Mikä on Helsingin paras kaupunginosa
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Eira-Ullanlinna-Kaivopuisto-Kaartinkaupunki
Tähän voisi pienellä varauksella lisätä myös Krunikan ja Etu-Töölön.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Suosittelen muuttamaan ennemmin Espooseen.
Espoo on böndeä. Masentaa kun pitää edes käydä siellä jonkun kaverin omakotitalossa kylässä, yleensä pitää keksiä joku tekosyy ettei joutuisi niin usein ramppaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eira-Ullanlinna-Kaivopuisto-Kaartinkaupunki
Tähän voisi pienellä varauksella lisätä myös Krunikan ja Etu-Töölön.
Samoin Kampista se Bulevardin ympäristö ja Rööperistä Fredan seutu.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä varsinaisesti mikään ei ole erityisen hyvää. Olen asunut täällä nyt 15 vuotta ja vähitellen alkaa jo tympäisemään.. alkujani olen Espoosta.
No eikö sitten kannattaisi mennä takaisin Espooseen?
Miksi tämä sama kyselyketju aloitetaan suunnilleen kerran viikossa?
Vierailija kirjoitti:
Espoossa asuvat maalaisserkkunikin kehuvat Espoota. 😂
Itse olen monesti miettinyt, mihin muuttaisin Helsingissä, jos rahaa olisi määrättömästi. Muuttaisin Ehrenströmintielle Kaivopuistoon. Siitä on alle kilometri kauppatorille ja isot parvekkeet etelään merelle.
Todennäköisesti kuitenkin muutan eläkeläisenä Kampin keskuseen, josta pääsee rollaattorilla kauppakeskuksen liikkeisiin ja Kampin päiväkeskukseen bingoa pelaamaan ja läskisoosia syömään.
Olen asunut Töölössä, Eirassa, Ullanlinnassa, Lauttasaaressa ym. ns. hienostoalueilla ja kaikissa näissä oli huonot henget. Nyt asun Mellunmäessä ja olen tosi onnellinen.
Vanhempani viihtyvät Kaskisaaressa. Itse en stadiin enää muuttaisi, Helsinki on kallis tuppukylä saastuneen meren rannalla.
Helsinkiläinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espoossa asuvat maalaisserkkunikin kehuvat Espoota. 😂
Espoo on parasta Helsinkiä!
Tattarisuo