Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain äsken laitettua joulukoristepussin olohuoneen lattialta vaatekaappiin

Vierailija
20.04.2019 |

jossa se on tonottanut tammikuusta asti. Nyt on voittajaolo.
Haluatko kysyä jotain?

n47

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onnittelen! :D haluatko kuulla jotain hauskaa? itse korjasin joulutähden ikkunan edestä pari vkoa sitten. JA pajunkissat ovat olleet pääsiäisvalmiudessa jo viime pääsiäisestä lähtein! :DDD on niin nättejä maljakossa että olen pitänyt koko vuoden esillä . nyt vaan tiskasin maljakon varistelin pajunkissat ja ripustin koristeet oksille ja nättiä on. JA Taatusti olin muuten ajoissa! HAH

Ihanaa, moikka sielunsisko. :) 

ap

juu juu minähän se :) nyt maalataan lavealla pensselillä ja jätetään pikkuiset muotoseikat tarkemmille hih :DDD aina hyvä olla luova ja ajoissa näissä asioissa

Vierailija
22/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisitko viemään meiän makuuhuoneesta joulukoristelaatikon varastoon?

En hemmetissä. Laatikkoa voi käyttää vaikka lasin alustana. Vai onko siinä kantta?

ap

Juu kannet löytyy, tosiaan täytyy ne ennen varastoon veintiä kaivaa vaatekasan alta pois :)

Jaa niin juu, ainaiset vaatekasat tosiaan..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäispupulla munineen on menossa eteisessä jo kolmas pääsiäinen samaan syssyyn.

.

Keittiössä meillä sitävastoin on joulu, kranssi tonttuineen on edelleen ikkunassa,

taitaa saada ollakin, on lapsenlapsen tekemä.

Vierailija
24/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin tänään, ehkä tuossa tunti sitten, että eteisen ovessa on vielä joulukoriste. 😄

Minä olen saanut oman ovikoristeen otettua pois, mutta se on jostain syystä kirjahyllyssä. Saa olla siinä, kohtahan sen voi laittaa takaisin oveen.

Vierailija
25/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsiäispupulla munineen on menossa eteisessä jo kolmas pääsiäinen samaan syssyyn.

.

Keittiössä meillä sitävastoin on joulu, kranssi tonttuineen on edelleen ikkunassa,

taitaa saada ollakin, on lapsenlapsen tekemä.

Se on yhtä juhlaa koko vuoden :D Hih

Vierailija
26/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onnittelen! :D haluatko kuulla jotain hauskaa? itse korjasin joulutähden ikkunan edestä pari vkoa sitten. JA pajunkissat ovat olleet pääsiäisvalmiudessa jo viime pääsiäisestä lähtein! :DDD on niin nättejä maljakossa että olen pitänyt koko vuoden esillä . nyt vaan tiskasin maljakon varistelin pajunkissat ja ripustin koristeet oksille ja nättiä on. JA Taatusti olin muuten ajoissa! HAH

Ihanaa, moikka sielunsisko. :) 

ap

juu juu minähän se :) nyt maalataan lavealla pensselillä ja jätetään pikkuiset muotoseikat tarkemmille hih :DDD aina hyvä olla luova ja ajoissa näissä asioissa

Presiis, nimenomaan!  :D 

ap

Vierailija
27/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta, en osaa samaistua. Eikö ne häiritse kun on monta kuukautta lojunut vain? Tiellä siivotessa ja muutenkin?

Vierailija
28/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa oudolta, en osaa samaistua. Eikö ne häiritse kun on monta kuukautta lojunut vain? Tiellä siivotessa ja muutenkin?

Imuroida voi laatikon ympäriltäkin, ei sitä tarvitse siirtää.

Lähes jokaisessa kotityöketjussa miehet tulevat kertomaan, miten naiset ovat siivousnatseja ja miehenkin pitää siivota monta kertaa viikossa tai nainen suuttuu. On meitä rentojakin naisia olemassa, ei kodin tarvitse aina olla tiptop.

Vierailija
29/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että meitä on näin paljon. Mullakin vielä eteisen ikkunoissa joulutähdet ja se hemmetin koristelaatikko nököttää keskellä vaatehuoneen lattiaa. Joululiina on pesukoneen vieressä myös lattialla, muiden punaisten jouluutekstiilien seurana. Kai ne joskus pyykkikoneeseen päätyy, viimeistään aatonaattona joulukuussa. 😂

Vierailija
30/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin vain kertoa kaikille, että illalla korkataan Glögin jämät! ja vikat Annan piparkakut napostelin tuossa viime vkolla, että JOULU SAA TULLA! :DDDD

Vierailija
31/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonttuovi on vielä tuolla rappukäytävän puolella oven pielessä...

M 45

Vierailija
32/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata enää laittaa pois joulukoristeita joita löytyy huoneista, voi alottaa jo pikkujoulukauden.