Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ominaisuushaalarit hyviä?

Köyhä
21.04.2019 |

Kannattaako niitä ostaa tai kärkkyä alesta? Tarkoitan siis kosteussuojattuja haalareita, ticket, reimatec jne? Onko oikeasti hintansa arvoisia?
Olen tähän asti ostanut tokmannin, löytiksen, yms halpapaikkojen haalareita, olenko minä/lapseni jääneet jostakin paitsi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut käytettyjä tth, eivät ole olleet kummoisia

Vierailija
2/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut ihan markethaalareita, koska päiväkodissa laittavat kumminkin kurahousut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mammakerhoissa katsotaan oudosti, jos lapsella ei ole reimatec-haalaria! Sellaiset on lähes kaikilla.

Hyviä ne on, mutta melko kalliita

.

Vierailija
4/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita mielipiteitä?

Vierailija
5/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä on, mutta ihan vesikelille laittaisin silti kurahousut päälle

Vierailija
6/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän mammakerhoissa katsotaan oudosti, jos lapsella ei ole reimatec-haalaria! Sellaiset on lähes kaikilla.

Hyviä ne on, mutta melko kalliita

.

Ihanan ulkokultaista! 😍

Vierailija
7/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas tälläistä mammojen vouhkaamista

t täti

Vierailija
8/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitää olla kosteussuoja. Muuten sama mennä vaikka pelkissä verkkareissa. 

Vierailija
9/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimat on hyvät ja suomalaiset. Olen ostanut vain Reimaa ja minä ja lapsi ollaan oltu tyytyväisiä!

Vierailija
10/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai pitää olla kosteussuoja. Muuten sama mennä vaikka pelkissä verkkareissa. 

Mutta riittääkö halpishaalarien suoja? Kyllä niilläkin vois istua hangessa ilman että peppu kastuu. Märät välikausikelit tosin tarvii kurahousut

Vierailija
11/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut kaikenlaisia. Isoäiti tykkää ostaa kallista Reimatecia ja Moloa, ja mä taas kaikkea edullista mieluiten käytettynä. Ihan yhtä hyviä ne on, ulkoillaan sillä asenteella, että vaihdetaan kuiviin sitten kun kastuu. Ainoastaan Didriksonsin ulkovaatteet ovat loistaneet vedenpitävyydellään, niillä voi ihan melkein uida kastumatta.

Vierailija
12/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut kaikenlaisia. Isoäiti tykkää ostaa kallista Reimatecia ja Moloa, ja mä taas kaikkea edullista mieluiten käytettynä. Ihan yhtä hyviä ne on, ulkoillaan sillä asenteella, että vaihdetaan kuiviin sitten kun kastuu. Ainoastaan Didriksonsin ulkovaatteet ovat loistaneet vedenpitävyydellään, niillä voi ihan melkein uida kastumatta.

Kiitos vastauksesta :) -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi