Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa tiskata, mutta tiskit ahdistaa

Vierailija
21.04.2019 |

Mieliala laskee alas ja koko päivä menee pilalle. Onko päässäni jotain vikaa, että tuollainen asia oikeasti vaivaa niin paljon?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa siivota, mutta sotkut ahdistaa.

Vierailija
2/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otat ja tiskaat. Ei siihen kuole. Jälkeenpäin on mukava katsoa siistiä keittiötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule,olen koko ikäni vihannut tiskaamista. Sitten olin nuoreni luona ja hän alkoi tiskaamaan. Tiskasi ja tiskasi. Kun kysyin eikö inhoa,nin sanoi että joo,mutta hän ottaa sen niin että koska se on pakko tehdä,eikä sitä voi muuttaa niin miksi tuhlata mitään tunteita siihen.

Seuraavan kerran kunpiti tiskata,yritin ajatella niin ja kerta kerralta se inho väheni. 

EN mä siitä vieläkään tykkää,mutta...pakko tehdä,en voi muuttaa,miksi tuhlata tunteita siihen!

kokeile,toimmiko sulla!

Vierailija
4/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kerrassaan. Kun mulla on toi tilanne, tiskaan osan. Kun sieltä tiskivuoresta saa pois jonkin pannun tai kattilan, on jo parempi mieli. Muut ehtii sit myöhemmin. 

Vierailija
5/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskaamalla heti ei ärsytä. Koska ae on niin paljon helpompaa kun ei ole kuivunut lika eikä liian paljon tiskiä

Vierailija
6/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ahista mikään sotku. Se on vaan sotkua. Mut kun pitää alkaa jotain tekemään, laitan jonkun ajastimen päälle. Esim 5 min. Sen ajan voin tiskata. Sitten muualle.. Usein käy niin, et työ viekin mukanaan. Samoin yhdistän jotain kivaa työhön aina kun mahdollista. Tiskatessa voi kuunnella tai katsella samalla jotain.

Vierailija
7/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teillä ei ole tiskikonetta?

Vierailija
8/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös inhoan tiskaamista ja nyt olen ottanut tavaksi että aina kun sotken astioita, pesen ne heti. Ei kerry tiskivuoria altaaseen koskaan eikä tule tuota ahdistusta että pitäisi ja pitäisi mutta kun en halua enkä jaksa. Ja joka kerta jos jää miettimään 3 sekuntia pitemmäksi aikaa että viitsisikö, niin tekemättä jää. Eli kun ajatus tulee, 1-3 sekuntia aikaa aloittaa,  tai se jää tekemättä. Loppujen lopuksi siinä menee ehkä 5 minuuttia maksimissaan jos heti tiskaat kuin että keräät viikon astioita ja sitten puoli tuntia lutraat siinä altaan edessä sadatellen ja hammasta purren. Toisaalta jos tiskejä on kertynyt paljon, aloita peseminen suurimmista astioista eli kattiloista ja paistinpannusta, sitten isot lautaset ja pienempiin edeten. Tuntuu tulevan tulosta paljon nopeammin tällä tavoin kun saa ne suurimmat pois "jaloista".

Vierailija
9/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teillä ei ole tiskikonetta?

Sekin pitää ladata ja tyhjentää,ei nää viitsis..

Vierailija
10/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele jotain podcastia tai katso sarjaa, kun tiskaat. Tiskien kertymistä voi välttää tiskaamalla astiat heti. Ei tarvitse laittaa vettä altaaseen, vaan laimentaa tiskiainetta suihkepulloon, suihkuttaa astiat sillä ja sitten harjaa.

Vierailija
11/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vaikeaa.

Vierailija
12/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommasin tiskikoneen. Sinne vaan heti kaikki likaiset astiat eikä kerry tiskivuorta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä