Helsingin kahtiajakautuminen + gallup stadilaisille
Helsingissä äänestettiin taas hyvin eri tavalla kuin muualla Suomessa. Vihreät nousivat jälleen suurimmaksi puolueeksi, siitä huolimatta, että Halla-Aho sai kaikkien aikojen suurimman äänivyöryn koskaan.
Halla-Aho oli suosituin yksittäinen poliitikko myös Kalliossa, joka tunnetaan yleisesti pu na vih re änä kup lana. Siellähän "kukaan ei tunne per sujen äänestäjiä".
Kysymys kuuluukin: sinä helsinkiläinen: tunnetko ketään pe rsuja äänestänyttä?
Kommentit (10)
Tuttavani, joka on 40-vuotias DI-nainen.
Nuoria, koulutettuja miehiä ja naisia, jotka ovat olleet tekemisissä ma m u jen kanssa.
Minä, akateeminen nainen Kal liosta äänestin persuja!
Tässä kiinnostuneille Hesarin pelottelut kahtiajakautuneesta kaupungista: https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006072448.html?fbclid=IwAR2GxSdS0V2C…
Kiinnostaisi kuulla helsinkiläisten mielipiteitä siitä, että tuntuuko tuo kahtiajakautuneisuus jotenkin arjessa tai muulla tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vihreitä äänestää sinisilmäiset.
Pysytäänpä aiheessa, jotta gallup ei katoa.
Minä jonka lähipiiriin kuuluu loisiva määräilevä ja väki+++(((valtainen ma+++ mu mies.
Olen myös korkeakoulutettu n kantakaupungista, äänestin Halla-Ahoa. En ole maaha n m u u ttovastai n e n, vastustan sitä että tänne tulevat röyhkeimmät ja jäävät ilman lupaa. Haluan, että Suomi päättää itse, ketkä tulevat. Valitettavasti en usko, että kenelläkään muulla olisi tähän mitään annettavaa.
Voitte myös kertoa, millainen on tuntemasi helsinkiläinen ps-äänestäjä. Mutta pysykääpä asiallisina, ettei ketju katoa!