Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palattiin ex-miehen kanssa yhteen ja heti syttyi iso riita pettämisestä. Onko tämä nyt pettämistä?

Vierailija
20.04.2019 |

Lapsia meillä ei ole, että asia tiedoksi kaikille näin aluksi. Viime vuonna laitoin avioeron vireille ahdituksen, kyllästymisen ja muun oman elämän kriisin takia. Muutin pois yhteisestä kodista, vaikka mies vastusti sekä eroa että muuttoa. Päätimme, että eroamme lopullisesti ja harkinta-aikaa ehti kulua kolme kuukautta kun tapasin uuden miehen, joka oli mieheni vastakohta mikä yhtäkkiä alkoi hunajan lailla vetämään minua puoleensa. Lyhyestä virsi kaunis, suhteemme sisälsi paljon seksiä ja liikuimme avoimesti yhdessä. Ihastumista oli ilmassa puolin ja toisin tai niin ainakin luulin kunnes mies paljastui väkivaltaiseksi. Kiristi seksillä ja alkoi raivoamaan jos en kyennyt tai halunnut täyttää hänen toiveitaan, muutaman kerran seksin aikana mies tumppasi tupakan ihooni ja veti käsivarsista jos en totellut. Yritin päästä irti mutta harvoin onnistuin kunnes suhdetta oli kestänyt kaksi kuukautta palasin takaisin ex-aviomieheni luo, kuukausi ennen harkinta-ajan loppua peruimme avioeron. Mies tietää osan tapahtuneista ja sanoi, että tiesi meidän palaavan vielä yhteen. Tässä on kuukausi pidetty mykkäkoulua, kun mieheni mielestä petin häntä avioeron harkinta-aikana vaikka sovimme lopullisesta erosta. Miten saan miehen puhumaan? Mies on suuttunut, koska olen maannut toisen miehen kanssa. Miehellä ei ole ollut ketään ja paljasti odottaneensa että tulen järkiini ja palaan hänen luokseen. Olenko pettänyt vai en? Omasta mielestäni en ole pettänyt mutta en halua avioliiton kariutuvan.

Kommentit (144)

Vierailija
41/144 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli harkinta-ajalla molemmilla uudet suhteet ja palasimme silti yhteen 7 kk eron vireilletulosta

Vierailija
42/144 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten toi seksistumppaus on edes mahdollista? Vetelikö se mies röökiä samalla?? Pössytteli renkaita? Vai oliko tää joku teidän halpa fifty shades of idiotism?

Missä kuplassa sä elät?

Tässä maailmassa tapahtuu paljon muutakin kuin sinun makuukammarisi asiat tai sinun asiasi yleensä.

Mitähän muuten ap teki miehen röökaillessa ja tumppaillessa? Vetelikö molemmat siinä röökiä kuin korsteenit? Vai täyttikö ap samalla ristisanaa ja söi pullaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/144 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi seksistumppaus on edes mahdollista? Vetelikö se mies röökiä samalla?? Pössytteli renkaita? Vai oliko tää joku teidän halpa fifty shades of idiotism?

Tätä en ole kertonut aviomiehelleni, mutta toinen mies poltti ennen seksiä ja siinä välissä kunnes aloimme hommiin tai jatkoimme niin mies menetti hermot kun en taipunut hänen toiveisiinsa tai ollut heti valmis. Mies päätti tumpata kostoksia tupan iholleni ja näin merkata minut naisekseen ja suutuspäissään haukkui ex-miestäni joka ikinen kerta. Pahin mitä muistan lausuneen ex-miehestä, että hän on täysin munaton ja avioliitto on ollut pelkkää kulissia, kun ei ole osannut panna. Tuon jälkeen tajusin viimeistään tekemäni virheen ja halusin nopeasti takaisin aviomieheni luo, koska hän ei ikinä satuta minua. Toinen mies haukkui myös h#oraksi ja lahnaksi ja väitti, että olen helppo mutta huono sängyssä. Oma mies ei ole kertaakaan haukkunut eikä sanonut h#oraksi.

Vierailija
44/144 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on parempi, että eroatte.

