Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekosyysi ettet ole käynyt luonnon helmassa poimimassa pajunkissakimppua pääsiäispöytään?

Vierailija
19.04.2019 |

Niin, mistä johtuu, alahan laulaa!

Kommentit (137)

Vierailija
81/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitan luontoa enemmän kuin jotain perinteitä.

Vierailija
82/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa, jos joku olis irl tällainen jankuttaja 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkös "Mikä on tekosyysi..." ja "Olen xxxxx, kysy minulta..." ole saman trullin näppikseltä?  Voisin kuvitella myös nämä "Nyt käsi sydämelle"... saman trullin aloituksiksi. 

Olet ihan väärillä jäljillä. 

Sen verran voin paljastaa, että olen tehnyt eilen yhden avauksen ja tänään yhden, siinä kaikki avaukseni koko tältä vuodelta.

Muuta en kerro. Turha yrittää utsia, mikä oli eilinen avaukseni. Sitä tietoa ei tule herumaan edes kuolleen ruumiini yli!

Vierailija
84/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää pajunkissoista. En ole koskaan poiminut pajunkissoja maljakkoon, enkä aio jatkossakaan niitä kerätä.

Tykkäys-tekosyys on jo käsitelty.

Vierailija
85/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vahingoittaa kasveja enkä puita. Siksi en halua repiä pajuista oksia irti. Minulle esimerkiksi kotini lähistöllä kasvavat puut ovat ystäviä eikä ystäviä saa vahingoittaa.

Vierailija
86/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää ruokkiko trollia. Eilen se vänkäsi samaa rairuohotipuasetelmasta.

Sehän on just hauska katsoa, mitä sontaa se suoltaa vastaukseksi 😆 Kaikki tietää, että tämä jankkaja on trolle.

Voi voi. Onpa surullista luettavaa. Todella.

Etkö oikeasti tiennyt, että kaikki tietää sun rölläävän?

En. Etkö sinä tiennyt että kaikilla ei ole niin likainen mielikuvitus kuin sinulla?

Vierailija
87/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en juhli pääsiäistä. En usko jeesukseen. Mitä siis tekisin jollain oksilla? En yhtään mitään. Virpojille annoin toki herkkuja ja oksat otin kohteliaasti vastaan. Nyt ovat jo roskissa.

Ja voit sitten (liian pienessä) päässäsi keksiä jotain idioottia tähänkin.

Vierailija
88/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäs olevan vielä metrisen verran lunta tuola pajunkissojen luona. Eli laiskuus.

Onneksi saamme pian maahan aktiivimallin.

Vierailija
89/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On laitonta kerätä pensaista tai puista oksia ilman maanomistajan lupaa. Tekosyyni on siis se, että en halua olla varas.

Höpsis. Huono tekosyy. Pajut ovat sellainen rikkaruoho, että kasvavat kyllä kaikkien omistamilla maatilkuilla. Jos olet niin huono-osainen, ettei sinulla ole osuutta edes pienen pieneen maapalaan, niin kanssaihmiset auttavat tässä asiassa mielellään. Kun kysyt luvan, saat poimia oksia heidän pajuistaan. Kunhan kutsut sitten heidät pääsiäisen viettoon luoksesi.

Meilläpäin on maanomistaja, joka kuvaa näitä varkaita ja antaa tiedot poliisille. Jos syyttäjä ei vie rikosta oikeuteen, sen voi tehdä asianomistaja ja koska syyllisellä ei ole mitään todisteita tekonsa laillisuudesta, niin sakot rapsahtaa ja aina joutuu maksamaan myös vastapuolen oikeudenkäyntikulut. Tuo maanomistaja naureskelee, että jo pelkillä pajunkissavarkailla hän saa veljensä lakifirmaan monta tonnia vuodessa.

Vierailija
90/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2/4 perheestä on pajuallergisia, minä niistä toinen.

Vakavasti puhuen, pajuallergiset, älkää laittako oksia veteen vaan kuivana maljakkoon, eivät ala siitepölyämään eikä tule oireita. Kestävät vaikka vuosikausia kuivina. Itsekin allerginen kaikenlaisille siitepölyille.

