Haluaako joku mies 40+ rupsahtaneen naisen? Täällä olisi tarjolla
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Olet varmasti kelpaavampi kuin kaltaiseni 50 v jolla naama vielä ok, mutta vartalo rupsahtanut ja pullea, eikä niitä jonkun täällä hekumoimia sisempiä huulia ollenkaan.
Toisaalta luin just naistenlehdestä jännänaisesta, jolla on vielä rupsahtaneempi vartalo kuin itselläni, ja oli ollut vankilassa taposta ja taistelee päivittäin huumeriippuvuuttansa vastaan, ja hän oli saanut kumppanin ihan just like that. Toisaalta vaikuttihan hän ihan mukavalta ihmiseltä jutun perusteella.
Olen ajatellut tuon olevan toisi päin.
Kauniit kasvot herättää kiinnostuksen, eikä vartalo ole enää niin tärkeä.
Toisaalta taas jos kasvot ei kiinnosta, ei katso vartaloakaan.
Nainen jonka kasvoissa ikä näkyy mutta jonka vartalo on 40+ iässä hoikka ja nätti, ei ole rupsahtanut.
M/41
Täähän on toisaalta aika rohkaisevaa.
Kaikille miehille naisen vanheneminen ei ehkä olekaan ylitsepääsemätön este.
Olen pitänyt miehiä pinnallisempina.
Vierailija kirjoitti:
Täähän on toisaalta aika rohkaisevaa.
Kaikille miehille naisen vanheneminen ei ehkä olekaan ylitsepääsemätön este.
Olen pitänyt miehiä pinnallisempina.
Ei me miehet olla mitenkään pinnallisia, me halutaan rakastaa ja rakastella naistamme vain! Pikkupojat on sitten joutavuuksien perässä juoksevia.
Eikö koko aloitus ole pinnallinen, ei jummarra mitä näillä haetaan, jotain nostettava 4kymppisille. On autoo, asunto, hoikka, iän tuomaa viisautta&kokemusta ja hyvää seksiä... Ite oon 45vee mies ja vaihtaisin nuo kaikki (jos olis) jos vois olla jonkin aikaa parikymppinen, ihan vaan sen vuoksi että silloin kaikki iskee paremmin. Itse en mitenkään jaksa miettiä jotain kiinnostaako kasvot vai mahamakkarat, kyllä jotain muutakin pitäisi olla että aloittaja kolahtaa...
Täytän kohta 40v ja en ole rupsahtanut. Kaiken lisäksi mulla on alta 30v nuori komea mies.
Itse laihduin rajusti, sattuneesta syystä.
Ei koskaan ollut ylipainoa, mutta normaalipainosta reilusti alipainon puolelle.
Tämä tietysti vanhensi ihoa.
Todella vaikea ollut sopeutua tähän, kun muutos on ollut niin äkillinen.
Että aina ei tosiaan ole terveellisistä elämäntavoista kyse, vaikka niin luullaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö koko aloitus ole pinnallinen, ei jummarra mitä näillä haetaan, jotain nostettava 4kymppisille. On autoo, asunto, hoikka, iän tuomaa viisautta&kokemusta ja hyvää seksiä... Ite oon 45vee mies ja vaihtaisin nuo kaikki (jos olis) jos vois olla jonkin aikaa parikymppinen, ihan vaan sen vuoksi että silloin kaikki iskee paremmin. Itse en mitenkään jaksa miettiä jotain kiinnostaako kasvot vai mahamakkarat, kyllä jotain muutakin pitäisi olla että aloittaja kolahtaa...
Ja itse et ole pinnallinen?
Vaihtaisit hetkessä parikymppiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaisit hetkessä parikymppiseksi?
No tässä meni pointti ohi, en siksi, ettei olisi ryppyjä, vaan siksi että voisi tehdä jotain ekaa kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Täytän kohta 40v ja en ole rupsahtanut. Kaiken lisäksi mulla on alta 30v nuori komea mies.
Kivat sullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaisit hetkessä parikymppiseksi?No tässä meni pointti ohi, en siksi, ettei olisi ryppyjä, vaan siksi että voisi tehdä jotain ekaa kertaa.
Sä olet mies. Tää on sulle kuitenkin vähän eri juttu. Ehkä verrattavissa siihen, että sulla ei seisoisi enää ollenkaan. Kokisit että elämäsi miehenä ja sukupuolisena olentona alkaisi olla ohi. Peruuttamattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä itsetunto-ongelmaisia täällä oikein on? Olen neljäkymmentävuotias nainen ja en todellakaan koe olevani ongelmajätettä.
Olen juuri nyt pisteessä, että voisin tehdä elämässäni mitä haluan. Olen edelleen kaunis ja minulla on reippaasti elämänkokemusta ja viisautta.
Olen ihmisenä kiinnostava, ja älykäskin. Minulla on todella monia asioita vasta edessä: parisuhde, naimisiinmeno, lisää lapsia ja ura.On hienoa, että en ole saavuttanut kaikkia asioita nuorena: elämässä säilyy jännitys, kun kaikenikäisenä oppii jotain uutta.