Missään nimessä en aio enää laittaa eropapereita vetämään eikä aio miehenikään. Tarvitsen apua mutta en voi hakeutua terapiaan ennen kuin tiedän että mies pystyy puhumaan. Miehellä on täysi oikeus käydä läpi tunteitaan ja tapahtunutta, mies ei ole nopea käsittelemään asioita eikä tapahtunutta voi painaa villaisella eikä poistaa. Kadun makaamista toisen kanssa mutta tästä on vain päästävä yli. Meillä on tunteita toisiamme kohtaan ja tajusin edelleen rakastavani ex-miestä kun olin makaamassa toisen kanssa, koska oma mies ei koskaan pakottaisi eikä käyttäydy noin. Mies on todella suojeleva ja uskollinen.

Häh?

Et voi hakeutua terapiaan, kun et tiedä puhuuko miehesi?

Hakeudu sinä terapiaan. Hyvä, että joku hakeutuu. Siitä se sitten lähtee etenemään.

Mies kuulostaa hyvältä---se puhuminen kylä tulee.

Älä pakota, mutta kun käyt juttelemassa psykologin kanssa, niin juttelet kuitenkin myös miehesi kanssa. koska opit juttuja ja saat näkökulmia...sitä kautta tuo tilanne alkaa aueta.

Tutki eri terapiamuotoja. Avaa niitä miehellesi myös. Eri terapiamuodot ja niiden sekoitukset kannattaa tutkaille, kosak sieltä löytyy itselle sopivia ja sitten vielä tutkailemaan terapeutteja. Niistäkin löytyy se, jonka kanssa on hyvä käsitellä asioita. ´Voi olla, että täytyy käydä eka parilla, että hahmottuu kuka ja mikä olisi sopiva.

Teillä on jotain niin arvokasta, että ei sitä kannata hukkaan heittää mykkäkoululla. Mököttäminen kestää aikansa. Se luottamus ei ehkä tule takaisin heti. Siinä on työstettävää.

Ei ihme, että miehesi mököttää ja anna mököttää aikansa. Sinähän se lähdit. Sinä olit myös se, joka tulit takaisin.

Elämää. Työstämistä. Kun saatte asiaa työstettyä, niin se vaikuttaa moneen asiaan.

Sen terapeutin kanssa on varmaan hyvä sinun itse käydä nuo ristiriidat ja se kammosuhde myös läpi.

Voi olla että pariterpiaan sitten jollekin toiselle...tai samalle. Ehkä miehesi voisi mennä omaan?

Minä tarvitsen yksilöterapiaa ongelmiini ja tapahtuneen käsittelyyn. Alussa meillä oli kuukausi mykkäkoulua etupäässä miehen puolelta, mutta nyt mies puhuu mutta vaikenee heti jos asia on vaikea ja vetäytyy pois. Väkivaltainen mies oli aviomieheni vastakohta: hyökkäävä, spontaani, aggressiivinen sekä nopeatempoinen. Aviomies on herkkä, tunteellinen, pohtiva ja rakastava. Hakeudun terapiaan mahdollisimman pian mutta en voi pakottaa miestä avautumaan pariterapiassa ennen kuin hänkin on valmis puhumaan vaikeista asioista. Haluamme kuitenkin jatkaa yhdessä.

Vierailija
45/144 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oikeaa pettämistä ei ollutkaan, kyse on siitä, että miehesi mielikuva sinusta on nyt romuttunut. Nä nyt on näitä primitiivisiä asioita, joissa naisilla ja miehillä on täysin eri painotukset. 

Vierailija
46/144 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi tekee nyt eroprosessia kuten joku jo kirjoitti. Olet satuttanut häntä pahimmalla mahdollisella tavalla. Ensin niin että hän ei kelvannut ja jätit hänet. Vaihtamalla lennossa toiseen osoitit että hän on korvattavissa tosta vaan. Ei hän voi koskaan enää luottaa sinuun eikä siihen että pystyisit siinä. Hän ansaitsee parempaa. Valitan.

Tein itsekin selväksi miehelle että en palaa takaisin enkä jatka avioliittoa jos mies ei ole tosissaan, koska en halua erota. Mies oli samoilla linjoilla, vaikka sanoi että ei pysty fyysisesti olemaan kanssani välttämättä pitkään aikaan. En pysty minäkään häpeän ja virheen takia. Mieheen sattuu ajatus toisen kanssa olosta ja se että toinen satutti minua noin. Tärkeintä on pysyä vahvana ja tukea toinen toistamme. Mies on myös sanonut ettei täysin luota minuun vaikka haluaa,joten on valmis menemään pariterapiaan kunhan olen ensin aloittanut yksilöterapian. Palaamalla takaisin olen todistanut miehelle, että rakastan ja välitän hänestä. Mies ei halua ketään muuta kuin minut ja minä hänet.

Vierailija
47/144 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta yhdessä sovitulta lopulliselta erolta, kun sä eroat ja lähdet ja mies vänkää vastaan.

Huijaat itteäs, jos kuvittelet yhdessä sopineenne.

Mies taas huijaa itteensä, kun otti sut takaisin.

Mitenköhän mieheni huijaa itteensä, kun otti (huoli) mut takaisin? Myönnän jyränneeni ja loukanneeni miestä tahtoessani eron eikä järkeily auttanut enää pyörtämään eroa. Hurjastelu näytti kovalla kädellä tekemäni virheen ja palasin pian takaisin mieheni luo, olisin palannut aiemmin jos olisin kyennyt. Mieheni on suurisydämisin ja lempein ihminen, jonka tiedän ja vaati ja vaatii vieläkin paljon kanttia ottaa minunlainen "hulttio" takaisin mutta teen kaikkeni mieheni ja suhteemme eteen. Mies oli hätää kärsimässä, kun tieto eropapereista kiiri hänen tietoonsa. Voisi sanoa, että kävi klassisesti "mies luuli asioiden olevan hyvin ja vaimo haki eroa", mutta onneksi ero ei ehtinyt astua voimaan.

Vierailija
48/144 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ei. 

Ihmettelen, et polttiko tämä uusi kamaluus siis tupakkaa seksin aikana, vai mistä vetäisi sen palavan tumpin? 

Vierailija
49/144 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi tekee nyt eroprosessia kuten joku jo kirjoitti. Olet satuttanut häntä pahimmalla mahdollisella tavalla. Ensin niin että hän ei kelvannut ja jätit hänet. Vaihtamalla lennossa toiseen osoitit että hän on korvattavissa tosta vaan. Ei hän voi koskaan enää luottaa sinuun eikä siihen että pystyisit siinä. Hän ansaitsee parempaa. Valitan.

Tein itsekin selväksi miehelle että en palaa takaisin enkä jatka avioliittoa jos mies ei ole tosissaan, koska en halua erota. Mies oli samoilla linjoilla, vaikka sanoi että ei pysty fyysisesti olemaan kanssani välttämättä pitkään aikaan. En pysty minäkään häpeän ja virheen takia. Mieheen sattuu ajatus toisen kanssa olosta ja se että toinen satutti minua noin. Tärkeintä on pysyä vahvana ja tukea toinen toistamme. Mies on myös sanonut ettei täysin luota minuun vaikka haluaa,joten on valmis menemään pariterapiaan kunhan olen ensin aloittanut yksilöterapian. Palaamalla takaisin olen todistanut miehelle, että rakastan ja välitän hänestä. Mies ei halua ketään muuta kuin minut ja minä hänet.

Eihän palaaminen välttämättä todista välittämisestä saati rakkaudesta. Voi olla ihan vain turvan hakua jollei kyvyttömyyttä olla yksin, ehkä jopa läheisriippuvuutta :(

Vierailija
50/144 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missään nimessä en aio enää laittaa eropapereita vetämään eikä aio miehenikään. Tarvitsen apua mutta en voi hakeutua terapiaan ennen kuin tiedän että mies pystyy puhumaan. Miehellä on täysi oikeus käydä läpi tunteitaan ja tapahtunutta, mies ei ole nopea käsittelemään asioita eikä tapahtunutta voi painaa villaisella eikä poistaa. Kadun makaamista toisen kanssa mutta tästä on vain päästävä yli. Meillä on tunteita toisiamme kohtaan ja tajusin edelleen rakastavani ex-miestä kun olin makaamassa toisen kanssa, koska oma mies ei koskaan pakottaisi eikä käyttäydy noin. Mies on todella suojeleva ja uskollinen.

Vai onko mies rajoittava ja hallitseva?

Usko nyt vain, et ole tehnyt mitään väärää harrastaessasi seksiä tuon miehen kanssa. Se, että ihastuit idioottiin ei tee sinusta syyllistä mihinkään. Kaikki, miten tuo mies kohteli sinua, ei ollut sinun vaan hänen vikansa, yksin.

Sinuna pohtisin tuota avioeroa vielä ja ottaisin tunteeni parempaan syyniin, koska tuskin kyllästyit pelkästään kyllästymiseen tai mihinkään, vaan siihen on oltava pohjalla jotain muutakin. Ehkä aviomiehesi on pohjimmiltaan samanlainen kuin tuo väkivaltainen mies, mutta hän käyttää sinuun eri keinoja kuin tupakantumppaamista ihollesi. Halusit erota, mutta hän ei hyväksynyt sitä ja nyt sinulle kävi klassiset routa porsaan kotiin ajaa -ilmiö. Vaikka se meni poskelleen, se ei silti tarkoita ettet voisi elää yksin tai kokonaan uuden miehen kanssa. 

Joka tapauksessa et syyllistynyt mihinkään väärään. Halusit avioeron ja eron ja muutit pois, joten sinulla oli täysi oikeus toteuttaa seksuaallisuuttasi kenen kanssa tahansa halusitkin. Miehesi ei vain hyväksynyt eroa, mutta se ei silti tarkoita että sinulla olisi ollut velvollisuus jäädä hänen luokseen tai elää nunnana. Älä alistu tuollaiseen kohteluun, jossa olet toisen omaisuutta. Ihan kuin omalla tahdollasi ei olisi mitään väliä. 

Asiaakin tässä on paljon!

Mutta Raamatun mukaan ON väärin olla muiden kuin yhden kanssa yhtä lihaa. Tietty jos ei Raamattu kiinnosta niin sitten voi moraalia venytelläkin haluamaansa suuntaan =)

Vierailija
51/144 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai onko mies rajoittava ja hallitseva?

Usko nyt vain, et ole tehnyt mitään väärää harrastaessasi seksiä tuon miehen kanssa. Se, että ihastuit idioottiin ei tee sinusta syyllistä mihinkään. Kaikki, miten tuo mies kohteli sinua, ei ollut sinun vaan hänen vikansa, yksin.

Sinuna pohtisin tuota avioeroa vielä ja ottaisin tunteeni parempaan syyniin, koska tuskin kyllästyit pelkästään kyllästymiseen tai mihinkään, vaan siihen on oltava pohjalla jotain muutakin. Ehkä aviomiehesi on pohjimmiltaan samanlainen kuin tuo väkivaltainen mies, mutta hän käyttää sinuun eri keinoja kuin tupakantumppaamista ihollesi. Halusit erota, mutta hän ei hyväksynyt sitä ja nyt sinulle kävi klassiset routa porsaan kotiin ajaa -ilmiö. Vaikka se meni poskelleen, se ei silti tarkoita ettet voisi elää yksin tai kokonaan uuden miehen kanssa. 

Joka tapauksessa et syyllistynyt mihinkään väärään. Halusit avioeron ja eron ja muutit pois, joten sinulla oli täysi oikeus toteuttaa seksuaallisuuttasi kenen kanssa tahansa halusitkin. Miehesi ei vain hyväksynyt eroa, mutta se ei silti tarkoita että sinulla olisi ollut velvollisuus jäädä hänen luokseen tai elää nunnana. Älä alistu tuollaiseen kohteluun, jossa olet toisen omaisuutta. Ihan kuin omalla tahdollasi ei olisi mitään väliä. 

Saan olla ja tehdä kodissamme samoja asioita kuin ennen tapahtunutta. Mies ei ole rajoittava eikä hallitseva, ei huuda eikä kohtele kaltoin mutta suru nousee pintaan herkemmin kuin ennen. Miehen vanhemmista isä on antanut anteeksi tekoni ja on iloinen paluustani toivoen että onnistumme avioliitossamme.

