Sain äsken laitettua joulukoristepussin olohuoneen lattialta vaatekaappiin
jossa se on tonottanut tammikuusta asti. Nyt on voittajaolo.
Haluatko kysyä jotain?
n47
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisitko viemään meiän makuuhuoneesta joulukoristelaatikon varastoon?
En hemmetissä. Laatikkoa voi käyttää vaikka lasin alustana. Vai onko siinä kantta?
ap
Juu kannet löytyy, tosiaan täytyy ne ennen varastoon veintiä kaivaa vaatekasan alta pois :)
Jaa niin juu, ainaiset vaatekasat tosiaan..
ap
Pääsiäispupulla munineen on menossa eteisessä jo kolmas pääsiäinen samaan syssyyn.
.
Keittiössä meillä sitävastoin on joulu, kranssi tonttuineen on edelleen ikkunassa,
taitaa saada ollakin, on lapsenlapsen tekemä.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin tänään, ehkä tuossa tunti sitten, että eteisen ovessa on vielä joulukoriste. 😄
Minä olen saanut oman ovikoristeen otettua pois, mutta se on jostain syystä kirjahyllyssä. Saa olla siinä, kohtahan sen voi laittaa takaisin oveen.
Vierailija kirjoitti:
Pääsiäispupulla munineen on menossa eteisessä jo kolmas pääsiäinen samaan syssyyn.
.
Keittiössä meillä sitävastoin on joulu, kranssi tonttuineen on edelleen ikkunassa,
taitaa saada ollakin, on lapsenlapsen tekemä.
Se on yhtä juhlaa koko vuoden :D Hih
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onnittelen! :D haluatko kuulla jotain hauskaa? itse korjasin joulutähden ikkunan edestä pari vkoa sitten. JA pajunkissat ovat olleet pääsiäisvalmiudessa jo viime pääsiäisestä lähtein! :DDD on niin nättejä maljakossa että olen pitänyt koko vuoden esillä . nyt vaan tiskasin maljakon varistelin pajunkissat ja ripustin koristeet oksille ja nättiä on. JA Taatusti olin muuten ajoissa! HAH
Ihanaa, moikka sielunsisko. :)
ap
juu juu minähän se :) nyt maalataan lavealla pensselillä ja jätetään pikkuiset muotoseikat tarkemmille hih :DDD aina hyvä olla luova ja ajoissa näissä asioissa
Presiis, nimenomaan! :D
ap
Kuulostaa oudolta, en osaa samaistua. Eikö ne häiritse kun on monta kuukautta lojunut vain? Tiellä siivotessa ja muutenkin?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oudolta, en osaa samaistua. Eikö ne häiritse kun on monta kuukautta lojunut vain? Tiellä siivotessa ja muutenkin?
Imuroida voi laatikon ympäriltäkin, ei sitä tarvitse siirtää.
Lähes jokaisessa kotityöketjussa miehet tulevat kertomaan, miten naiset ovat siivousnatseja ja miehenkin pitää siivota monta kertaa viikossa tai nainen suuttuu. On meitä rentojakin naisia olemassa, ei kodin tarvitse aina olla tiptop.
Ihanaa, että meitä on näin paljon. Mullakin vielä eteisen ikkunoissa joulutähdet ja se hemmetin koristelaatikko nököttää keskellä vaatehuoneen lattiaa. Joululiina on pesukoneen vieressä myös lattialla, muiden punaisten jouluutekstiilien seurana. Kai ne joskus pyykkikoneeseen päätyy, viimeistään aatonaattona joulukuussa. 😂
haluaisin vain kertoa kaikille, että illalla korkataan Glögin jämät! ja vikat Annan piparkakut napostelin tuossa viime vkolla, että JOULU SAA TULLA! :DDDD
Tonttuovi on vielä tuolla rappukäytävän puolella oven pielessä...
M 45
Ei kannata enää laittaa pois joulukoristeita joita löytyy huoneista, voi alottaa jo pikkujoulukauden.
juu juu minähän se :) nyt maalataan lavealla pensselillä ja jätetään pikkuiset muotoseikat tarkemmille hih :DDD aina hyvä olla luova ja ajoissa näissä asioissa