Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykoosissa ollut "viihdekäyttäjä" koitti heittää sivullisen junan alle Pasilassa.

Vierailija
21.04.2019 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5d57d817-1cf1-4753-ba7f-c5000ca8130a

Alkaa huumeongelma pahenemaan. Ihmisillä ei ole enää varaa juoda ja sekakäyttö on tullut tilalle.

Kommentit (186)

Vierailija
101/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabis laillistettava 👍

Olen nyt 11 vuoden ajan pössytellyt ja ketään en ole sen johdosta vahingoittanut. Kännipäissään on kyllä sitten tullut otettua matsia..

Mä olen pajautellut satunnaisesti 29 vuotta. Koskaan ei kukaan tietämäni ihminen ole kannabiksen vaikutuksen alaisena tapellut. Humalassa sitten eri asia. Jopa kaltaiseni periaatteessa rauhan mies on menettänyt holtin ja lyönyt. Siinä kyllä toinen aloitti mutta kuitenkin minä löin ja maksoin ne korvaukset mitä oikeus määräsi.

Pössyttely on vienyt sulta jo muistinkin, siitä se johtuu :D

Voi kun veisikin muistia tai edes osan muistoista. Ei tosiaan ole hauskaa muistaa piinallisen tarkasti kaikkea shaibaa jopa lastentarhasta asti. Mä olen kohta 50 ja pää on turhan täynnä kaikenmailman asioita ja tapahtumia. Otetaan vaikka berliinin muurin murtuminen. Asia jonka ainakin monen luulisi muistavan.

No mä muistan senkin ketkä oli paikalla kun näin siitä ensimmäisen uutisen. Voidaan mennä vielä vanhempaan kun olin vielä lapsi. Muistan kun uutisissa kerrottiin kekkosen jättävän pressan hommat terveyden takia. Hah ja v..tu pah kun menisikin muisti. Sä joudut googlaan nuo jutut mitä mä muistan noin vain.

Kulta, on sanomattakin selvää että teitä narkkeja fiksumpia ei olekaan. :-)

Kuules kultsi kannabis ei ole narkoottinen aine. Fiksu ihminen tietäisi tuon kertomattakin.  Enkä niin kauheesti koukussa kun taukoa taas jo pitkästi toista kuukautta ja tauko jatkuu.

Kulta, nyt kyllä toistat tarpeettomasti. Jos et olisi pössytellyt aivojasi, olisit huomannut, että olen jo todennut, että teitä narkkeja fiksumpia ei olekaan.

Vierailija
102/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti sai syytteen. Muuten jokainen voisi huvikseen suihkutella ja väittää sen olleen itsepuolustusta ja kaikki uskoisi heti. Asia pitää tutkia ja sitten tuomio tulee sen mukaan tai ei tule ollenkaan. Mutta kuka olettaa, ettei asiaa tutkittaisi?

Kyllä monissa tapauksissa voisi jättää sen syytteenkin nostamatta. Ihan turhaa uhrin halventamista sellainen. Hyvänä vertauksena se USA:n tapaus toissavuodelta, jossa asukas ampui 3 murtovarasta. Edes syytettä ei nostettu ja sheriffikin lähinnä kehui mediassa että hyvin tehty. Niin toimii oikeusvaltio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti sai syytteen. Muuten jokainen voisi huvikseen suihkutella ja väittää sen olleen itsepuolustusta ja kaikki uskoisi heti. Asia pitää tutkia ja sitten tuomio tulee sen mukaan tai ei tule ollenkaan. Mutta kuka olettaa, ettei asiaa tutkittaisi?

Kyllä monissa tapauksissa voisi jättää sen syytteenkin nostamatta. Ihan turhaa uhrin halventamista sellainen. Hyvänä vertauksena se USA:n tapaus toissavuodelta, jossa asukas ampui 3 murtovarasta. Edes syytettä ei nostettu ja sheriffikin lähinnä kehui mediassa että hyvin tehty. Niin toimii oikeusvaltio.

Täällä ollaan niin pieniä ja mitättömiä, että laitetaan uhri maksamaan siitä että hullu osui kohdalle. Vaatisi todellista rohkeutta myöntää totuus: pahantekijät pois kadulta. Mutta aina on joku ainopennanen pahan apuna.

Vierailija
104/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänä vertauksena se USA:n tapaus toissavuodelta, jossa asukas ampui 3 murtovarasta. Edes syytettä ei nostettu ja sheriffikin lähinnä kehui mediassa että hyvin tehty. Niin toimii oikeusvaltio.

