ja komea ulkonäkönihän on heidän kiinnostuksen saanut heräämään. Valtaosa naisista eivät vaan siedä sitä, ettei heistä olla kiinnostuneita.

Kertovatko naiset olevansa kiinostuneita sinusta, vai onko tämä kiinnostus täysin omaa tulkintaasi? Ei ole yksi tai kaksi juttusille tunkenutta "komeaa" miestä, jotka ovat tulkinneet normaalin kohteliaisuuden suunnattomaksi kiinnostukseksi ja olleet sitten äärettömän närkästyneitä, kun en sitä ollutkaan...

Joo noissa tilanteissa saa helposti kommenttia "en minä ole yhtään kiinnostunut sinunkaltaisistasi naisista, pidän ihan toisenlaisista". No kiva, sittenhän kaikki on hyvin, kumpikaan ei ole kiinnostunut. Missä ongelma?

Juuri tuo selvä närkästyminen ja tilanteen lässähtäminen sen jälkeen kun olen vastannut kysymykseen, olenko varattu kielii siitä, että nainen ehkä saattoi olla kiinnostunut enemmän kuin vain normaalin kohteliaisuuden puitteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/270 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki naiset kuvittelevat aivan omiaan. Se, että mies kohtelee naista aivan normaalisti ja on ystävällinen tälle, ei tarkoita sitä, että mies olisi missään mielessä kiinnostunut naisesta. On aina hauskaa nähdä miten naisten asenne muuttuu, kun on tutustunut johonkin ihan ok-naiseen ja kun selvästi naista kiehtoo jokin persoonassani, pudotan pommin, eli kerron olevani onnellisesti naimisissa kauniin ja nuoren naisen kanssa. Naisista 99%:lla käytös muuttuu heti paljon etäämmäksi. :)

Minulle sattui melko usein nuorempana juuri noin, että kun kohteliaisuuttani keskustelin ystävällisesti jonkun miehen kanssa, niin hän alkoi sitten jossain vaiheessa keskustelun aiheeseen mitenkään liittymättä yhtäkkiä kertomaan, että on onnellisesti naimisissa. Ja en todellakaan kuvitellut mitään, koska he olivat mielestäni jopa vähän ällöjä.

En yhtään ihmettele, että naiset ovat ottaneet etäisyyttä, kun olet selvästi kuvitellut tilanteesta enemmän kuin mitä he itse ovat. Ehkä heitä ällöttää.

Valehtelet selvästi. Ei kukaan, nainen varsinkaan keskustele yhdenkään ällön ihmisen kanssa. Mies on muuttunut ällöksi vasta, kun on kertonut olevansa varattu. Naisilla on todella omituinen tapa kuvitella, että vaikka itsekin olisi varattu, mies on silti potentiaalinen vaihtoehto omalle miehelle. Siksihän suomalainen nainen hyppää sänkyynkin todella helposti.

Työ- yms. tilanteissa joutuu olemaan ystävällinen ällöillekin miehille. Asiat sujuvat jouhevammin, kun edes yrittää olla kohtelias ja jutella vähän vastenmielistenkin tyyppien kanssa.

Totuus taitaa ottaa koville?

Vierailija
44/270 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi illanvietossa tuntematon mies sanomassa, että olisin muuten kaunis, jos hymyilisin ja olisin seurallisempi. Kiitos ilmoituksesta, tiedän itsekin kyllä. Oli jo suuri saavutus minulle, että ylipäätään lähdin (ahdistusta ja sos. fobiaa).

Vierailija
45/270 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tätä tapahtuu muillekin. Oudoin oli kyllä sporapysäkillä ruuhka-aikaan. En kiinnittänyt ollenkaan huomiota muihin pysäkillä olleisiin ihmisiin. Ilmeisesti raitis, pukuun pukeutunut mies alkoi kävellä kohti ilmoittaakseen, että en ole hänen tyyppiä, mutta jos hymyilisin enemmän ja pitäisin hiuksia auki niin voisin olla söpö.

