Mitä tämä mies meinaa? Huoh.
Alettiin jutella netissä, oli paljon yhteistä ja kumpaakin kiinnosti. Juttelua jatkui noin viikon verran.Sitten tuli vähän kinaa, jonka jälkeen mies katosi ja lakkasi pitämästä yhteyttä. Meni muutama päivä jonka aikana yritin unohtaa tämän miehen koska ajattelin, että ei tästä nyt sitten varmaan mitään tullutkaan eikä tulekaan, kun kerran toinen katoaa kinaamisen jälkeen.
Olin taistellut sitä vastaan että ajattelisin häntä yhä, ja pääsinkin aika hyvin muihin ajatuksiin. Mieheltä yhtäkkiä tulikin viesti ja sovittiin, koska hän kuulemma edelleen ajatteli minua. Sovittiin että jatketaan juttelua, mutta tämän jälkeen miehestä ei taaskaan kuulunut eikä ole kuulunut nyt kolmeen kokonaiseen päivään.
Mitä peliä tämä nyt on? Ärsyttää kun juuri olin jo alkanut miettiä muuta, niin sitten pitää tulla taas herättelemään toiveita ja tehdä katoamistemppu.
Koittaako tämä mies esittää vaikeasti tavoiteltavaa? Vai onko tämä kosto siitä kinaamisesta?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei ota yhteyttä, ei mies ole kiinnostunut! Mitä kohtaa tässä ap ei muka ymmärrä?! Älkää naiset vatvoko ihan turhia asioita, turha pähkäillä yhtään mitään, jos ei miestä inspaa niin ei sitten inspaa ja piste.
Väitätkö siis, että kukaan ei koskaan esitä vaikeasti tavoiteltavaa sellaiselle ihmiselle, josta on kiinnostunut?
Voi olla useampi kierroksessa? Itse olin varasijalla, eli jos ei ollut parempaa juttuseuraa niin kelpasin. Usein kuuntelijaksi ja luottohenkilöksi jne. Tosin voihan miehellä olla muutakin tekemistä kun nyt on juhlapyhät jne. Mene ja tiedä. Joskus masentunut ihminen käpertyy kunnes taas kaivautuu poterostaan esiin.
Jos itse jotain oon oppinut deittaillessa, niin jos heti alussa tulee riitaa niin se ei ole kovin hyvä merkki. Itselle kävi noin kahden viikon "livedeittailun" jälkeen, palattiin vielä "yhteen" mutta asiat meni siitä eteenpäin vaan entistä huonompaan suuntaan. Voihan tietysti olla, että te olette poikkeus ja menetät jonkin suuren rakkaustarinan jos nyt unohdat miehen ja jatkat eteenpäin. Ei voi tietää :-D
Kyllä mä ainakin ymmärrän aloittajan ihmetyksen. Ovat kuitenkin yhdessä sopineet, että juttelua jatketaan. Mies, käytöstavat omaava, ilmoittaa kyllä muuttaneen mielensä ellei juttelua halua jatkaa ilman tyhjänpäiväisiä selityksiä.
Mies laittoi viestiä :) Hän kiinnostaa minua paljon enemmän kuin kukaan muu lähiaikoina on kiinnostanut, joten on ihan selvää ettei sellaista halua päästää karkuun!
ap
Kiinnostavaa ei kannata päästää helpolla menemään.
Kuulostaa samanlaiselta käytökseltä mikä minun nettitutulla on. Toki selvisi, että hällä on avovaimo ja 2 lasta.
Viettää pääsiäispyhät perheensä kanssa
Taas ap:n kimppuun käydään. Osoita palstalla olevasi aivan inhimillinen, heikko, niin aivan taatusti nämä hyeenat iskevät piikkihampaansa sinuun.