Miehen äidin kanssa olen puhunut kerran, mutta en ole saanut siunausta jatkaa avioliittoa. Äiti ja poika ovat luonteeltaan samanlaisia ja äiti on huolissaan aikuisesta lapsesta. Tähänkin auttaa aika ja aion todistaa miehen perheelle olevani heidän luottamuksen arvoinen. Vielä emme ole saaneet yhdessä kutsua päivällisille miehen vanhempien luo, joten mies on käynyt yksin syömässä ja tuonut minulle siskonsa pakkaamia ylijäämiä. Sisko on iloinen meidän yhteenpaluusta ja on antanut anteeksi erehdykseni.

Mies ei ole millään tapaa samanlainen tuon äkkipikaisen ja väkivaltaisen toisen miehen kanssa, joten en uudelleen harkitse eroa.

Vierailija
52/144 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se pettämistä jos avioliiton aikana pettää puolisoaan.

Jotkut ovat vaan niin perseestään holjia, etteivät pysty olemaan panematta muutamaakaan kuukautta.

Miehenäsi jättäisin moisen sian välittömästi, sillä ei tuollaista muistoa voi koskaan unohtaa.

No ei ole pettämistä, jos on erottu, vaikka lainsäätäjä ei olekaan pysynyt menossa mukana. Taas tätä ihmeellistä naisten seksuaalisuuden demonisointia ja ihan suoraan sanottuna törkeää kielenkäyttöä.

Jos tuo exä-nyxä haluaa takaisin yhteen, niin ei hänen auta kuin hyväksyä tilanne. Muuten pitää erota. Ihan naurettavaa haluta kaikesta huolimatta takaisin yhteen ja alkaa sitten kiukutella. 

Olemme palanneet takaisin yhteen, asumme ja elämme yhdessä sekä jatkoimme avioliittoa. Miehen pyynnöstä kävin testeissä, jotka oli ok ja teimme kirjallisen virallisen sopimuksen miten etenemme suhteessa. Kummallekin pettäminen on ehdoton ei ja vanhingollinen seikkailuni satutti myös miestä. Ansaitsin kaiken p#skan ja miehelläni on kokoajan ollut tunteita minua kohtaan, rakastaa syvästi ja välittää muuten ei olisi ottanut takaisin. Menetin jo työni ja olen taloudellisestikin riippuvainen mieheeni tällä hetkellä. Mies tarvitsee aikaa käsitellä asiat ja anteeksipyynnön jankkaaminen ei auta, koska tarvitsemme apua yhdessä ja erikseen. Mies on välillä hiljaa eikä halua puhua vaikeimmista asioista, mutta ihmettelee miten saatoin langeta näin ja tehdä pahan virhearvion mitä itsekin kadun. En saa tekemättömäksi tekojani, mutta olemme kuitenkin edelleen naimisissa ja tahdomme jatkaa liitossa.

Menetit työsi ja olet nyt taloudellisesti riippuvainen miehestäsi? Pettäminen ei taida olla sun ainoa ongelma?

Minulla oli vakituinen hyväpalkkainen työ vielä avioeroa hakiessa, mutta uuden miehen takia menetin työni. Tiedän, että oma vika sekin ja nyt olen "sairaslomalla" jonkin aikaa kunnes alan etsiä uutta työtä, mieheni ei halua minun tekevän töitä tässä kunnossa. Mieheni elättää meidät molemmat ja maksan kaiken takaisin kunhan olen aloittanut työt. Entiseen paikkaan en voi enää palata. Kaikki on omaa syytäni ja virhearvioni pettivät pahimman kerran, avioliitto ja mies on jäljellä ja niistä pidän kynsin hampain kiinni. Menetin lähes kaiken muun: työn, kaverit, harrastukset, terveyden ja ulkoisen habituksen.

Menetit työsi tuon satunnaisen tuttavuuden takia? Nyt taisi jäädä jotain kertomatta.

Vierailija
53/144 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olit suhteessa tuollaisen kanssa, sussa on jotain vikaa.

