Tilaatko ikinä itsellesi ruokaa?
Jos oot parisuhteessa, hemmotteletko joskus itseäsi ja tilaat kotiin itelle ruoka-annoksen?
Vai onko teillä vakiokäytäntö, että jos ruokaa tilataan, se tilataan molemmille?
Kommentit (27)
Itse tilaan välillä ihan itselleni jotain herkkua, ja katson tv:tä, semmoinen oma hetki. Tilataan usein pizzaa yhdessä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä ikinä tilannut, enkä oikein osaa edes kuvitella tilannetta että tilaisin, ehkä jos olisin tosi kipeä enkä pystyisi kävelemään.
58v
Tykkäätkö siis mieluummin mennä ravintolaan syömään? Tai hakea ravintolasta kotiin?
Jos kumppani ei halua, tilaan tietysti vain itselleni.
En. Paikkakunnalla ei ole ruuan kuljetuspalveluja. Säästän rahaa ja kaloreita.
En ole ikinä tilannut ruokaa kotiin. Satunnaisesti olen hakenut pitsan, kebabin tai jotain muuta valmista ravintolasta kotiin. Eikä tuo rahastakaan ole kiinni, tuntuu vain jotenkin vieraalta ajatukselta.
Kaupasta saa ruokaa, miksi hitossa pitäisi mennä ravintolaan tai tilata sieltä?
Tilataan molemmille. Sovitaan siitä etukäteen ettei toinen ehdi syödä ruokaa ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
En. Paikkakunnalla ei ole ruuan kuljetuspalveluja. Säästän rahaa ja kaloreita.
Jos ei oo kotiinkuljetusta, tykkäätkö käydä ravintolassa syömässä?
Vierailija kirjoitti:
Ravintolasta saa parempia annoksia kuin kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos oot tyytyväinen kaupan ruokiin, kiva 😊 Mä tykkään siitä että saan valmiin ruuan lämpimänä. Niin joskus tilaan kotiin ruokaa, esim. kebabrullan, pizzan, tai kiinalaista ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä ikinä tilannut, enkä oikein osaa edes kuvitella tilannetta että tilaisin, ehkä jos olisin tosi kipeä enkä pystyisi kävelemään.
58v
Kannattaa harjoitella että sitten kun tulee tarve, vaikka tosi kipeänä, niin sujuu hyvin. Kipeänä on kurjaa alkaa opetella uusia juttuja.
Kyllä mä aika usein aamupalaa tai lounasta tilaan. Enkä nyt ole ajatellut, että se on herkkuhetki, vaan tarviin apetta ja työt pitää tehdä. Ei ehdi kokata - muka.
Tai no, kyllä mä kahvipirtelön tilaan herkuksi toisinaan. ;)
Miehen kanssa ei juuri sitten tilailla, vaan tehdään kotona hyvät sapuskat tai mennään sitten raflaan.
En tilaa. En kyllä laitakaan ruokaa. Jotenkin ksikki ruokakuviot yksin eläessä liian mutkikkaita hyötyyn nähden. Kauhea vaiva ilman suurta iloa. Kasaan hyvältä maistuvia ruoka-aineita lautaselle. Toki jotain joskus keitän tai paistan, mutta koko lämmin ruoka -ideologia on itselleni turhake.
Meille ei mikään ravintola kuljeta ruokaa. Kaupungissa asuessakaan en tilannut.
Vierailija kirjoitti:
En tilaa. En kyllä laitakaan ruokaa. Jotenkin ksikki ruokakuviot yksin eläessä liian mutkikkaita hyötyyn nähden. Kauhea vaiva ilman suurta iloa. Kasaan hyvältä maistuvia ruoka-aineita lautaselle. Toki jotain joskus keitän tai paistan, mutta koko lämmin ruoka -ideologia on itselleni turhake.
Minkälaisia ruoka-aineita kasaat lautaselle? Ihan mielenkiinnosta kysyn 😊 kun mä yleensä joka päivä kokkaan itelle ruokaa 😊
-ap
Jos tilaat ruokaa, niin onko mukavampaa saada se kotiinkuljetettuna vai käytkö noutamassa? 😊
Mä usein tilaan kotiinkuljetettuna, voin sit kotona puuhastella jotain ja on kätevää 😊
-ap
Vierailija kirjoitti:
Jos tilaat ruokaa, niin onko mukavampaa saada se kotiinkuljetettuna vai käytkö noutamassa? 😊
Mä usein tilaan kotiinkuljetettuna, voin sit kotona puuhastella jotain ja on kätevää 😊
-ap
Kyllä mä sen kotiinkuljetuksella tilaan, kun saan sitten jatkaa pyjamassa työntekoa.
58v