Missä vaiheessa äidin vastuu loppuu?
Kommentit (12)
Olen ollut äitinä nyt noin 22 vuotta ja en ole ollenkaan rasittunut ja väsynyt. Tulen aina pitämään jollakin tavalla huolta kolmesta lapsestani.
No etsi lapselle parempi huoltaja nyt. Luulisi sen olevan helppoa, jos kerran olet tehnyt kasvatustyösi ja -vastuusi hyvin
Eipä se huolenpito lopu.Hyvät ja rakastavat vanhemmat auttavat tarvittaessa aina
Ei koskaan. Miksi huolehdit liikoja. Eikö voi sopia toimintatavat. Osaa jotkut itsekin tehdä osan asioista.
Ei koskaan. SINÄ synnytit sen, joten sinä hoidat sen ja siivoat sen jäljet. Ellet tunge sitä takaisin sinne mistä se tuli.
Ei voi synnyttää uutta ihmistä tähän maailmaan ja pestä käsiään vastuusta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut äitinä nyt noin 22 vuotta ja en ole ollenkaan rasittunut ja väsynyt. Tulen aina pitämään jollakin tavalla huolta kolmesta lapsestani.
Olen ollut esikoiselleni äiti 23 vuotta, enkä ole lainkaan väsynyt siihen. Olen ollut toiselle lapselleni äiti 18 vuotta, ja olen UUPUNUT. Lapsissa on eroja, heidän haasteissaan on eroja, heidän halussaan ottaa apua vastaan on eroja.
Totta kai minäkin tulen aina pitämään jollain tavalla huolta lapsistani. Mutta jos et ole äitinä uupunut 22 vuoden jälkeen, niin kiitä onneasi äläkä kiillota kruunuasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan. SINÄ synnytit sen, joten sinä hoidat sen ja siivoat sen jäljet. Ellet tunge sitä takaisin sinne mistä se tuli.
En todellakaan hoida kolmekymppistä tai siivoa jälkiä, joku tolkku sentään. t. eri
Sitten kun nuorimmainenkin on haudassa. Paitsi jos on lapsenlapsia. Ja lopultakin, sitten kun omien asiat ovat kunnossa, pitää tehdä maailmasta parempaa paikkaa, jotta heidänkin lapsillaan olisi asiat hyvin. Ja miksei muidenkin lapsilla. Ennen pitkää geeninne sekoittuvat kuitenkin, jos kaikki menee onnellisesti.
Mietin oikeasti, miten lapsen käy kun minua ei enää ole.
Ei hyvältä näytä