Tarkoitat kai väkivaltaista miestä, jonka kanssa oli lyhyt suhde? Ilman ongelmia avioliitto mieheni kanssa on onnellinen ja tasavertainen. Mies ei koskaan kohtelisi kaltoin eikä yltyisi väkivaltaiseksi.

Miksi sä sit lähdit pois?

Miksi palasit?

Mene terapiaan ja selvitä nuo itsessäsi piilevät möröt.

Lähdin pois, koska koin epäonnistuneeni vaimona ja naisena. Kävin tutkimuksissa, mutta mitään ei löydetty ja raskaustesti näytti positiivista kun olimme eronneet. Sain keskenmenon toisen miehen aggressiivisuuden takia ja lapsi olisi ollut aviomieheni, koska en vielä tuossa vaiheessa ollut maannut tämän mielipuolen kanssa.

Palasin takaisin, koska pelkäsin menettäväni ensin järkeni ja sitten henkeni. En palannut pelkästään pelon takia vaan koska tajusin mitä hyvää olin heittänyt pois ja huomasin kuinka syvät tunteet minulla oli miestäni kohtaan. Yhteisessä kodissa ei ollut mikään muuttunut, hääkuvat on edelleen samassa paikassa ja mies on pitänyt kokoajan sormusta nimettömässä eikä ole suostunut ottamaan sitä pois, vaikka kaverit olivat yrittäneet. Mies ei ole omatoimisesti katsellut muita, mutta kertoi kerran käyneensä kavereiden järjestämillä sokkotreffeillä, mutta oli pian sanonut tapaamalleen naiselle ettei voi treffailla toista koska rakastaa minua. Nainen oli ollut pettynyt kun ei ollutkaan saanut seksiä eikä mahdollisuutta mieheeni.

Vierailija
54/144 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en ole kertonut aviomiehelleni, mutta toinen mies poltti ennen seksiä ja siinä välissä kunnes aloimme hommiin tai jatkoimme niin mies menetti hermot kun en taipunut hänen toiveisiinsa tai ollut heti valmis. Mies päätti tumpata kostoksia tupan iholleni ja näin merkata minut naisekseen ja suutuspäissään haukkui ex-miestäni joka ikinen kerta. Pahin mitä muistan lausuneen ex-miehestä, että hän on täysin munaton ja avioliitto on ollut pelkkää kulissia, kun ei ole osannut panna. Tuon jälkeen tajusin viimeistään tekemäni virheen ja halusin nopeasti takaisin aviomieheni luo, koska hän ei ikinä satuta minua. Toinen mies haukkui myös h#oraksi ja lahnaksi ja väitti, että olen helppo mutta huono sängyssä. Oma mies ei ole kertaakaan haukkunut eikä sanonut h#oraksi.

Montako kertaa tämä tapahtui? Kerran? Kaksi? Sait keskenmenonkin?

Vierailija
55/144 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olit suhteessa tuollaisen kanssa, sussa on jotain vikaa.

Tarkoitat kai väkivaltaista miestä, jonka kanssa oli lyhyt suhde? Ilman ongelmia avioliitto mieheni kanssa on onnellinen ja tasavertainen. Mies ei koskaan kohtelisi kaltoin eikä yltyisi väkivaltaiseksi.

Miksi sä sit lähdit pois?

Miksi palasit?

Mene terapiaan ja selvitä nuo itsessäsi piilevät möröt.

Lähdin pois, koska koin epäonnistuneeni vaimona ja naisena. Kävin tutkimuksissa, mutta mitään ei löydetty ja raskaustesti näytti positiivista kun olimme eronneet. Sain keskenmenon toisen miehen aggressiivisuuden takia ja lapsi olisi ollut aviomieheni, koska en vielä tuossa vaiheessa ollut maannut tämän mielipuolen kanssa.

