Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekosyysi ettet ole käynyt luonnon helmassa poimimassa pajunkissakimppua pääsiäispöytään?

Vierailija
19.04.2019 |

Niin, mistä johtuu, alahan laulaa!

Kommentit (137)

Vierailija
101/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haahaa, ap hävisi.

Vierailija
102/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksin koko pääsiäisen. Ei paljon kiinnosta jotkut pajunkissakattaukset. 

Pajunkissat pääsiäisenä ilahduttavat erityisesti yksinäistä vanhusta. Ja muutenkin ne kuuluvat pääsiäiseen, joten et voi noin vain luistaa perinteestä.

Vattuakon se sulle kuuluu millaisia perinteitä ihmisillä on? Mun pääsiäisperinne on nautiskella munaa ja paljon.

Oletpa sinä karkea vanhus. Onneksi et (tietääkseni) vaikuta lähipiirissäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2/4 perheestä on pajuallergisia, minä niistä toinen.

Vakavasti puhuen, pajuallergiset, älkää laittako oksia veteen vaan kuivana maljakkoon, eivät ala siitepölyämään eikä tule oireita. Kestävät vaikka vuosikausia kuivina. Itsekin allerginen kaikenlaisille siitepölyille.

Sinä olet ihana, ratkaisukeskeinen pääsiäisihminen ja hyvin viisas mies, kiitos tästä <3

Mistä oletat, että on mies?

Näen sinut sieluni silmin. Jos kuitenkin olet nainen, niin pyydän anteeksi. 

Vierailija
104/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkös "Mikä on tekosyysi..." ja "Olen xxxxx, kysy minulta..." ole saman trullin näppikseltä?  Voisin kuvitella myös nämä "Nyt käsi sydämelle"... saman trullin aloituksiksi. 

Olet ihan väärillä jäljillä. 

Sen verran voin paljastaa, että olen tehnyt eilen yhden avauksen ja tänään yhden, siinä kaikki avaukseni koko tältä vuodelta.

Muuta en kerro. Turha yrittää utsia, mikä oli eilinen avaukseni. Sitä tietoa ei tule herumaan edes kuolleen ruumiini yli!

Minä näen sen täältä, minkä aloituksen teit. Näen myös ip:si ja asuinpaikkasi.

Joo, mulla kans tabletilla palstailles näkyy ip:t

Eiks teillä muilla näy henkilötunnukset ollenkaan? mulla näkyy.

Kyllä! Ja myös suora livevideo palstailijoista! Jotkut vois edes jotain vaatetta laittaa päälleen... 😅😅

Vierailija
105/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkös "Mikä on tekosyysi..." ja "Olen xxxxx, kysy minulta..." ole saman trullin näppikseltä?  Voisin kuvitella myös nämä "Nyt käsi sydämelle"... saman trullin aloituksiksi. 

Sen verran voin paljastaa, että olen tehnyt eilen yhden avauksen ja tänään yhden, siinä kaikki avaukseni koko tältä vuodelta.

Muuta en kerro. Turha yrittää utsia, mikä oli eilinen avaukseni. Sitä tietoa ei tule herumaan edes kuolleen ruumiini yli!

Joo, mulla kans tabletilla palstailles näkyy ip:t

Eiks teillä muilla näy henkilötunnukset ollenkaan? mulla näkyy.

Kyllä mullakin näkyy aloittajan sostunnus.

Vierailija
106/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnon ystävä ov. kirjoitti:

En halua vahingoittaa kasveja enkä puita. Siksi en halua repiä pajuista oksia irti. Minulle esimerkiksi kotini lähistöllä kasvavat puut ovat ystäviä eikä ystäviä saa vahingoittaa.

Paju rakastaa häntä joka sen oksia leikkaa. Näin paju pääsee lisääntymään ja täyttämään pikku hiljaa maailman. Jokainen, jonka ympäristössä on pajuja, tietää tämän.

Vierailija
107/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tullut edes mieleeni hakea.

Vierailija
108/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en juhli pääsiäistä. En usko jeesukseen. Mitä siis tekisin jollain oksilla? En yhtään mitään. Virpojille annoin toki herkkuja ja oksat otin kohteliaasti vastaan. Nyt ovat jo roskissa.

Ja voit sitten (liian pienessä) päässäsi keksiä jotain idioottia tähänkin.

Pajut ja Jeesus eivät tarvitse toisiaan mihinkään. Siihen voit sinäkin luottaa.

Vierailija
109/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pajunkissat pääsiäisenä ilahduttavat erityisesti yksinäistä vanhusta. Ja muutenkin ne kuuluvat pääsiäiseen, joten et voi noin vain luistaa perinteestä.

Vattuakon se sulle kuuluu millaisia perinteitä ihmisillä on? Mun pääsiäisperinne on nautiskella munaa ja paljon.

Eipä onneksi ole vanhuutta minussa vielä.

Vierailija
110/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On laitonta kerätä pensaista tai puista oksia ilman maanomistajan lupaa. Tekosyyni on siis se, että en halua olla varas.

Höpsis. Huono tekosyy. Pajut ovat sellainen rikkaruoho, että kasvavat kyllä kaikkien omistamilla maatilkuilla. Jos olet niin huono-osainen, ettei sinulla ole osuutta edes pienen pieneen maapalaan, niin kanssaihmiset auttavat tässä asiassa mielellään. Kun kysyt luvan, saat poimia oksia heidän pajuistaan. Kunhan kutsut sitten heidät pääsiäisen viettoon luoksesi.

