Haluaako joku mies 40+ rupsahtaneen naisen? Täällä olisi tarjolla
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Luuletko ap, että sun ongelma on tosiaan sun kasvot?
Väärin, se on luonteessasi ja käytöksessä.
Miksi näin paljon alapeukkuja? En ole ed kommentin kirjoittaja mutta luulen ymmärtäväni pointin. Jos on jo (vähän) rupsahtanut ja siihen lisätään vielä yrmeä, hapan ilme, niin eihän se hyvältä näytä. Ei muuta ku leuka pystyyn, ryhti suoraksi ja iloinen ilme, jonka voima kumpuaa sisäisestä hyvästä olosta. Ja jos tällaista oloa ei ole, on syytä ryhtyä toimenpiteisiin sen löytääkseen. Tykkää sitten kuka tykkää tai on tykkäämättä! Ja ihan kokemuksesta puhun. Nelikymppiseksi näytin ikäistäni nuoremmalta, mutta ikävuosina 43-45 tapahtui jotakin ja näytän nyt ikäiseltäni. Vaihdevuodet kolkuttelevat ja iho menetti kimmoisuuttaan. Mutta ei mua kyllä haittaa :) Eikä se näytä monia miehiäkään haittaavan. Ja ne, joita haittaa, eivät kiinnosta minua pinnallisuutensa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljäkymppisenä olen vielä hyvässä lapsentekoiässä. Seksielämä on loistavaa. Minulta löytyy elämänkokemusta ja kypsyyttä. Olen elänyt terveellisesti, joten ulkonäkökin on pysynyt hyvänä.
Löytyy omistusasunto, auto ja mökki.
Kertokaa, mistä olisin kateellinen jollekin parikymppiselle?Sorry, ensimmäinen lause ei pidä paikkaansa.
Omalla kohdallani koen, että pitää paikkansa. Tunnen itseni hedelmälliseksi.
Ei se riitä että _tuntee_ itsensä hedelmälliseksi. Nelikymppisenä fertiliteetti alkaa laskea kuin lehmän häntä. Tietoa löytyy helposti vaikkapa googlaamalla. Johtuisiko tunne siitä, että seksi nelikymppisenä on usein todella hyvää? Joka tapauksessa, menopaussi on jo nurkan takana.
Rupsahtaneeseen naamaan on ratkaisu: Pakkeloiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaan usein pitäväni vähän rupsahtaneista naisista.
Mulla ihan sama. T: 37v mies
Pian se vähän rupsahtanut onkin enemmän rupsahtanut. Mitäs sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helkkaria tarkoittaa häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä?
Sellaista joka tykkää imeä ulkonevat sisemmät häpyhuulet (labia minora) syvälle suuhunsa.
Vastasiko tämä kysymykseesi?
M46
Toi minora ei varmaan sun mieltymyksilläsi ole osuva nimitys.
Kyllä se kuitenkin viittaa niihin sisempiin huuliin joissa ei kasva karvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljäkymppisenä olen vielä hyvässä lapsentekoiässä. Seksielämä on loistavaa. Minulta löytyy elämänkokemusta ja kypsyyttä. Olen elänyt terveellisesti, joten ulkonäkökin on pysynyt hyvänä.
Löytyy omistusasunto, auto ja mökki.
Kertokaa, mistä olisin kateellinen jollekin parikymppiselle?Sorry, ensimmäinen lause ei pidä paikkaansa.
Omalla kohdallani koen, että pitää paikkansa. Tunnen itseni hedelmälliseksi.
Ei se riitä että _tuntee_ itsensä hedelmälliseksi. Nelikymppisenä fertiliteetti alkaa laskea kuin lehmän häntä. Tietoa löytyy helposti vaikkapa googlaamalla. Johtuisiko tunne siitä, että seksi nelikymppisenä on usein todella hyvää? Joka tapauksessa, menopaussi on jo nurkan takana.
Tiedän naisia, jotka ovat tulleet raskaaksi vaivattomasti 48-vuotiaana. Hyvin yksilöllistä tämä.
Koen, että seksielämäni on huipussaan nyt nelikymppisenä, joten liekö tämä ajatus hedelmällisyydestä liittyvän siihen.
Tavallaan helpotus tuo tuonnenopaussi, ei tarvitse pelätä enää raskaaksi tuloa. Vaikka fyysisesti olisi mahdollista, ei vain jaksa enää pikkulapsiaikaa.
Yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.
Oon ihan kohtuullisen söpösti säilynyt 47 v, ja piti vain löytää oikea kanava sellaisen miehen etsimiseen, jonka seksuaalinen mieltymys on juuri tällainen.
Tossahan toi nyt on muutaman kuukauden ollut vakipanosta miesystäväksi ylennettynä. Mua 12 vuotta nuorempi.
Suosittelemme, molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan kohtuullisen söpösti säilynyt 47 v, ja piti vain löytää oikea kanava sellaisen miehen etsimiseen, jonka seksuaalinen mieltymys on juuri tällainen.
Tossahan toi nyt on muutaman kuukauden ollut vakipanosta miesystäväksi ylennettynä. Mua 12 vuotta nuorempi.Suosittelemme, molemmat.
Mikä oli se oikea kanava?
Toinen 47v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossahan toi nyt on muutaman kuukauden ollut vakipanosta miesystäväksi ylennettynä. Mua 12 vuotta nuorempi.Suosittelemme, molemmat.
Mikä oli se oikea kanava?
Toinen 47v.
Odotamme vastausta
Kas kun mulle ei ole tapahtunut noin.
En usko että on iästä kiinni. Luulen että olemus ja pukeutuminen vaikuttaa siihen.
Nainen 48v.