Palasin takaisin, koska pelkäsin menettäväni ensin järkeni ja sitten henkeni. En palannut pelkästään pelon takia vaan koska tajusin mitä hyvää olin heittänyt pois ja huomasin kuinka syvät tunteet minulla oli miestäni kohtaan. Yhteisessä kodissa ei ollut mikään muuttunut, hääkuvat on edelleen samassa paikassa ja mies on pitänyt kokoajan sormusta nimettömässä eikä ole suostunut ottamaan sitä pois, vaikka kaverit olivat yrittäneet. Mies ei ole omatoimisesti katsellut muita, mutta kertoi kerran käyneensä kavereiden järjestämillä sokkotreffeillä, mutta oli pian sanonut tapaamalleen naiselle ettei voi treffailla toista koska rakastaa minua. Nainen oli ollut pettynyt kun ei ollutkaan saanut seksiä eikä mahdollisuutta mieheeni.

Jännää. Mies oli aggressiivinen jo ennen kun makasit hänen kanssaan. Pahoinpiteli siis sinut ja sait keskenmenon? Eipä muuta kun sitten sairaalasta suoraan sänkyyn niinkö?

Poliisille ei tietenkään ole kerrottu, sytytettiin vaan uudet röökit?

Vierailija
56/144 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kuplassa sä elät?

Tässä maailmassa tapahtuu paljon muutakin kuin sinun makuukammarisi asiat tai sinun asiasi yleensä.

Mitähän muuten ap teki miehen röökaillessa ja tumppaillessa? Vetelikö molemmat siinä röökiä kuin korsteenit? Vai täyttikö ap samalla ristisanaa ja söi pullaa?

En ole koskaan polttanut, mutta toisen miehen tupakoidessa makasin sängyllä,olin kylpyhuoneessa tai miehen kanssa parvekkeella. Sanoin etten pidä tupakoimisesta, mutta mies ottanut kuuleviin korviinsa, koska tosimiehet aina polttavat. Tästäkin saatiin riita aikaiseksi ja mies haukkui ex-mieheni pataluhaksi, kermaperseeksi joka hienostelee kun ei voi tupakoida. Itkuisena puolustin ex-miestäni, joka ei ole koskaan tupakoinut.

Toisen miehen elintavat olivat paljon huonommat ja epäterveelliset kuin ex-mieheni, miehelle oli kalja ja makkara maistunut, mikä näkyi vyötäröllä. Mies ei koskaan suostunut käyttämään suojausta (kondomia) ja ylpeili sillä, että hän on aina pannut paljaalla. Loppuvaiheessa sain tietää, että miehellä on kolme aviotonta lasta lyhyistä suhteista ja paljon velkaa, että se siitä jännityksestä.

Vierailija
57/144 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vaikka oikeaa pettämistä ei ollutkaan, kyse on siitä, että miehesi mielikuva sinusta on nyt romuttunut. Nä nyt on näitä primitiivisiä asioita, joissa naisilla ja miehillä on täysin eri painotukset. 

Mitä primitiivisiä asioita, joilla on eri painotus miehillä ja naisilla?

Vierailija
58/144 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet läheisriippuva. Ehkä myös miehesi on. Tää röökaajajännismies on narsku tai pikemmin jopa psyko.

Vierailija
59/144 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitte eronneet. Jos mies ei pysty hyväksymään asiaa niin ettei joka välissä asiasta muistuttele ja ota asiaa joka riidan aikana esille, suhteellanne ei ole tulevaisuutta. Tämän tekisin heti miehelle selväksi. Anteeksi ei tarvitse pyydellä eron aikana, sinkkuna tehtyjä asioita.

Vierailija
60/144 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ja ei. 

Ihmettelen, et polttiko tämä uusi kamaluus siis tupakkaa seksin aikana, vai mistä vetäisi sen palavan tumpin? 

Toinen mies poltti ennen seksiä ja siinä välissä ennen kuin jatkoimme hommaamista. Pyysin ettei mies polttaisi minun kanssa ollessaan ja kehotin lopettamaan, mutta lopetus ei tullut kysymykseen. Nopeasti mies käänsi puheensa ex-mieheeni ja tuimasti muistutti, etten ole enää sen munattoman kermaperse luuserin kanssa vaan tosimiehen kanssa. Toinen mies korosti itseään ja kehui jatkuvasti itseään siinä vaiheessa kun olimme tutut toisillemme. Olen jo monta kertaa sanonut täälläkin, että kadun suhdetta, mutta nyt jälkeenpäin tajuan kuinka sairas ja narsistinen mies on.