Ja tähän vielä lisäys kirsikaksi kakun päälle: ainoa syytteen saanut oli murtoveikkojen aseeton ja pakoon päässyt kuski, jolle luettiin syyte ja tuomio 2nd degree murder x 3, koska hänen katsottiin omalla toiminnallaan myötävaikuttaneen rikoskaveriensa kuolemaan.  En edes uskalla ajatella mitä Suomen vääryyslaitos olisi keksinyt tähän keissiin sanoa....

Ei voi muuta kuin ihailla sitä suoraselkäisyyttä, mitä USA parhaimmillaan edustaa!

Vierailija
105/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkomaaneille piikityshuoneita! Terv Helsingin kaupunki

Vierailija
106/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ollaan niin pieniä ja mitättömiä, että laitetaan uhri maksamaan siitä että hullu osui kohdalle. Vaatisi todellista rohkeutta myöntää totuus: pahantekijät pois kadulta. Mutta aina on joku ainopennanen pahan apuna.

^tämä niin totta!

Vierailija
107/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narkomaaneille piikityshuoneita! Terv Helsingin kaupunki

Viihdekäyttäjät harvoin piikittää. Eli tämä ei kuulu tähän asiaan ollenkaan. Ja piikityskopit on tautien minimoimiseksi.

Vierailija
108/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on vuosittain noin 4 tuhatta alkoholipsykoosia. Niistä aika monessa on mukana väkivaltaa. Vissiin ne on niitä parempia psykooseja kun alkoholi on laillista huumetta?

Taas joku narkki puolustaa.

Vierailija
109/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivullisena tunkisin sen kännykän suoraan kuvaajan nieluun.

Sinäkään et menisi auttamaan, vaan alkaisit tappelemaan sivullisen kanssa. Sillä lailla.

Vierailija
110/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on täällä wt persunarkki suomessa.

Vierailija
111/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisten takia kannattaa pysyä kaukana, jos joku näyttää vähänkään epäilyttävältä.

No ikävä kyllä kaikista se ei näy päällepäin ja toisaalta kaikki "epäilyttävän" näköiset eivät ole vaaraksi muille. On ylipäätään tyhmää luokitella ihmisiä ulkonäön perusteella, toki jos ihminen käyttäytyy epäilyttävästi niin on asia vähän eri.

Vierailija
112/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu kaveri???? Joka käyttää huumeita ja on poliisin ns. vanha tuttu?

Ja poliisi haluaa tietää, miksi sivullinen auttoi miehen raiteilta. No miksiköhän?!? Oli varmaan tylsää junaa odotellessa.

Vierailija
113/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi mikään viihdekäyttäjä ollut, vaan narkomaani jolla oli jo isoja rikoksia tehtynä.

Älä leiki vakavilla asioilla.

Poliisi: "Hän kertoo itse olevansa viihdekäyttäjä. Hän oli teon aikaan niin sanotusti psykoosissa. Fiksun oloinen kundi, joka ei ikinä selvin päin tekisi tällaista. Kun pää on sekaisin, tyhmyys tiivistyy."

Oloinen ei kerro fiksuudesta mitään. Se oli vaan yhden poliisin mielipide. Kuten tuo loppu sitaattikin.

Eikös sitä seinäjoen teinimurhaajatyttöäkin kuvailtu just samoin? Ja poliisin toimesta.

Vierailija
114/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi: "On erittäin eriskummallista, että Helsingissä joku puuttuu tällaisiin asioihin. Normaalisti vain otetaan kännykkä esiin ja ruvetaan kuvaamaan, näin rumasti sanottuna. Se oli sivulliselta hieno ele, hän pelasti toisen hengen."

Onko tilanne tosiaankin jo näin paha?

Miksei olisi, kun auttamalla voit liian suurella todennäköisyydellä a) joutua korvausvastuuseen b) joutua syytetyksi pedófiliasta c) saat turpaasi tai joudut ryöstetyksi.

Vain vähäjärkinen selittää puuttumattomuuttaan noin. Jopa yli 80-vuotias mummo ja pyörätuolissa istuva mies ovat rohkeampia kuin sinä.

Vierailija
115/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu kaveri, jolla on aiempia rikoksia...taitaa olla lähtöisin paremmista piireistä, kun noin luonnehditaan. 

Vierailija
116/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt 11 vuoden ajan pössytellyt ja ketään en ole sen johdosta vahingoittanut. Kännipäissään on kyllä sitten tullut otettua matsia..

Mä olen pajautellut satunnaisesti 29 vuotta. Koskaan ei kukaan tietämäni ihminen ole kannabiksen vaikutuksen alaisena tapellut. Humalassa sitten eri asia. Jopa kaltaiseni periaatteessa rauhan mies on menettänyt holtin ja lyönyt. Siinä kyllä toinen aloitti mutta kuitenkin minä löin ja maksoin ne korvaukset mitä oikeus määräsi.

