Tekosyysi ettet ole käynyt luonnon helmassa poimimassa pajunkissakimppua pääsiäispöytään?
Kommentit (137)
Eivätkös "Mikä on tekosyysi..." ja "Olen xxxxx, kysy minulta..." ole saman trullin näppikseltä? Voisin kuvitella myös nämä "Nyt käsi sydämelle"... saman trullin aloituksiksi.
En tykkää pajunkissoista. En ole koskaan poiminut pajunkissoja maljakkoon, enkä aio jatkossakaan niitä kerätä.
Vierailija kirjoitti:
Käytän lapsityövoimaa, en viitsi itse vaivautua. Huomenna tulevat tuomaan ovelle saakka, annan vaivanpalkaksi pienet suklaakarkit. Valmiiksi koristeltujakin vielä. Juu, meillä virpojat kiertää lankalauantaina vasta.
Olinkin juuri sanomassa, että noidat kiersivät jo viikko sitten. Luultavasti siellä teilläkin päin. Et vaan kuullut ovikelloa kun nukuit vielä siihen aikaan varhaisiltapäivästä. Ja nyt sitten olet turvautunut utopiaan että sama toistuisi huomennakin ja ikään kuin saisit uudet mahdollisuuden.
Tuskinpa tapahtuu. Palaa siis maan pinnalle ja mene heti poimimaan ne pajunkissat! Ei niitä oikeasti kukaan muu kanna eteesi omaan kotiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää ruokkiko trollia. Eilen se vänkäsi samaa rairuohotipuasetelmasta.
Sehän on just hauska katsoa, mitä sontaa se suoltaa vastaukseksi 😆 Kaikki tietää, että tämä jankkaja on trolle.
Voi voi. Onpa surullista luettavaa. Todella.
Etkö oikeasti tiennyt, että kaikki tietää sun rölläävän?
Vierailija kirjoitti:
Sekä minä että mieheni olemme niille allergisia. Virpojat lahjottiin suklaalla, että vie ne pois meidän ovelta ;)
Lisäksi laitetaan pääsiäinen venettä joten mitään pääsiäiskattausta ei ole tulossa vaan ihan nopeaa arkiruokaa.
Vieroksun sinua ja miestäsi. Teillä on outo maailmankuva.
Näyttäs olevan vielä metrisen verran lunta tuola pajunkissojen luona. Eli laiskuus.
Vierailija kirjoitti:
Kämppä niin pieni ettei mahdu pöytää.
M36
Miehen logiikkaa, huomaan. Kai sinulla tiskipöytä edes on? Ja moni ahtaasti asuva perinnekoristelee pääsiäisenä wc-istuimensa kannen. Se sinulla ainakin ihan varmasti on. Eli pelkkää mielikuvituksen ja tahtotilan puutetta ja huono tekosyy.
Kyllä minä ainakin hain. Ajoissa, kun olivat parhaimmillaan. Kun pääsiäinen on näin myöhään, pitää toimia ajallaan, jollei halua pöliseviä kukintoja pöytäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieressä kasvaa jotain 2000 neliötä pajupuskaa. Ei kiinnosta tuoda sisälle.
Tiesitkö, että kun puhutaan hyväosaisista, tarkoitetaan sinua? Sinulla tulisi olla jokaisella pöydälläsi suuri kimppu pajunoksia kauniine kissoineen. Juuri kaltaisiasi velttoja hyväosaisia varten oltaisiin tarvittu aktiivimalli.
Minulla ei ole kuin yksi pöytä, eikä sillä ole tilaa, just ja just lautaseni ja mukini tuolle parvekepöydälle mahtuu.
Onneksi vielä aktiivimallit eivät ole koskeneet sairaseläkeläisiä.
Ai säilytät pääsiäisenä ainoalla pöydälläsi lautasta ja mukia, mutta et pajunkissakimppua, joka sentään tekee koko pääsiäisen!
Tekisi mieli sanoa suora mielipiteeni touhuistasi, mutta koska arvatenkin olet vanha ja raihnas, en henno sitä tehdä, vaan toivotan sinulle vain hyvää pääsiäistä - suuresta ymmärtämättömyydestäsi huolimatta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kämppä niin pieni ettei mahdu pöytää.
M36
Miehen logiikkaa, huomaan. Kai sinulla tiskipöytä edes on? Ja moni ahtaasti asuva perinnekoristelee pääsiäisenä wc-istuimensa kannen. Se sinulla ainakin ihan varmasti on. Eli pelkkää mielikuvituksen ja tahtotilan puutetta ja huono tekosyy.
Aloituksessa puhuttiin pöydästä. Äläpä vaihda aihetta. Kuva perinnekoristellusta pöntöstä kyllä kiinnostaa
M36
Vierailija kirjoitti:
Eivätkös "Mikä on tekosyysi..." ja "Olen xxxxx, kysy minulta..." ole saman trullin näppikseltä? Voisin kuvitella myös nämä "Nyt käsi sydämelle"... saman trullin aloituksiksi.
Sama ihminen on, inhottaa hänen aloituksensa pilaa koko palstan. Minkäs teet`?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pääsiäispöytä on työpaikan taukotilassa.
Siellä on siis myös itse poimimasi pajunkissakimpun paikka. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?
Ei ole tilaa sellaiselle. Siellä on pöytä täynnä työvaatelaatikoita ja ohjekansioita sun muuta sälää, mitä näin keväällä jaetaan. Ja sinne sekaan pitää jotenkin mahtua syömäänkin 😆
Sinä ja työtoverisi ette todellakaan vaikuta pääsiäisihmisiltä. Ei kai tässä muuta voi kuin ottaa osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pääsiäispöytä on työpaikan taukotilassa.
Siellä on siis myös itse poimimasi pajunkissakimpun paikka. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?
Ei ole tilaa sellaiselle. Siellä on pöytä täynnä työvaatelaatikoita ja ohjekansioita sun muuta sälää, mitä näin keväällä jaetaan. Ja sinne sekaan pitää jotenkin mahtua syömäänkin 😆
Sinä ja työtoverisi ette todellakaan vaikuta pääsiäisihmisiltä. Ei kai tässä muuta voi kuin ottaa osaa.
Voi olla, että me ollaan enemmänkin kesä ihmisiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin koko pääsiäisen. Ei paljon kiinnosta jotkut pajunkissakattaukset.
Pajunkissat pääsiäisenä ilahduttavat erityisesti yksinäistä vanhusta. Ja muutenkin ne kuuluvat pääsiäiseen, joten et voi noin vain luistaa perinteestä.
Vattuakon se sulle kuuluu millaisia perinteitä ihmisillä on? Mun pääsiäisperinne on nautiskella munaa ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Luontoon on pitkä matka. Mökillä kyllä ihailin pajunkissoja, mutta saivat kasvaa vapaasti. Pääsiäispöytää ei ole. Syön sohvalla valmissalaattia.
Vaikutat ankealta ja elämää syvällisemmin ymmärtämättömältä ihmiseltä. Onneksi kohtalo ei ole johdattanut sinua puolisokseni. En kovin pitkään jaksaisi työstää yhteisten pääsiäistemme aiheuttamia tunteita.
Vierailija kirjoitti:
2/4 perheestä on pajuallergisia, minä niistä toinen.
Allergia tekosyy loppuunkäsitelty. Pelkkää tahtotilan puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakavasti puhuen, pajuallergiset, älkää laittako oksia veteen vaan kuivana maljakkoon, eivät ala siitepölyämään eikä tule oireita. Kestävät vaikka vuosikausia kuivina. Itsekin allerginen kaikenlaisille siitepölyille.
Sinä olet ihana, ratkaisukeskeinen pääsiäisihminen ja hyvin viisas mies, kiitos tästä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sairaana ja koko kämppä on kuin pommin jäljiltä muutenkin, kun en ole jaksanut siivota.
Sairaus on yksi yleisempiä tekosyitä. Anna kun arvaan, että tautisi on miesflunssa? NONNIIN, oikeinpa arvasin.
Ylös sieltä petistä ja sassiin. Sinulla on huomattavasti tavallista pitempi perjantai aikaa raivata se mörskä. Illalla sitten kipaiset somat pajunkissat pöydälle. Ei pääsiäisesi on vielä pelastettavissa.
Oon nainen, mutta varmaan tää on miesflunssa. Olen kuolemankielissä, juuri ja juuri viimeisillä voimillani pystyn osallistumaan keskusteluun.
Anteeksi vaan, mutta en usko. Tiesitkö, että sairaaksi tekeytyminen velvollisuuksista laistamiseksi on yllättävänkin yleistä.
Buranat on sitäpaitsi keksitty. Heitäpä sellainen huiviin ja ryhdistäydy nainen. Et sinä voi koko pääsiäistä siellä velttoilla. Luultavasti on lammaskin vielä marinoimatta?
Sairastat sitten joskus paremmassa saumassa, jos on ihan pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakavasti puhuen, pajuallergiset, älkää laittako oksia veteen vaan kuivana maljakkoon, eivät ala siitepölyämään eikä tule oireita. Kestävät vaikka vuosikausia kuivina. Itsekin allerginen kaikenlaisille siitepölyille.
Sinä olet ihana, ratkaisukeskeinen pääsiäisihminen ja hyvin viisas mies, kiitos tästä <3
Mistä oletat, että on mies?
Näin juuri. Jopa satakin oksaa. Paju kiittää oksien katkojia ja palkitsee meidät kaikki suurella elinvoimallaan. Ekoteko siis ja pienentää maapallon hiilijalanjälkeä!