Wallu Valpio naatiskelee Turkin lämmössä talvet! Kansa kimpaantui!
Pimeässä, räntäsateessa töihin puskeva kansa kimpaantui kun Wallu kertoi naatiskelustaan Turkin lämmössä ja auringossa!! https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/219d8dd5-a516-4be5-a04a-86b985…
Kommentit (16)
"Kelasta tippuu, jos asuu ulkomailla piste. Eli terveydenhuolto ei ole Suomessa ilmainen"🤣🤣
Wallu on pultsari. En ole kateellinen pätkääkään. M39
"Hiilijalanjäljestä viis, minä itse edellä."🤣
Wallu on pelannut korttinsa elämässä fiksusti! Lukaali Turkin lämmössä, joka maksoi vain vähän päälle 30000 euroa kun osti aikoja sitten ja vuosittaiset kulut vain 500 euroa!
Valpio osti vuonna 2014 valmistuneen asunnon Emerald Park -lomakompleksista. Hän sai 34 000 eurolla hulppeat puitteet uima-altaineen, kylpyläosastoineen ja tenniskenttineen.
Jos tuollaista haluaa, niin ei muuta kuin toteuttamaan. Ei tuo mahdottomia vaadi.
Ei helvekko miten kateellisen katkeria kommentteja. Antaa kaikkien asua siellä missä lystäävät, mitä me muut sitä tuomitsemaan.
Liekö miehiä ärsyttänyt tuo 20 vuotta nuorempi kumppani. :D
En arvosta. Antaa noin tukensa lehdistön ja opposition tukahduttamalle diktaattorille siellä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuollaista haluaa, niin ei muuta kuin toteuttamaan. Ei tuo mahdottomia vaadi.
Säästämään vaan!
Kalavaleetkin on alkaneet kadehtimisesta:...miutta minäpä sain kuus kilosen....
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo enemmän naisia ärsytä aina?
Ihan sama mulle, missä muut talven viettää. Kestään Walpiosta en ole koskaan kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo enemmän naisia ärsytä aina?
No ei ainakaan minua. Jos joku mies haluaa nuoren naisen, niin en minä siihen ikähaarukkaan enää kuulu. :D
N52
Vierailija kirjoitti:
naisia etenkin
Pikkasen hymähdin, kun wallu haukkui siellä viettäviäeläkeläisiä viininlitkijöiksi.
Tosin yhden kuukauden nenänvalkaisun jälkeen se hänelle suotakoon.
Minä olen ainakin iloinen hänen puolestaan.