Sinä olet ihana, ratkaisukeskeinen pääsiäisihminen ja hyvin viisas mies, kiitos tästä <3

Piti tarkistaa, juu, nainen olen edelleen :D

Vierailija
91/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkös "Mikä on tekosyysi..." ja "Olen xxxxx, kysy minulta..." ole saman trullin näppikseltä?  Voisin kuvitella myös nämä "Nyt käsi sydämelle"... saman trullin aloituksiksi. 

Sen verran voin paljastaa, että olen tehnyt eilen yhden avauksen ja tänään yhden, siinä kaikki avaukseni koko tältä vuodelta.

Muuta en kerro. Turha yrittää utsia, mikä oli eilinen avaukseni. Sitä tietoa ei tule herumaan edes kuolleen ruumiini yli!

Minä näen sen täältä, minkä aloituksen teit. Näen myös ip:si ja asuinpaikkasi.

Vierailija
92/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin hain. Ajoissa, kun olivat parhaimmillaan. Kun pääsiäinen on näin myöhään, pitää toimia ajallaan, jollei halua pöliseviä kukintoja pöytäänsä.

Olet ihminen minun makuuni, pääsiäisihminen. Melkein rakastuin sinuun - sikäli kuin se näin virtuaalisesti on mahdollista <3

Vierailija
93/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mulla kans tabletilla palstailles näkyy ip:t

Vierailija
94/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksin koko pääsiäisen. Ei paljon kiinnosta jotkut pajunkissakattaukset. 

Pajunkissat pääsiäisenä ilahduttavat erityisesti yksinäistä vanhusta. Ja muutenkin ne kuuluvat pääsiäiseen, joten et voi noin vain luistaa perinteestä.

Kukas sinä olet toisen puolesta sanomaan mikä on heille perinne ja mikä ei?

Vierailija
95/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä näen puhelinnumeron ja nimen.

Vierailija
96/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mulla kans tabletilla palstailles näkyy ip:t

Eiks teillä muilla näy henkilötunnukset ollenkaan? mulla näkyy.

Vierailija
97/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kämppä niin pieni ettei mahdu pöytää.

M36

Miehen logiikkaa, huomaan. Kai sinulla tiskipöytä edes on? Ja moni ahtaasti asuva perinnekoristelee pääsiäisenä wc-istuimensa kannen. Se sinulla ainakin ihan varmasti on. Eli pelkkää mielikuvituksen ja tahtotilan puutetta ja huono tekosyy.

Aloituksessa puhuttiin pöydästä. Äläpä vaihda aihetta. Kuva perinnekoristellusta pöntöstä kyllä kiinnostaa

M36

Taas miehen logiikkaa. Annapa kun arvaan, että olet koulutukseltasi insinööri? No niin, oikeinpa taas meni, en yleensä erehdy näissä asioissa.

Pöydätön tietysti käyttää pöytänä sitä mikä on saatavilla, mitä tahansa tasoa. Pöytä voi minimissään olla jopa vain henkinen käsite.

Esimerkiksi jos sinä poikamiehenä ja eräjormana telttailet pääsiäisen, niin kuin toki teetkin, eikä niissä fasiliteeteissa ihan oikeastikaan ole pöytää, pidät tietysti pajunkissamaljakkoa käsissäsi. Ja nautit siten ihanasta pääsiäistunnelmasta!

Vierailija
98/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, ett ne pajunkissaosiot ovat pajun p*lluja. En halua sellaisia pöydän päälle. Ja vanhemmitenhan nekin alkavat repsottaa, kuten p*lluilla tapana on.

Vierailija
99/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista lähiseudulla metsää, josta olisin voinut kerätä oksia.

Vierailija
100/137 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pääsiäispöytä on työpaikan taukotilassa.

Siellä on siis myös itse poimimasi pajunkissakimpun paikka. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?

Ei ole tilaa sellaiselle. Siellä on pöytä täynnä työvaatelaatikoita ja ohjekansioita sun muuta sälää, mitä näin keväällä jaetaan. Ja sinne sekaan pitää jotenkin mahtua syömäänkin 😆

Sinä ja työtoverisi ette todellakaan vaikuta pääsiäisihmisiltä. Ei kai tässä muuta voi kuin ottaa osaa.

Voi olla, että me ollaan enemmänkin kesä ihmisiä!

Täysin eri asia ja erittäin laiha lohtu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän