Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te ketkä OIKEASTI yksinäisiä, mitä teette päivisin?

Vierailija
17.04.2019 |

Itse ihan loppu ja turhautunut tähän yksinäisyyteen.. Tällä hetkellä töitäkin vain 3x viikossa..

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan kaikenlaista tekemistä kotona, asunto on tilava juuri tämän vuoksi, että mahdun olemaan, pidän päiväkirjaa arjesta, siinäpä ne taitaa olla mikä ei näy ulospäin. Viihdyn yksin, niin ettei se varsinaisesti ole ongelma, ennemminkin sosiaalisen sidosryhmän puuttuminen. 

Vierailija
62/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työurani on pääasiallinen elämän sisältö, en kestäisi elämääni jos siellä ei saisi ihmiskontakteja (olen aivan täysin ääriekstrovertti). Teen ylitöitä, pelaan tietokoneella ja harrastan liikuntaa. Viimekuukausina työ on alkanut menettää merkitystään kun mitä väliä silläkään enää on kun ei tällaisessä yksinäisessä elämässä ole mitään järkeä tai tarkoitusta. Suoraan sanottuna mietin usein että vain luovuttaisin, koska yksinäisyys sattuu niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surffaan netissä ja katson telkkua. Tietysti lapsista pitää huolehtia, mutta hekin teinejä. Ei minulle soitella eikä viestitellä. Itsekään en enää kehtaa soittaa, kun niin monet kerrat olen usealle ihmiselle soittanut. Ei tule takaisinsoittoja eikä viestejä. Töissä olen pidetty työkaveri, mutta vapaalla ei haluta pitää yhteyttä. Ei ole ketään, jota pyytää kahville, lenkille tai shoppaileen.

Hei, haluaisitko olla yhteyksissä ja tutustua? Olen luultavasti suunnilleen saman ikäinen, lapset teinejä ja elämässä tilaa uusille ihmisille ja asioille.

Vierailija
64/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun papukaijani kanssa ja pelaan. Olen eläkkeellä ja 0 kaveria

Vierailija
65/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan kitaraa, kuuntelen musiikkia ja podcasteja. Pyöräilen ja liikun luonnossa. Istun meren rannassa. Katson elokuvia/sarjoja illalla.