Tekosyysi ettet ole käynyt luonnon helmassa poimimassa pajunkissakimppua pääsiäispöytään?
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Olen allerginen niille.
Nykyisin on hyvät lääkkeet allergiaan.
Lisäksi todellinen, oikea ja aito pääsiäisihminen hakeutuu jo varhaisnuoruudessaan siedätyshoitoon pajun siitepölyä vastaan. Toivottavasti et ole jo ikäihminen ja nuokkunut onnesi ohi!
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta pakanoiden tavat ja hu llu tukset.
Keräilkää vaikka koiran pa skaa - minä en.
Hyi miten karkea mies sinä olet.
Liian monet täälläpäin repivät niitä oksia, ettei niitä näe enää edes luonnossa. Mikä on mielestäni surullista.
Mun pääsiäispöytä on työpaikan taukotilassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä kasva täällä missä asun.
Niitä kasvaa koko Suomessa, Hangosta Petsamoon. Ota siis silmä käteen ja katso ympärillesi.
Vierailija kirjoitti:
Olen allerginen pajun siitepölylle.
Allergia-tekosyy on jo käsitelty. Toivottavasti et ole muninut siedätyshoitoikäkauttasi.
Vierailija kirjoitti:
Omat kissat pureskelevat ja kuljettelevat maljakkoon poimitut pajunkissat :D
Kissat ovat pahimpia tietämiäni ympäristörikollisia. Jos sellaisia suojelet, niin en oikeastaan enää tiedä mitä sanoa.
Pajunkissat saavat meidät aivastamaan. Virpojien tuomat vitsatkin täytyy meillä pitää ulkona.
Älkää ruokkiko trollia. Eilen se vänkäsi samaa rairuohotipuasetelmasta.
Pajunkissojen aika oli pari-kolme viikkoa sitten. Turha niitä nyt enää on sisälle rahdata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain kimpun virpojilta saamistani oksista.
Ei se ole sama asia. Se on ollut palkka sinun antamista suklaamunista.
Sinun tulee itse poimia pajunoksia luonnosta omaan maljakkoosi hyvissä ajoin ennen pääsiäistä niin että kissat ehtivät muodostua. Siitä tässä on kysymys.
Poimin itse suklaamunat kaupan hyllyiltä.
On kyllä vaikea saada eräät sivilisaation pilaamat ymmärtämään elämän yksinkertaisia elämän perusasioita.
Vierailija kirjoitti:
Älkää ruokkiko trollia. Eilen se vänkäsi samaa rairuohotipuasetelmasta.
Sehän on just hauska katsoa, mitä sontaa se suoltaa vastaukseksi 😆 Kaikki tietää, että tämä jankkaja on trolle.
Vierailija kirjoitti:
Vieressä kasvaa jotain 2000 neliötä pajupuskaa. Ei kiinnosta tuoda sisälle.
Tiesitkö, että kun puhutaan hyväosaisista, tarkoitetaan sinua? Sinulla tulisi olla jokaisella pöydälläsi suuri kimppu pajunoksia kauniine kissoineen. Juuri kaltaisiasi velttoja hyväosaisia varten oltaisiin tarvittu aktiivimalli.
Vierailija kirjoitti:
En omista maata, eikä muualta saa ottaa mitään puuainesta ilman maanomistajan lupaa, sanoo laki. Yllytät ihmisiä rikokseen, olet rikollinen itsekin ap. Rauhaisaa pääsiäistä. T Noita.
Tämäkin huono tekosyy on jo käsitelty. Naapurisi antaa sinun kyllä käydä pajupuskallaan, kunhan sitten muistat vastavuoroisesti kutsua hänet perheineen pääsiäisenviettoon luoksesi.
En todellakaan ole rikollinen, olen vain pääsiäisihminen!
Ei kai pensaasta saa repiä oksia ilman maanomistajan lupaa??
Paju, mikä roska puu!! Ei kiitos. Ja otapa pajusta oksa niin ensi kesänä samasta kohdasta versonnut " kymmenen oksaa".
Vierailija kirjoitti:
Olen sairaana ja koko kämppä on kuin pommin jäljiltä muutenkin, kun en ole jaksanut siivota.
Sairaus on yksi yleisempiä tekosyitä. Anna kun arvaan, että tautisi on miesflunssa? NONNIIN, oikeinpa arvasin.
Ylös sieltä petistä ja sassiin. Sinulla on huomattavasti tavallista pitempi perjantai aikaa raivata se mörskä. Illalla sitten kipaiset somat pajunkissat pöydälle. Ei pääsiäisesi on vielä pelastettavissa.
Käytän lapsityövoimaa, en viitsi itse vaivautua. Huomenna tulevat tuomaan ovelle saakka, annan vaivanpalkaksi pienet suklaakarkit. Valmiiksi koristeltujakin vielä. Juu, meillä virpojat kiertää lankalauantaina vasta.
Annetaan puiden kasvaa ja olla rauhassa. Ihaillaan niitä siellä luonnossa.