Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilaatko ikinä itsellesi ruokaa?

Vierailija
08.10.2025 |

Jos oot parisuhteessa, hemmotteletko joskus itseäsi ja tilaat kotiin itelle ruoka-annoksen?

Vai onko teillä vakiokäytäntö, että jos ruokaa tilataan, se tilataan molemmille?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ikinä tilannut, enkä oikein osaa edes kuvitella tilannetta että tilaisin, ehkä jos olisin tosi kipeä enkä pystyisi kävelemään.

58v

Vierailija
2/27 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan välillä ihan itselleni jotain herkkua, ja katson tv:tä, semmoinen oma hetki. Tilataan usein pizzaa yhdessä.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä ikinä tilannut, enkä oikein osaa edes kuvitella tilannetta että tilaisin, ehkä jos olisin tosi kipeä enkä pystyisi kävelemään.

58v

Tykkäätkö siis mieluummin mennä ravintolaan syömään? Tai hakea ravintolasta kotiin?

Vierailija
4/27 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppani ei halua, tilaan tietysti vain itselleni.

Vierailija
5/27 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Paikkakunnalla ei ole ruuan kuljetuspalveluja. Säästän rahaa ja kaloreita.

Vierailija
6/27 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tilannut ruokaa kotiin. Satunnaisesti olen hakenut pitsan, kebabin tai jotain muuta valmista ravintolasta kotiin. Eikä tuo rahastakaan ole kiinni, tuntuu vain jotenkin vieraalta ajatukselta.

Vierailija
7/27 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta saa ruokaa, miksi hitossa pitäisi mennä ravintolaan tai tilata sieltä?

Vierailija
8/27 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilataan molemmille. Sovitaan siitä etukäteen ettei toinen ehdi syödä ruokaa ennen sitä.

Vierailija
9/27 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan.

Vierailija
10/27 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Paikkakunnalla ei ole ruuan kuljetuspalveluja. Säästän rahaa ja kaloreita.

Jos ei oo kotiinkuljetusta, tykkäätkö käydä ravintolassa syömässä?

Vierailija
11/27 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
12/27 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintolasta saa parempia annoksia kuin kaupasta.

Vierailija
13/27 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot tyytyväinen kaupan ruokiin, kiva 😊 Mä tykkään siitä että saan valmiin ruuan lämpimänä. Niin joskus tilaan kotiin ruokaa, esim. kebabrullan, pizzan, tai kiinalaista ruokaa.

Vierailija
14/27 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

58v

Kannattaa harjoitella että sitten kun tulee tarve, vaikka tosi kipeänä, niin sujuu hyvin. Kipeänä on kurjaa alkaa opetella uusia juttuja. 

Vierailija
15/27 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä aika usein aamupalaa tai lounasta tilaan. Enkä nyt ole ajatellut, että se on herkkuhetki, vaan tarviin apetta ja työt pitää tehdä. Ei ehdi kokata - muka. 

Tai no, kyllä mä kahvipirtelön tilaan herkuksi toisinaan. ;)

Miehen kanssa ei juuri sitten tilailla, vaan tehdään kotona hyvät sapuskat tai mennään sitten raflaan.

Vierailija
16/27 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa. En kyllä laitakaan ruokaa. Jotenkin ksikki  ruokakuviot yksin eläessä liian mutkikkaita hyötyyn nähden. Kauhea vaiva ilman suurta iloa. Kasaan  hyvältä maistuvia ruoka-aineita lautaselle. Toki jotain joskus  keitän tai paistan, mutta koko lämmin ruoka -ideologia on itselleni turhake. 

Vierailija
17/27 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei mikään ravintola kuljeta ruokaa. Kaupungissa asuessakaan en tilannut. 

Vierailija
18/27 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tilaa. En kyllä laitakaan ruokaa. Jotenkin ksikki  ruokakuviot yksin eläessä liian mutkikkaita hyötyyn nähden. Kauhea vaiva ilman suurta iloa. Kasaan  hyvältä maistuvia ruoka-aineita lautaselle. Toki jotain joskus  keitän tai paistan, mutta koko lämmin ruoka -ideologia on itselleni turhake. 

Minkälaisia ruoka-aineita kasaat lautaselle? Ihan mielenkiinnosta kysyn 😊 kun mä yleensä joka päivä kokkaan itelle ruokaa 😊

-ap

Vierailija
19/27 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilaat ruokaa, niin onko mukavampaa saada se kotiinkuljetettuna vai käytkö noutamassa? 😊

Mä usein tilaan kotiinkuljetettuna, voin sit kotona puuhastella jotain ja on kätevää 😊

-ap

Vierailija
20/27 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tilaat ruokaa, niin onko mukavampaa saada se kotiinkuljetettuna vai käytkö noutamassa? 😊

Mä usein tilaan kotiinkuljetettuna, voin sit kotona puuhastella jotain ja on kätevää 😊

-ap

Kyllä mä sen kotiinkuljetuksella tilaan, kun saan sitten jatkaa pyjamassa työntekoa.