Mitä ihmettä tuonkin ihmisen päässä liikkui? Fantasioiko, että olisin kuin hidastetussa elokuvassa avannut ponnarin, ravistellut hiuksia ja väläyttänyt hymyn? Hämmentävää.

Vierailija
46/270 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ruikutatte maailmaan mahtuu sanoja.

Vierailija
47/270 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tätä tapahtuu muillekin. Oudoin oli kyllä sporapysäkillä ruuhka-aikaan. En kiinnittänyt ollenkaan huomiota muihin pysäkillä olleisiin ihmisiin. Ilmeisesti raitis, pukuun pukeutunut mies alkoi kävellä kohti ilmoittaakseen, että en ole hänen tyyppiä, mutta jos hymyilisin enemmän ja pitäisin hiuksia auki niin voisin olla söpö.

Mitä ihmettä tuonkin ihmisen päässä liikkui? Fantasioiko, että olisin kuin hidastetussa elokuvassa avannut ponnarin, ravistellut hiuksia ja väläyttänyt hymyn? Hämmentävää.

:D

Vierailija
48/270 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

&

Vierailija
49/270 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sattui melko usein nuorempana juuri noin, että kun kohteliaisuuttani keskustelin ystävällisesti jonkun miehen kanssa, niin hän alkoi sitten jossain vaiheessa keskustelun aiheeseen mitenkään liittymättä yhtäkkiä kertomaan, että on onnellisesti naimisissa. Ja en todellakaan kuvitellut mitään, koska he olivat mielestäni jopa vähän ällöjä.

En yhtään ihmettele, että naiset ovat ottaneet etäisyyttä, kun olet selvästi kuvitellut tilanteesta enemmän kuin mitä he itse ovat. Ehkä heitä ällöttää.

Valehtelet selvästi. Ei kukaan, nainen varsinkaan keskustele yhdenkään ällön ihmisen kanssa. Mies on muuttunut ällöksi vasta, kun on kertonut olevansa varattu. Naisilla on todella omituinen tapa kuvitella, että vaikka itsekin olisi varattu, mies on silti potentiaalinen vaihtoehto omalle miehelle. Siksihän suomalainen nainen hyppää sänkyynkin todella helposti.

Työ- yms. tilanteissa joutuu olemaan ystävällinen ällöillekin miehille. Asiat sujuvat jouhevammin, kun edes yrittää olla kohtelias ja jutella vähän vastenmielistenkin tyyppien kanssa.

Totuus taitaa ottaa koville?

Mikä totuus? Kaikki tuo mitä kirjoitat on vain sinun omia tuotoksia.

Vierailija
50/270 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

💋

Vierailija
51/270 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ja kenen aloitteesta tuollainen keskustelunaihe edes alkaa? Ei minulle ole ainakaan ikinä tullut yksikään mies kertomaan tuollaista ja tuskin tuleekaan. N44

Käsitin että miehet ovat pelästyneet että nainen yrittää heitä vietellä, vaikkei yritäkään. Ei mullekaan ole ihan noin sanottu kuin ap:lle. Mutta on kyllä selitetty että on varattu.

Vierailija
52/270 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies kohtaa ylivoimaisen naisen, siis kauniin, fiksun ja miellyttävän, mieheltä menee itsetunto samantien nollille. Tajuaa ettei ole mitään tuolle naiselle. Silloin on pakko alkaa  v*ttuilla, pää hajoaa muuten. Noille miehille voisi sanoa: "Harmi, sinä olet sellainen unelmieni palkintoso*ni, jollaista en ole vieläkään tajunnut tarvitsevani. Siinä mielessä tilanteemme on tasan". Kaikki voittaa.

No höpsistä heijaa.. Tai ehkä teineillä tuo on joku yleinen juttu, mutta ei aikuisilla fiksuilla miehillä.

Kaikki aikuiset miehet eivät valitettavasti ole fiksuja. Eikä naisen tarvitse olla kaunotar kuullakseen kommentteja joita ei ole pyytänyt. Minäkin olen saanut kaikenmaailman kommentteja miehiltä joita en ole koskaan nähnyt tai mitenkään noteerannut. Olen tavallisen näköinen.

