Sain äsken laitettua joulukoristepussin olohuoneen lattialta vaatekaappiin
jossa se on tonottanut tammikuusta asti. Nyt on voittajaolo.
Haluatko kysyä jotain?
n47
Kommentit (32)
Itselläni on joulu pöytäliina keittiön pöydällä, koska en tiedä minne muut liinat joutui muutossa 😄
Kastelin pääsiäisruohot, olivat lähes luovuttaneet. Nousivat vieä. Hienoa keväthenkeä. Pieniä suklaalinnunmunia syön.
Ei jaksa muuta, vaikka olisi läjiä ja vaikka mitä. Flunssa puree, viides päivä laittoi tämän yskijättären matalaksi. Irtoaakohan keuhkot.
Mulla on vielä tähtivalot ikkunoissa :(
Mulla joulukoristeet ikkunassa. Mutta ovat periaatteessa vain talvisia ja nythän vasta se kevätkin alkaa tulla.
Tulisitko viemään meiän makuuhuoneesta joulukoristelaatikon varastoon?
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on joulu pöytäliina keittiön pöydällä, koska en tiedä minne muut liinat joutui muutossa 😄
no mutta punainen on sellainen väri että aina se sopii kun nätti on. :) minä täällä taidan kaivaa sen valkoisen joulutähden vielä ikkunan eteen pitäähän sitä valoa olla!
Huomasin tänään, ehkä tuossa tunti sitten, että eteisen ovessa on vielä joulukoriste. 😄
Pitäisi varmaan itse viitsiä poistaa joulukranssi ovesta. Viime vuonna taisin korjata sen muualle joskus juhannuksena...
Meillä on joulutähti ja kynttelikkö yleensä koko vuoden esillä. Kesällä joskus hoksasin, että oli unohtunut ikkunaan, mutta turha oli korjata pois ku jouluun alle 6kk. Adventtina napsautan valot päälle molempiin. Kätevää.,
Ei perhana, joko se joulu meni?!?
Me vietiin kuusi varastoon viime viikolla. Näen ikkunasta viidellä parvekkeella jouluvalot, mutta sovitaanko että ne on marraskuuhun asti "tunnelmavalot".
Vierailija kirjoitti:
onnittelen! :D haluatko kuulla jotain hauskaa? itse korjasin joulutähden ikkunan edestä pari vkoa sitten. JA pajunkissat ovat olleet pääsiäisvalmiudessa jo viime pääsiäisestä lähtein! :DDD on niin nättejä maljakossa että olen pitänyt koko vuoden esillä . nyt vaan tiskasin maljakon varistelin pajunkissat ja ripustin koristeet oksille ja nättiä on. JA Taatusti olin muuten ajoissa! HAH
Ihanaa, moikka sielunsisko. :)
ap
Minä en edes omista joulukoristeita.
Muuten kävisi varmaan joka vuosi niin, että olisin keräämässä niitä pois vasta lähempänä kesää.
Kun tästä saamattomuudesta on tullut jo niin iso osa itseä, osaa siihen varautua välttelemällä liian vaativia asioita - kuten tarvetta keräillä koristeita pois.
Vierailija kirjoitti:
En hemmetissä. Laatikkoa voi käyttää vaikka lasin alustana. Vai onko siinä kantta?
ap
Mulla myös joulukoristeet laatikossa tuossa lattialla. Toissa joulusta, odottaa ensi joulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hemmetissä. Laatikkoa voi käyttää vaikka lasin alustana. Vai onko siinä kantta?
ap
Juu kannet löytyy, tosiaan täytyy ne ennen varastoon veintiä kaivaa vaatekasan alta pois :)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat minulta :)
:) ♥
ap
onnittelen! :D haluatko kuulla jotain hauskaa? itse korjasin joulutähden ikkunan edestä pari vkoa sitten. JA pajunkissat ovat olleet pääsiäisvalmiudessa jo viime pääsiäisestä lähtein! :DDD on niin nättejä maljakossa että olen pitänyt koko vuoden esillä . nyt vaan tiskasin maljakon varistelin pajunkissat ja ripustin koristeet oksille ja nättiä on. JA Taatusti olin muuten ajoissa! HAH