Meilläpäin on maanomistaja, joka kuvaa näitä varkaita ja antaa tiedot poliisille. Jos syyttäjä ei vie rikosta oikeuteen, sen voi tehdä asianomistaja ja koska syyllisellä ei ole mitään todisteita tekonsa laillisuudesta, niin sakot rapsahtaa ja aina joutuu maksamaan myös vastapuolen oikeudenkäyntikulut. Tuo maanomistaja naureskelee, että jo pelkillä pajunkissavarkailla hän saa veljensä lakifirmaan monta tonnia vuodessa.

Et näköjään ole kutsunut tuota maanomistajaa perheineen pääsiäispöytääsi. Joten voit syyttää vain itseäsi. 

Vierailija
111/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2/4 perheestä on pajuallergisia, minä niistä toinen.

Vakavasti puhuen, pajuallergiset, älkää laittako oksia veteen vaan kuivana maljakkoon, eivät ala siitepölyämään eikä tule oireita. Kestävät vaikka vuosikausia kuivina. Itsekin allerginen kaikenlaisille siitepölyille.

Sinä olet ihana, ratkaisukeskeinen pääsiäisihminen ja hyvin viisas mies, kiitos tästä <3

Piti tarkistaa, juu, nainen olen edelleen :D

Juu, sen asian tosiaan näkee kun kurkkaa pöksyihin. En muuten uskaltaisi tätä näin varmuudella sanoa, mutta kuulin tuon vinkin omin korvin lastenpsykiatrin suusta. Sen täytyy siis olla totta.

Vierailija
112/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kämppä niin pieni ettei mahdu pöytää.

M36

Miehen logiikkaa, huomaan. Kai sinulla tiskipöytä edes on? Ja moni ahtaasti asuva perinnekoristelee pääsiäisenä wc-istuimensa kannen. Se sinulla ainakin ihan varmasti on. Eli pelkkää mielikuvituksen ja tahtotilan puutetta ja huono tekosyy.

Aloituksessa puhuttiin pöydästä. Äläpä vaihda aihetta. Kuva perinnekoristellusta pöntöstä kyllä kiinnostaa

M36

Taas miehen logiikkaa. Annapa kun arvaan, että olet koulutukseltasi insinööri? No niin, oikeinpa taas meni, en yleensä erehdy näissä asioissa.

Pöydätön tietysti käyttää pöytänä sitä mikä on saatavilla, mitä tahansa tasoa. Pöytä voi minimissään olla jopa vain henkinen käsite.

Esimerkiksi jos sinä poikamiehenä ja eräjormana telttailet pääsiäisen, niin kuin toki teetkin, eikä niissä fasiliteeteissa ihan oikeastikaan ole pöytää, pidät tietysti pajunkissamaljakkoa käsissäsi. Ja nautit siten ihanasta pääsiäistunnelmasta!

Odotan edelleen kuvaa perinnekoristellusta pöntöstä

M36

Vierailija
113/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en juhli pääsiäistä. En usko jeesukseen. Mitä siis tekisin jollain oksilla? En yhtään mitään. Virpojille annoin toki herkkuja ja oksat otin kohteliaasti vastaan. Nyt ovat jo roskissa.

Ja voit sitten (liian pienessä) päässäsi keksiä jotain idioottia tähänkin.

Pajut ja Jeesus eivät tarvitse toisiaan mihinkään. Siihen voit sinäkin luottaa.

Sä voit luottaa siihen, että pääsi pieneni entisestään. Et ilmeisesti tiedä pajunoksien tarkoitusta?

Vierailija
114/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

O-ouuuu. Sinulla on selvästi näkijän lahjoja. Jos noiden lisäksi näet vielä sydämeeni, niin näet varmasti myös siellä asuvan aidon pääsiäisihmisen!

Vierailija
115/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäis?

Vierailija
116/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas sinä olet toisen puolesta sanomaan mikä on heille perinne ja mikä ei?

Kyllä tosiasia pitää voida sanoa. Ja se on tosiasia, että itse poimittu pajunkissakimppu kuuluu pääsiäiseen.

Vierailija
117/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En omista lähiseudulla metsää, josta olisin voinut kerätä oksia.

Tämä tekosyy on käsitelty, moneen kertaan. Huono tekosyy.

Vierailija
118/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haahaa, ap hävisi.

Millä mittarilla hävisin? Kun käännät pääsi pöytäsi suuntaan niin mitä näet? Aivan oikein, näet pajunkissakimpun. Minä kyllä katson olevani voittaja niin kauan, kun perinteet kukoistavat.

Ja ystäväiseni, emmehän edes ole vastapuolilla. Tiedämme kumpikin, että ne pajunkissat vaan ovat niin kauhean söpöjä että niitä on ihan pakko käydä poimimassa maljakkoon pääsiäisenä. Ei tätä asiaa tarvitse kenenkään hävetä.

Vierailija
119/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä onneksi ole vanhuutta minussa vielä.

Ai niin, tahdotte nykyisin, että teitä kutsutaan senioreiksi. Mutta ei karkea luonne pue kyllä senioriakaan.

Vierailija
120/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnon ystävä ov. kirjoitti:

En halua vahingoittaa kasveja enkä puita. Siksi en halua repiä pajuista oksia irti. Minulle esimerkiksi kotini lähistöllä kasvavat puut ovat ystäviä eikä ystäviä saa vahingoittaa.

Paju rakastaa häntä joka sen oksia leikkaa. Näin paju pääsee lisääntymään ja täyttämään pikku hiljaa maailman. Jokainen, jonka ympäristössä on pajuja, tietää tämän.

Pajua sattuu, kun sitä leikellään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi