Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain äsken laitettua joulukoristepussin olohuoneen lattialta vaatekaappiin

Vierailija
20.04.2019 |

jossa se on tonottanut tammikuusta asti. Nyt on voittajaolo.
Haluatko kysyä jotain?

n47

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelen! :D haluatko kuulla jotain hauskaa? itse korjasin joulutähden ikkunan edestä pari vkoa sitten. JA pajunkissat ovat olleet pääsiäisvalmiudessa jo viime pääsiäisestä lähtein! :DDD on niin nättejä maljakossa että olen pitänyt koko vuoden esillä . nyt vaan tiskasin maljakon varistelin pajunkissat ja ripustin koristeet oksille ja nättiä on. JA Taatusti olin muuten ajoissa! HAH

Vierailija
2/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat minulta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on joulu pöytäliina keittiön pöydällä, koska en tiedä minne muut liinat joutui muutossa 😄

Vierailija
4/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastelin pääsiäisruohot, olivat lähes luovuttaneet. Nousivat vieä. Hienoa keväthenkeä. Pieniä suklaalinnunmunia syön.

Ei jaksa muuta, vaikka olisi läjiä ja vaikka mitä. Flunssa puree, viides päivä laittoi tämän yskijättären matalaksi. Irtoaakohan keuhkot.

Vierailija
5/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä tähtivalot ikkunoissa :(

Vierailija
6/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla joulukoristeet ikkunassa. Mutta ovat periaatteessa vain talvisia ja nythän vasta se kevätkin alkaa tulla.

Vierailija
7/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisitko viemään meiän makuuhuoneesta joulukoristelaatikon varastoon?

Vierailija
8/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on joulu pöytäliina keittiön pöydällä, koska en tiedä minne muut liinat joutui muutossa 😄

no mutta punainen on sellainen väri että aina se sopii kun nätti on. :) minä täällä taidan kaivaa sen valkoisen joulutähden vielä ikkunan eteen pitäähän sitä valoa olla!

Vierailija
9/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tänään, ehkä tuossa tunti sitten, että eteisen ovessa on vielä joulukoriste. 😄

Vierailija
10/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan itse viitsiä poistaa joulukranssi ovesta. Viime vuonna taisin korjata sen muualle joskus juhannuksena...

Vierailija
11/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on joulutähti ja kynttelikkö yleensä koko vuoden esillä. Kesällä joskus hoksasin, että oli unohtunut ikkunaan, mutta turha oli korjata pois ku jouluun alle 6kk. Adventtina napsautan valot päälle molempiin. Kätevää.,

Vierailija
12/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perhana, joko se joulu meni?!?

Vierailija
13/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietiin kuusi varastoon viime viikolla. Näen ikkunasta viidellä parvekkeella jouluvalot, mutta sovitaanko että ne on marraskuuhun asti "tunnelmavalot".

Vierailija
14/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs kiire tässä?

Vierailija
15/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onnittelen! :D haluatko kuulla jotain hauskaa? itse korjasin joulutähden ikkunan edestä pari vkoa sitten. JA pajunkissat ovat olleet pääsiäisvalmiudessa jo viime pääsiäisestä lähtein! :DDD on niin nättejä maljakossa että olen pitänyt koko vuoden esillä . nyt vaan tiskasin maljakon varistelin pajunkissat ja ripustin koristeet oksille ja nättiä on. JA Taatusti olin muuten ajoissa! HAH

Ihanaa, moikka sielunsisko. :) 

ap

Vierailija
16/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes omista joulukoristeita.

Muuten kävisi varmaan joka vuosi niin, että olisin keräämässä niitä pois vasta lähempänä kesää.

Kun tästä saamattomuudesta on tullut jo niin iso osa itseä, osaa siihen varautua välttelemällä liian vaativia asioita - kuten tarvetta keräillä koristeita pois.

Vierailija
17/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hemmetissä. Laatikkoa voi käyttää vaikka lasin alustana. Vai onko siinä kantta?

ap

Vierailija
18/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös joulukoristeet laatikossa tuossa lattialla. Toissa joulusta, odottaa ensi joulua.

Vierailija
19/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hemmetissä. Laatikkoa voi käyttää vaikka lasin alustana. Vai onko siinä kantta?

ap

Juu kannet löytyy, tosiaan täytyy ne ennen varastoon veintiä kaivaa vaatekasan alta pois :)

Vierailija
20/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat minulta :)

:) ♥

ap