Oletko ollut todella vakavasti ja itsetuhoisesti masentunut? Miten sinua piti kohdella?
Aikuinen poikani on. Ei jaksa enää elää, mutta ei suostu muuhun hoitoon kuin masennuslääkkeisiin ja tätä hoitavaan lääkäriin. Tämä ei riitä, vaan kovemmat otteet olisivat tarpeen. Mutta ei lähde.
Olen kuunnellut, ymmärtänyt, kannustanut ja tukenut lähes vuoden. Onko tämä oikea tapa? Vai pitääkö toimia toisin, tiukemmin?
Mikä vanhemman toiminta toi teille tulosta?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä ehdottaa hänelle ketamiinia, sillä on ihan loistavat vasteet.
Itse olin todella pahassa jamassa koko syksyn ja talven. Yritin tappaa itseni kaksi kertaa tammikuussa, sain nopeasti lähetteen ketamiinihoitoon. Ei tarvitse mennä osastolle. Se auttoi heti.
Pitäisi eka saada poika lääkäriin auroraan, mutta ei suostu. Nyt polilla hoidetaan vain perinteisesti.
On myös sähköhoitoa, joka myös kuulemma tehokasta. Mutta ei kiinnosta parantua.
Olet antanut luvan sähköhoitoon menosta, koska kuulemma tehokasta? Kuinka monta kertaa sai? Kerrottiinko teille että hoitotulos näkyy vuosien kuluttua?
Trolli.
Voi olla trolli, mutta nyt annat väärää tietoa. Sähköhoidon tulokset näkyvät nopeasti. Läheiseni nousi syvästä masennuksesta, joka oli kestänyt 10 kk, parissa viikossa.
No niin juuri näkyy jos on näkyäkseen. Tässä tarinassa äiti vaan ei huomannut mitään tulosta, vaikka mukula kotona asuva. Aurorassa olisi no annettu osastolla, siinä nukutetaan. Trolli ja hienosti taas kerran tosi vakavalla aiheella joku keksii satuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin todella pahassa jamassa koko syksyn ja talven. Yritin tappaa itseni kaksi kertaa tammikuussa, sain nopeasti lähetteen ketamiinihoitoon. Ei tarvitse mennä osastolle. Se auttoi heti.
Pitäisi eka saada poika lääkäriin auroraan, mutta ei suostu. Nyt polilla hoidetaan vain perinteisesti.
Olet antanut luvan sähköhoitoon menosta, koska kuulemma tehokasta? Kuinka monta kertaa sai? Kerrottiinko teille että hoitotulos näkyy vuosien kuluttua?
Trolli.
Ei ole annettu sähköhoitoa. Enkä ole antanut siihen lupaa. Eikä minulta edes lupaa kysytä.
Mut auttoi velvollisuus. Mulla oli eläin, josta oli pakko huolehtia. Sen takia en tehnyt itselleni mitään. Jossai vaiheessa se sit helpotti terapian ja lääkityksen avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli.
Voi olla trolli, mutta nyt annat väärää tietoa. Sähköhoidon tulokset näkyvät nopeasti. Läheiseni nousi syvästä masennuksesta, joka oli kestänyt 10 kk, parissa viikossa.
No niin juuri näkyy jos on näkyäkseen. Tässä tarinassa äiti vaan ei huomannut mitään tulosta, vaikka mukula kotona asuva. Aurorassa olisi no annettu osastolla, siinä nukutetaan. Trolli ja hienosti taas kerran tosi vakavalla aiheella joku keksii satuja.
Koko sahkohoito perustuu siihen, etta se poistaa suuren osan lahimuistista. Ei edes muista mika oli vialla.
Tarkeampaa on kuitenkin huomata, etta:
Mutta:
Sitten kun todellisuus taas aukeaa uudelleen eri muodoissa, ei itse asiassa ole muuta mahdollisuutta kuin olla surullinen.
Huomatessaan, etta ne asiat jotka nostaisivat sinut muiden ihailemaksi tassa maailmassa ovatkin juuri taman maailman mukaan kiellettyja vaikkapa sahkohoitoa saaneelta. Yksikin sellainen kielletty asia muodstuu suljetuksi portiksi, joka sulkee lopulta muutkin.
Kivekset on annettu psykiatrialle.
Silmat on annettu psykiatrialle
Silloin epataydellisyys ja itku lopulta jatkuvat
Psykiatria on eras esimerkki siita, minka kautta paha, siis vale vaikuttaa maailmassa.
jmnjmnt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli.
Koko sahkohoito perustuu siihen, etta se poistaa suuren osan lahimuistista. Ei edes muista mika oli vialla.
Tarkeampaa on kuitenkin huomata, etta:
Mutta:
Sitten kun todellisuus taas aukeaa uudelleen eri muodoissa, ei itse asiassa ole muuta mahdollisuutta kuin olla surullinen.
Huomatessaan, etta ne asiat jotka nostaisivat sinut muiden ihailemaksi tassa maailmassa ovatkin juuri taman maailman mukaan kiellettyja vaikkapa sahkohoitoa saaneelta. Yksikin sellainen kielletty asia muodstuu suljetuksi portiksi, joka sulkee lopulta muutkin.
Kivekset on annettu psykiatrialle.
Silmat on annettu psykiatrialle
Silloin epataydellisyys ja itku lopulta jatkuvat
Psykiatria on eras esimerkki siita, minka kautta paha, siis vale vaikuttaa maailmassa.
Jumaluus, varjele minut kaikelta pahalta maailmassa. Haluan ottaa sinut itseeni, vastaan niin etta sydamestani tulee yhta puhdas ja kevyt kuin totuus; valo; lampo. Elama. Sina olet valeen tuhoaja.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3446576/kuolleista-nouseva-voittaja#com…;