Heheheeeehheeee. . . . . . . . . .Viisautta . . . . . . . . . .* Tirsk * . . . . . . . . . . . . BUAHAHAHAHHAAHAHHAAAAAAHAHAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Just joo. Vasta viidenkymmenen vuoden päästä sen näkee, mikä on viisasta ja mikä ei. Harvapa meistä näkee samantien elämän kokokuvaa kirkkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä itsetunto-ongelmaisia täällä oikein on? Olen neljäkymmentävuotias nainen ja en todellakaan koe olevani ongelmajätettä.
Olen juuri nyt pisteessä, että voisin tehdä elämässäni mitä haluan. Olen edelleen kaunis ja minulla on reippaasti elämänkokemusta ja viisautta.
Olen ihmisenä kiinnostava, ja älykäskin. Minulla on todella monia asioita vasta edessä: parisuhde, naimisiinmeno, lisää lapsia ja ura.On hienoa, että en ole saavuttanut kaikkia asioita nuorena: elämässä säilyy jännitys, kun kaikenikäisenä oppii jotain uutta.
Ihan kiva, mutta miten sinun elämäsi auttaa jotain toista nelikymppistä,
...joka ei voi tehdä elämässään mitä haluaa (esim. sairauden tai rahanpuutteen takia, tai koska on omaishoitaja)
...joka ei ole kaunis
...jolla ei ole reippaasti elämänkokemusta ja viisautta
...joka ei ole kiinnostava eikä älykäs
.
Minusta tuntuu aika lailla, ettei sinulla ole kuitenkaan kovin paljon älyä, jos et tajua, etteivät kaikki ole kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaisit hetkessä parikymppiseksi?No tässä meni pointti ohi, en siksi, ettei olisi ryppyjä, vaan siksi että voisi tehdä jotain ekaa kertaa.
Sä olet mies. Tää on sulle kuitenkin vähän eri juttu. Ehkä verrattavissa siihen, että sulla ei seisoisi enää ollenkaan. Kokisit että elämäsi miehenä ja sukupuolisena olentona alkaisi olla ohi. Peruuttamattomasti.
Tuota odotellessa. Naisella elämä "sukupuolisena olentona" loppuu pariin naaman ryppyyn. Eiköhän se ikäistensä miesten lokerointi pinnalliseksi ole isompi syy tai se että olettaa kaikkien miesten ajattelevan samoin tai vielä enempi se että ruokkii jotain sukupuolten eroja. Miehetkin vanhenee, se sulle ja mulle ihan sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva, mutta miten sinun elämäsi auttaa jotain toista nelikymppistä,
...joka ei voi tehdä elämässään mitä haluaa (esim. sairauden tai rahanpuutteen takia, tai koska on omaishoitaja)
...joka ei ole kaunis
...jolla ei ole reippaasti elämänkokemusta ja viisautta
...joka ei ole kiinnostava eikä älykäs
.
Minusta tuntuu aika lailla, ettei sinulla ole kuitenkaan kovin paljon älyä, jos et tajua, etteivät kaikki ole kuten sinä.
Kyllä eletyt vuodet kuitenkin tuo viisautta ja sisäistä rauhaa, jos vertaa kaksikymppiseen. Omasta nuoruudesta muistan paineita ulkonäöstä, opiskeluista, töistä, suhteista yms. Median luomat mielikuvat miten tulisi olla ja käyttäytyä. Ei käy kateeksi nykypäivän nuoria.
Kirjoitin yleisellä tasolla vertaillen kaksikymppisen elämää nelikymppisen elämään. Jokainen määrittää oman elämänsä omista lähtökohdistaan.
En tietenkään ajattele, että kaikki pohtisivat asioita yhtä paljon kuin minä. Olen jo aika pienestä tarkkaillut ihmisiä enemmän kuin ihmiset yleensä, ja siksi pystyn myös hyvin ymmärtämään ihmisten käytöstä.
Sehän tässä vi*uttaa kun vanheneminen vi*uttaa, ja sitten ei saisi edes vi*uttaa, koska se on pinnallista, ja sitten vi*tuttaa vielä enemmän.
Noidankehä.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota odotellessa. Naisella elämä "sukupuolisena olentona" loppuu pariin naaman ryppyyn. Eiköhän se ikäistensä miesten lokerointi pinnalliseksi ole isompi syy tai se että olettaa kaikkien miesten ajattelevan samoin tai vielä enempi se että ruokkii jotain sukupuolten eroja. Miehetkin vanhenee, se sulle ja mulle ihan sama juttu.
Ei se ole. Naisen sukupuolinen viehättävyys ( vaikka muitakin tekijöitä tietenkin on olemassa) liittyy enemmän ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Sehän tässä vi*uttaa kun vanheneminen vi*uttaa, ja sitten ei saisi edes vi*uttaa, koska se on pinnallista, ja sitten vi*tuttaa vielä enemmän.
Noidankehä.
N
Sulla on joku parikymppisen angsti päällä nelikymppisenä?
Koita ajatella, että elämä tuo tullesssaan mitä tuo ja hyväksyä se.
Löydä iloa pienistä asioita elämässä. Onni löytyy arkipäivän asioista ympäriltä.
Mulla ihan sama. T: 37v mies