Voi kun veisikin muistia tai edes osan muistoista. Ei tosiaan ole hauskaa muistaa piinallisen tarkasti kaikkea shaibaa jopa lastentarhasta asti. Mä olen kohta 50 ja pää on turhan täynnä kaikenmailman asioita ja tapahtumia. Otetaan vaikka berliinin muurin murtuminen. Asia jonka ainakin monen luulisi muistavan.

No mä muistan senkin ketkä oli paikalla kun näin siitä ensimmäisen uutisen. Voidaan mennä vielä vanhempaan kun olin vielä lapsi. Muistan kun uutisissa kerrottiin kekkosen jättävän pressan hommat terveyden takia. Hah ja v..tu pah kun menisikin muisti. Sä joudut googlaan nuo jutut mitä mä muistan noin vain.

Kuules kultsi kannabis ei ole narkoottinen aine. Fiksu ihminen tietäisi tuon kertomattakin.  Enkä niin kauheesti koukussa kun taukoa taas jo pitkästi toista kuukautta ja tauko jatkuu.

Kulta, nyt kyllä toistat tarpeettomasti. Jos et olisi pössytellyt aivojasi, olisit huomannut, että olen jo todennut, että teitä narkkeja fiksumpia ei olekaan.

Aivojen pössyttely on käytännössä mahdotonta. Otetaan esimerkiksi irvin feldman. Se mies on tiettävästi pössytellyt eniten. Toimi tai toimii pörssimeklarina ellei ole jo jäänyt iän takia eläkkeelle. Tuo kannabiksen käyttäjien haukkuminen narkeiksi on monella tapaa typerää.

Se on älyllisesti vajaata. Aineellisesti siinä ei ole mitään totuutta. Ja tuo vääntö narkkeja fiksumpia ei ole. Sano yksikin todellinen haitta kannabiksesta mikä ei ole laillisella alkoholilla moninkertainen. Tämä on suora haaste kerro jos kykenet ja vain faktat lasketaan.

Vierailija
117/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on vuosittain noin 4 tuhatta alkoholipsykoosia. Niistä aika monessa on mukana väkivaltaa. Vissiin ne on niitä parempia psykooseja kun alkoholi on laillista huumetta?

Taas joku narkki puolustaa.

Olette te surkeita. Kaikkien päihteiden väärinkäyttäjät ovat perseestä ja riesa. Ihan yhtä paskoja. Aivot tekevät elukasta ihmisen, päihteet ihmisestä elukan.

Vierailija
118/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivojen pössyttely on käytännössä mahdotonta. Otetaan esimerkiksi irvin feldman. Se mies on tiettävästi pössytellyt eniten. Toimi tai toimii pörssimeklarina ellei ole jo jäänyt iän takia eläkkeelle. Tuo kannabiksen käyttäjien haukkuminen narkeiksi on monella tapaa typerää.

Se on älyllisesti vajaata. Aineellisesti siinä ei ole mitään totuutta. Ja tuo vääntö narkkeja fiksumpia ei ole. Sano yksikin todellinen haitta kannabiksesta mikä ei ole laillisella alkoholilla moninkertainen. Tämä on suora haaste kerro jos kykenet ja vain faktat lasketaan.

1) se on laitonta 2) se tekee hitaaksi 3) se moninkertaistaa psykoosiriskin 4) se koukuttaa 5) olet hidas, tyhmä ja koukussa

Vierailija
119/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) se on laitonta 2) se tekee hitaaksi 3) se moninkertaistaa psykoosiriskin 4) se koukuttaa 5) olet hidas, tyhmä ja koukussa

Ah onneksi nämä vastapuolen argumentit ovat tätä tasoa. Tekevät itsestään vain naurun alaisia.

Vierailija
120/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi: "On erittäin eriskummallista, että Helsingissä joku puuttuu tällaisiin asioihin. Normaalisti vain otetaan kännykkä esiin ja ruvetaan kuvaamaan, näin rumasti sanottuna. Se oli sivulliselta hieno ele, hän pelasti toisen hengen."

Onko tilanne tosiaankin jo näin paha?

Miksei olisi, kun auttamalla voit liian suurella todennäköisyydellä a) joutua korvausvastuuseen b) joutua syytetyksi pedófiliasta c) saat turpaasi tai joudut ryöstetyksi.

Missä maailmassa oikein elät? Vai oletko säkin kenties vetänyt jotain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi