Haluaako joku mies 40+ rupsahtaneen naisen? Täällä olisi tarjolla
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä itsetunto-ongelmaisia täällä oikein on? Olen neljäkymmentävuotias nainen ja en todellakaan koe olevani ongelmajätettä.
Olen juuri nyt pisteessä, että voisin tehdä elämässäni mitä haluan. Olen edelleen kaunis ja minulla on reippaasti elämänkokemusta ja viisautta.
Olen ihmisenä kiinnostava, ja älykäskin. Minulla on todella monia asioita vasta edessä: parisuhde, naimisiinmeno, lisää lapsia ja ura.On hienoa, että en ole saavuttanut kaikkia asioita nuorena: elämässä säilyy jännitys, kun kaikenikäisenä oppii jotain uutta.
Ihan kiva, mutta miten sinun elämäsi auttaa jotain toista nelikymppistä,
...joka ei voi tehdä elämässään mitä haluaa (esim. sairauden tai rahanpuutteen takia, tai koska on omaishoitaja)
...joka ei ole kaunis
...jolla ei ole reippaasti elämänkokemusta ja viisautta
...joka ei ole kiinnostava eikä älykäs
.
Minusta tuntuu aika lailla, ettei sinulla ole kuitenkaan kovin paljon älyä, jos et tajua, etteivät kaikki ole kuten sinä.
Kyllä eletyt vuodet kuitenkin tuo viisautta ja sisäistä rauhaa, jos vertaa kaksikymppiseen. Omasta nuoruudesta muistan paineita ulkonäöstä, opiskeluista, töistä, suhteista yms. Median luomat mielikuvat miten tulisi olla ja käyttäytyä. Ei käy kateeksi nykypäivän nuoria.
Kirjoitin yleisellä tasolla vertaillen kaksikymppisen elämää nelikymppisen elämään. Jokainen määrittää oman elämänsä omista lähtökohdistaan.
En tietenkään ajattele, että kaikki pohtisivat asioita yhtä paljon kuin minä. Olen jo aika pienestä tarkkaillut ihmisiä enemmän kuin ihmiset yleensä, ja siksi pystyn myös hyvin ymmärtämään ihmisten käytöstä.
Sori nyt vaan, mutta tuo kommentti sai minut entistä vakuuttuneemmaksi, ettet ole kovinkaan fiksu. Ei ole mitään "yleistä tasoa", niin kuin sinä kuvittelet. Nelikymppisiä on joka lähtöön. Jotkut heistä ovat kärsineet masennuksesta vuosikausia. Heistä ei ehkä ollenkaan tunnu siltä, että eletyt vuodet ovat tuoneet viisautta ja rauhaa, vaan saattavat päinvastoin kokea katkeruutta siitä, etteivät saaneet kokea mitään niistä asioista, joita monet muut (mutta eivät todellakaan kaikki) ikäisensä ovat kokeneet.
Vaikea kuvitella, että sinä olisit mukamas pohtinut paljon, tai ymmärtäisit ihmisten käytöstä, jos näinkin yksinkertainen asia on sinulle vieras.
Vierailija kirjoitti:
Tietyssä iässä nainen muuttuu näkymättömäksi miehille. Mies ei voi ymmärtää tätä pointtia tässä. Miehelle muutos ei ole samanlainen.
N
Aika surullista, jos arvottaa miesten katseet noin tärkeiksi. Vielä on tekemistä sen suhteen, että tytöt ja naiset voisivat elää elämäänsä miettimättä, ovatko miehille näkyviä vai näkymättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä itsetunto-ongelmaisia täällä oikein on? Olen neljäkymmentävuotias nainen ja en todellakaan koe olevani ongelmajätettä.
Olen juuri nyt pisteessä, että voisin tehdä elämässäni mitä haluan. Olen edelleen kaunis ja minulla on reippaasti elämänkokemusta ja viisautta.
Olen ihmisenä kiinnostava, ja älykäskin. Minulla on todella monia asioita vasta edessä: parisuhde, naimisiinmeno, lisää lapsia ja ura.On hienoa, että en ole saavuttanut kaikkia asioita nuorena: elämässä säilyy jännitys, kun kaikenikäisenä oppii jotain uutta.
Ihan kiva, mutta miten sinun elämäsi auttaa jotain toista nelikymppistä,
...joka ei voi tehdä elämässään mitä haluaa (esim. sairauden tai rahanpuutteen takia, tai koska on omaishoitaja)
...joka ei ole kaunis
...jolla ei ole reippaasti elämänkokemusta ja viisautta
...joka ei ole kiinnostava eikä älykäs
.
Minusta tuntuu aika lailla, ettei sinulla ole kuitenkaan kovin paljon älyä, jos et tajua, etteivät kaikki ole kuten sinä.
Kyllä eletyt vuodet kuitenkin tuo viisautta ja sisäistä rauhaa, jos vertaa kaksikymppiseen. Omasta nuoruudesta muistan paineita ulkonäöstä, opiskeluista, töistä, suhteista yms. Median luomat mielikuvat miten tulisi olla ja käyttäytyä. Ei käy kateeksi nykypäivän nuoria.
Kirjoitin yleisellä tasolla vertaillen kaksikymppisen elämää nelikymppisen elämään. Jokainen määrittää oman elämänsä omista lähtökohdistaan.
En tietenkään ajattele, että kaikki pohtisivat asioita yhtä paljon kuin minä. Olen jo aika pienestä tarkkaillut ihmisiä enemmän kuin ihmiset yleensä, ja siksi pystyn myös hyvin ymmärtämään ihmisten käytöstä.Sori nyt vaan, mutta tuo kommentti sai minut entistä vakuuttuneemmaksi, ettet ole kovinkaan fiksu. Ei ole mitään "yleistä tasoa", niin kuin sinä kuvittelet. Nelikymppisiä on joka lähtöön. Jotkut heistä ovat kärsineet masennuksesta vuosikausia. Heistä ei ehkä ollenkaan tunnu siltä, että eletyt vuodet ovat tuoneet viisautta ja rauhaa, vaan saattavat päinvastoin kokea katkeruutta siitä, etteivät saaneet kokea mitään niistä asioista, joita monet muut (mutta eivät todellakaan kaikki) ikäisensä ovat kokeneet.
Vaikea kuvitella, että sinä olisit mukamas pohtinut paljon, tai ymmärtäisit ihmisten käytöstä, jos näinkin yksinkertainen asia on sinulle vieras.
Neljäkymppinen ihminen on usein sopeutunut, hyväksynyt oman paikkansa maailmassa. Ei tosin aina. Ne on kaksikymppisiä, jotka lähtevät barrikadeille muuttamaan maailmaa.
Masennus on nahan luomista, ei se aina huono asia ole. Ihminen uudistuu. Se on oikeastaan hyvin luonnollinen sopeutumisreaktio.
Jokainen on vastuussa omasta onnestaan, jos on jäänyt vaille jotain asioita, nelikymppisenä ehtii vielä tehdä asialle jotain. Sille ei kukaan toinen voi mitään, jos joku ei keksi ratkaisua. Aina sellainen löytyy, jos on valmis sopeutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Tietyssä iässä nainen muuttuu näkymättömäksi miehille. Mies ei voi ymmärtää tätä pointtia tässä. Miehelle muutos ei ole samanlainen.
N
Miksi naisen pitäisi olla näkyvä miehelle? Eikö riitä, että nainen on oman elämänsä subjekti?
Mikään tavoiteltava asia ei ole olla objektina kenellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Aika surullista, jos arvottaa miesten katseet noin tärkeiksi. Vielä on tekemistä sen suhteen, että tytöt ja naiset voisivat elää elämäänsä miettimättä, ovatko miehille näkyviä vai näkymättömiä.
No tietenkin elämässä on muitakin asioita. En väitä tietenkään että se olisi kaikki!
Mutta mitä tulee parisuhteen muodostamiseen, ei ole asia enää ikääntyessä yhtä helppoa naiselle.
On tietenkin jokaisen päätettävissä kuinka tärkeänä tätä puolta elämässä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö koko aloitus ole pinnallinen, ei jummarra mitä näillä haetaan, jotain nostettava 4kymppisille. On autoo, asunto, hoikka, iän tuomaa viisautta&kokemusta ja hyvää seksiä... Ite oon 45vee mies ja vaihtaisin nuo kaikki (jos olis) jos vois olla jonkin aikaa parikymppinen, ihan vaan sen vuoksi että silloin kaikki iskee paremmin. Itse en mitenkään jaksa miettiä jotain kiinnostaako kasvot vai mahamakkarat, kyllä jotain muutakin pitäisi olla että aloittaja kolahtaa...
Ja itse et ole pinnallinen?
Vaihtaisit hetkessä parikymppiseksi?No tässä meni pointti ohi, en siksi, ettei olisi ryppyjä, vaan siksi että voisi tehdä jotain ekaa kertaa.
Sä olet mies. Tää on sulle kuitenkin vähän eri juttu. Ehkä verrattavissa siihen, että sulla ei seisoisi enää ollenkaan. Kokisit että elämäsi miehenä ja sukupuolisena olentona alkaisi olla ohi. Peruuttamattomasti.
Tuota odotellessa. Naisella elämä "sukupuolisena olentona" loppuu pariin naaman ryppyyn. Eiköhän se ikäistensä miesten lokerointi pinnalliseksi ole isompi syy tai se että olettaa kaikkien miesten ajattelevan samoin tai vielä enempi se että ruokkii jotain sukupuolten eroja. Miehetkin vanhenee, se sulle ja mulle ihan sama juttu.
Olen 40v ja risat oleva mies enkä halua nuorempaa naista. Ehkä se on oman ikääntymisen tuomaa sopeutumista mutta minusta nelikymppinen nainen on ryppyineenkin kaunis. Nuoremmille voi sanoa tässä iässä alkaa näkyä jos alko on maistunut runsaissa määrin. Toinen on että samanikäinen ymmärtää sua parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän tässä vi*uttaa kun vanheneminen vi*uttaa, ja sitten ei saisi edes vi*uttaa, koska se on pinnallista, ja sitten vi*tuttaa vielä enemmän.
Noidankehä.
N
Sulla on joku parikymppisen angsti päällä nelikymppisenä?
Koita ajatella, että elämä tuo tullesssaan mitä tuo ja hyväksyä se.
Löydä iloa pienistä asioita elämässä. Onni löytyy arkipäivän asioista ympäriltä.
Mä luulen että toi on pelkoa. Mä täytin itse 40v ja ensimmäistä kertaa olen miettinyt elämän rajallisuutta. En ole saavuttanut taloudellisessa mielessä paljoakaan. Olen kuitenkin terve ja hyväkuntoinen mistä olen kiitollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Miksi naisen pitäisi olla näkyvä miehelle? Eikö riitä, että nainen on oman elämänsä subjekti?
Mikään tavoiteltava asia ei ole olla objektina kenellekkään.
Toimii varmaan jos ei ole hetero /seksuaalinen olento, mutta jos on, joutuu mahdollisuuksien vähentymisen jossain vaiheessa kohtaamaan.
Kuinka tärkeänä tätä sitten pitää, on jokaisen oma asia.
Luopumistahan elämä loppupeleissä kuitenkin on kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka ja kaunisvartaloinen, mutta naama on tosiaan jo parhaat päivänsä nähnyt.
No, miten olisi?
Ap
Kävisikö sellainen fwb suhde, ja aina sitten pimeässä naiminen?
Kalle Tappinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka ja kaunisvartaloinen, mutta naama on tosiaan jo parhaat päivänsä nähnyt.
No, miten olisi?
Ap
Kävisikö sellainen fwb suhde, ja aina sitten pimeässä naiminen?
Ei käy. Pidän katsekontaktia hyvinkin tärkeänä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö koko aloitus ole pinnallinen, ei jummarra mitä näillä haetaan, jotain nostettava 4kymppisille. On autoo, asunto, hoikka, iän tuomaa viisautta&kokemusta ja hyvää seksiä... Ite oon 45vee mies ja vaihtaisin nuo kaikki (jos olis) jos vois olla jonkin aikaa parikymppinen, ihan vaan sen vuoksi että silloin kaikki iskee paremmin. Itse en mitenkään jaksa miettiä jotain kiinnostaako kasvot vai mahamakkarat, kyllä jotain muutakin pitäisi olla että aloittaja kolahtaa...
Ja itse et ole pinnallinen?
Vaihtaisit hetkessä parikymppiseksi?No tässä meni pointti ohi, en siksi, ettei olisi ryppyjä, vaan siksi että voisi tehdä jotain ekaa kertaa.
Sä olet mies. Tää on sulle kuitenkin vähän eri juttu. Ehkä verrattavissa siihen, että sulla ei seisoisi enää ollenkaan. Kokisit että elämäsi miehenä ja sukupuolisena olentona alkaisi olla ohi. Peruuttamattomasti.
Tuota odotellessa. Naisella elämä "sukupuolisena olentona" loppuu pariin naaman ryppyyn. Eiköhän se ikäistensä miesten lokerointi pinnalliseksi ole isompi syy tai se että olettaa kaikkien miesten ajattelevan samoin tai vielä enempi se että ruokkii jotain sukupuolten eroja. Miehetkin vanhenee, se sulle ja mulle ihan sama juttu.
Ei se ole. Naisen sukupuolinen viehättävyys ( vaikka muitakin tekijöitä tietenkin on olemassa) liittyy enemmän ulkonäköön.
Yleinen mielipide on noin ja toisinpäin miehet on kiinnostavampia, jos on iso lompsa tai julkkis. No minulle mieluusti aloittajan kaltainen emäntä. Enempi ne vaikeudet vanhemmiten tulee IMHO siitä että on muuta lastia (sitä elettyä elämää) ja ehkei se pelkkä naama riitä, pitäis olla jotain yhteistä tai jotain. Ihan en jaksa uskoa vain siihen että miehet jahtaa nuoria naisia tai muuten vaan on parastaennenpäiväys mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän tässä vi*uttaa kun vanheneminen vi*uttaa, ja sitten ei saisi edes vi*uttaa, koska se on pinnallista, ja sitten vi*tuttaa vielä enemmän.
Noidankehä.
N
Löydä iloa pienistä asioita elämässä. Onni löytyy arkipäivän asioista ympäriltä.
No tietenkin löytyy, tiedän sen paremmin kuin hyvin.
Silti vanheneminen ottaa päähän. Miksi tätä ei saisi sanoa????? Mikä siinä on?
Heti tulee sata ihmistä sanomaan, että kun iän tuoma kypsyys ja etsä nyt ymmärrä....
Itse asiassa luulen, että tuokin on sitä vanhenemisen ajatuksen kieltämistä samoin kuin tuo ”itse en ole kyllä rupsahtanut ja mulla on sitä ja tätä”
Emme halua kohdata vanhenemista ja viime kädessä kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Huomaan usein pitäväni vähän rupsahtaneista naisista.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noidankehä.
N
Löydä iloa pienistä asioita elämässä. Onni löytyy arkipäivän asioista ympäriltä.No tietenkin löytyy, tiedän sen paremmin kuin hyvin.
Silti vanheneminen ottaa päähän. Miksi tätä ei saisi sanoa????? Mikä siinä on?
Heti tulee sata ihmistä sanomaan, että kun iän tuoma kypsyys ja etsä nyt ymmärrä....Itse asiassa luulen, että tuokin on sitä vanhenemisen ajatuksen kieltämistä samoin kuin tuo ”itse en ole kyllä rupsahtanut ja mulla on sitä ja tätä”
Emme halua kohdata vanhenemista ja viime kädessä kuolemaa.
Ymmärrän kyllä että pelkäät kuolemaa sillä niin teen itsekin. Tuntuu tuskalliselta miten nopeasti aika menee. Iän tuomaa kypsyyttä on että en ole enää sama ihminen kuin parikymppisenä. Olisi surullista jos ajatusmaailma ja maku ei kehittyisi kokemusten myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaan usein pitäväni vähän rupsahtaneista naisista.
Miksi?
Varmaan siksi että ei ole enää itsekään nuori.
Vierailija kirjoitti:
N
Totta, on vaikeaa ymmärtää näkymättömäksi muuttumista kun on itse näkymätön koko ikänsä.
t. kiltti mies
Miehet, olisitteko uskollisia, vai pitäiskö käydä välillä hakemassa nuorempaa seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helkkaria tarkoittaa häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä?
Sellaista joka tykkää imeä ulkonevat sisemmät häpyhuulet (labia minora) syvälle suuhunsa.
Vastasiko tämä kysymykseesi?
M46
Toi minora ei varmaan sun mieltymyksilläsi ole osuva nimitys.
Vierailija kirjoitti:
Nainen jonka kasvoissa ikä näkyy mutta jonka vartalo on 40+ iässä hoikka ja nätti, ei ole rupsahtanut.
M/41
Tsekkaako miehet sitten sen vartalon, jos kasvot ei miellytä. Mun kokemuksen mukaan ei.
N