Vierailija
53/270 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuvittelepas, että nämä naiset sen sijaan että muuttuvat kohteliaan etäisiksi ryhtyisivätkin kommentoimaan, kuinka eivät ole kiinnostuneita sinun tyylisesti pukeutuvasti ja käyttäytyvistä miehistä, lisäksi ehkä päälle vielä sanoisivat että olisit komea jos vähän pukeutuisit miehekkäämmin ja hymyilisit enemmän. Niinpä.

Vaikeaa edes kuvitella tuollaista, koska juuri pukeutumistyylini, käytökseni ja komea ulkonäkönihän on heidän kiinnostuksen saanut heräämään. Valtaosa naisista eivät vaan siedä sitä, ettei heistä olla kiinnostuneita.

Keskity nyt vähän vähemmän itseesi ja enemmän siihen mistä tässä keskustellaan. Asan ydinhän on nimen omaan se, että täysin tarpeettomasti kommentoidaan toisen ulkonäköä iltariennoissa, oikein etsitään haukkumisen aihetta.

Kerran talvella kiskalta kotiin kävellessäni, kaksi pystäritukkaista omasta mielestään komeaa miestä huusivat perääni "Varo ettei tuu pissatulehdusta". Ymmärsin että "syy" huuteluun oli minihameeni lokakuussa. Tyypit oli vielä itseäni n.10 v. vanhempia. Tarkoitus oli varmaan nolata minut, itse ajattelin kyllä ihan toisinpäin kun palasin kotiin poikaystäväni luokse. Harrastettiin hyvää seksiä ja naurettiin noille junteille.

Vierailija
54/270 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tutustun uuteen mieheen työpaikalla, tai melkein missä tahansa, heti kättelyn jälkeen hän tekee selväksi, että hänellä on vaimo tai tyttöystävä. Siis sellaisetkin miehet, jotka ovat minulle aivan liian nuoria.

Joka kerta yhtä hämmentävää. Siis täysin vieras ihminen, jota en ole yrittänyt millään tavalla iskeä, saati että olisin edes kiinnostunut, tekee selväksi että on varattu.

Epäilen, että näytän jotenkin uhkaavalta, eli liian flirtiltä. Mutta jos en flirttaile, enkä pidä paljastavia vaatteita, enkä edes korkokenkiä, niin en voi tehdä asialle mitään.

Muuta kuin hihitellä itsekseni, että on joillakin isot luulot itsestään.

Vierailija
55/270 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tutustun uuteen mieheen työpaikalla, tai melkein missä tahansa, heti kättelyn jälkeen hän tekee selväksi, että hänellä on vaimo tai tyttöystävä. Siis sellaisetkin miehet, jotka ovat minulle aivan liian nuoria.

Joka kerta yhtä hämmentävää. Siis täysin vieras ihminen, jota en ole yrittänyt millään tavalla iskeä, saati että olisin edes kiinnostunut, tekee selväksi että on varattu.

Epäilen, että näytän jotenkin uhkaavalta, eli liian flirtiltä. Mutta jos en flirttaile, enkä pidä paljastavia vaatteita, enkä edes korkokenkiä, niin en voi tehdä asialle mitään.

Miksi se naisille on niin hämmentävää? Tuollainenhan selvästi paljastaa sen, että sinäkin alitajuisesti ajattelit miehen olevan vapaata riistaa ja närkästyit, kun hän ilmaisikin, ettei ole kiinnostunut sinusta.

Vierailija
56/270 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun tällainen otti yhteyttä viestitse. Vanha tuttu, jonka kanssao li oolut jotain joutavaa petihommailuakin, mutta molemmilla jo pitkän aikaa parisuhteet, johon tämä mies teki lapsenkin. Yhtäkkiä häneltä alkoi tulemaan viestiä että voitaisiinko nähdä ja jutella kun on sitä juttelua niin ikävä. Useita viestejä, joissa jokaisessa painotettiin miten hän EI ole sillä tavalla kiinnostunut minusta, miten hän EI missään nimessä halua kanssani sänkyyn,  vaan haluaa vain jutella ja olla pelkkä kaveri. Asian painottaminen sai nämä viestit näyttämään siltä että minä nyt vain en millään tajua ettei hän "sillä tavalla" halua olla kanssani, vaan ikään kuin kärttäisin häneltä pipulia jatkuvalla syötöllä, vaikka olen itse onnellisessa parisuhteessa miehen kanssa jota oikeasti itse haluan. Vastasin hänelle muutaman kerran että en ole oikeastaan kiinnostunut kaveruudesta hänen kanssaan, että minulla on aika paljon tässä nyt elämässä kaikkea meneillään, johon hän luonnollisesti vastasi että ei hän tarkoittanutkaan mitään SEMMOISTA vaan pelkästään kaveripohjalta :D

Vierailija
57/270 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kertoo kyllä heti olevansa kanssani yhdessä, ja sormuskin sen kyllä paljastaa että joku hänellä on. Hän kertoo siis tämän sekä miehille että naisille, hän vain on sellainen että haluaa että muut tietävät hänen olevan suhteessa. Ei nyt mitenkään "Moi, mä oon Markku, ja olen naimisissa Pirkon kanssa", :D että kyllä se aina jotenki liittyy asiaan vrt "mitä teit viikonloppuna?- Käytiin vaimon kanssa laskemassa mäkeä".

Sitä mietin että voisko näillä sunkin työpaikan miehillä olla samanlainen tyyli?

Mun mies on kyllä naisvaltaisella alalla, joskin juuri hänen paikassaan on miehiä ja naisia yhtä paljon, ja siellä kyllä viedään sinkkua(tai pettämishalukasta) miestä kuin moppia, joten paree ilmoittaakin heti kättelyssä että on naimisissa, eikä ole kiinnostunut muista kuin vaimosta.

Vierailija
58/270 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhun tällainen otti yhteyttä viestitse. Vanha tuttu, jonka kanssao li oolut jotain joutavaa petihommailuakin, mutta molemmilla jo pitkän aikaa parisuhteet, johon tämä mies teki lapsenkin. Yhtäkkiä häneltä alkoi tulemaan viestiä että voitaisiinko nähdä ja jutella kun on sitä juttelua niin ikävä. Useita viestejä, joissa jokaisessa painotettiin miten hän EI ole sillä tavalla kiinnostunut minusta, miten hän EI missään nimessä halua kanssani sänkyyn,  vaan haluaa vain jutella ja olla pelkkä kaveri. Asian painottaminen sai nämä viestit näyttämään siltä että minä nyt vain en millään tajua ettei hän "sillä tavalla" halua olla kanssani, vaan ikään kuin kärttäisin häneltä pipulia jatkuvalla syötöllä, vaikka olen itse onnellisessa parisuhteessa miehen kanssa jota oikeasti itse haluan. Vastasin hänelle muutaman kerran että en ole oikeastaan kiinnostunut kaveruudesta hänen kanssaan, että minulla on aika paljon tässä nyt elämässä kaikkea meneillään, johon hän luonnollisesti vastasi että ei hän tarkoittanutkaan mitään SEMMOISTA vaan pelkästään kaveripohjalta :D

Tuollainenhan on ihan normaalia ja syytäkin toimia juuri tuolla tavalla. Muutenhan olisit voinut tehdä rikosilmoituksen seksuaalisesta ahdistelusta, jos mies ei olisi tehnyt selväksi, ettei ole seksiä vailla.

Vierailija
59/270 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se naisille on niin hämmentävää? Tuollainenhan selvästi paljastaa sen, että sinäkin alitajuisesti ajattelit miehen olevan vapaata riistaa ja närkästyit, kun hän ilmaisikin, ettei ole kiinnostunut sinusta.

Eihän tuossa ole mitään logiikkaa. Jos toinen tuo asian esille, minun alitajunnallani ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Vierailija
60/270 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainenhan on ihan normaalia ja syytäkin toimia juuri tuolla tavalla. Muutenhan olisit voinut tehdä rikosilmoituksen seksuaalisesta ahdistelusta, jos mies ei olisi tehnyt selväksi, ettei ole seksiä vailla.

:D :D :D