Sitten joskus kun me täältä maailmasta lähtään tonne ylös niin onkohan se matka sinne taivaiseen samanlainen kuin tässä videossa (sisältää linkin)
Jos katsot videon, kannattaa seurata tota valopilkkua mikä näkyy kaukana vilkkuvana. Suosittelen katsomaan loppuun asti. Kyllä tuli kylmät väreet kun kuvittelin, että jos se olisi tuollaista. Mutta enää en pelkää kuolemaa. Ehkä vähän lämmin olo tuli hetkeksi. Sellane olo ettei olisi enää yhtään tuskaa ja voisi vaan jammata tuon musiikin tahtiin. Kummallisen rauhallinen olo.
Kommentit (14)
Kun aivot sammuu, loppuu jammailutkin samalla. Kuolemaa ei tule pelätä, se vapauttaa tämän via dolorosan.
Aika kiva, mutta hieman loppua kohti hypin. Tuli mieleen kaikkea suolen tähystyksellä pieruihin asti, kaasupilviä😂
Parin ihmisen testimonin olen kuullut jotka ovat siis hetkeksi kuolleet niin he ovat kuvailleet yllättävän samanlaiseksi matkan taivaaseen. Kuulemma ilmestyy rappuset joita pitkin lähdetään kiipeämään ylös ja joka askeleella vauhti kiihtyy ja kiihtyy kunnes mennään valonnopeudella. Sitten ilmestytään taivaanporteille jotka ovat kauniit. Sieltä taivaasta kuulemma näkee helvéttiin eli alas ja vice verca.
Ilmeisesti jokainen näkee sitä mitä haluaa tai mihin uskoo. Kuulin tämän joskus jostain radio-ohjelmasta, jossa kerrottiin mitä rajakokemuksissa olleet ihmiset näkivät. Kulttuuri sidonnaisia juttuja. Perus filminauhat ja valoa tunnelin päässä tapahtuivat vain niille ihmisille, joiden kulttuurissa näin on kuvailtu kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun aivot sammuu, loppuu jammailutkin samalla. Kuolemaa ei tule pelätä, se vapauttaa tämän via dolorosan.
Kyllähän ne aivot joo sammuu mut eihän me jäädä siihe ruumiiseen kun meijän sieluthan lähtee taivaiseen.. Nii kai me sillo voijaa jammata. Eihän me muuten pystytä ees kummittelee tai hyppii pilvien päällä kattomassa meijän läheisii! Ainakin minä aion omille läheisille vilkutella pilven reunalta..
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun irtoudut ekan kerran kehosta ja näet sohvalla istuvan kehosi kolmannesta perspektiivistä niin alat ajattelemaan ehkä on jotain mitä me ei nähdä tai täysin ymmärretä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne aivot joo sammuu mut eihän me jäädä siihe ruumiiseen kun meijän sieluthan lähtee taivaiseen.. Nii kai me sillo voijaa jammata. Eihän me muuten pystytä ees kummittelee tai hyppii pilvien päällä kattomassa meijän läheisii! Ainakin minä aion omille läheisille vilkutella pilven reunalta..
Mielenkiinnosta kysyn, mihin uskontoon kuuluu tuollainen pilven reunalta vilkuttelu tai ylipäätään heti kuollessa taivaisiin nouseminen?
En jaksanut katsoa kun alun ja lopun. Liian pitkä. Olen lukenut että mennään hopeisen lankojen varassa ylös. Olikin hämmentävää täältä lukea että moni oli nähnyt hopeisen langan kun oli ruumiista irtaantumiskokemus.
Mun sielu nousee kanssa ylos. Ja kohtaan heidat, jotka ovat kaiken alku....Tunnen muuten sympatiaa Notre Damen palon vuoksi. Ehka siksi, etta tunnen etta juuret tulevat kuitenkin sielta......Jos voisin olla kristitty, olisin ilman muuta katolinen.
Toisaalta en voi olla kristitty, koska en vain voi uskoa siihen, mihin en oikeasti usko........
Jumala kasitetta en taas voi kieltaa. Jumala on salattu, Jumala on. Siksi ne myytit mitka itse asiassa jo aikanaan kirjoitettiin peilaamaan sita, millainen jumala olisi, jos hanet voisi taysin ymmartaa ovat sitten kuitenkin lopulta perimmainen totuus siita, mita jumala on.
Vaikeaselkoisesti sanottu? Sellainen kirjoitus taytyy tietysti ensin loytaa. Ja hyva sanoma pitaa ottaa vastaan. Minulla on sellainen Jumala, ja heita ja -taria on viela koko joukko.
Ja olen ihan onnellinen.
DWAT "duat" se kirjoitetaan tahtena. Se on juuri yksi kuvaus paikasta joka on ikuisuudessa, siis yhta ikuisessa kuin ikuisuus on...... Ja se on vain yksi.........
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta kysyn, mihin uskontoon kuuluu tuollainen pilven reunalta vilkuttelu tai ylipäätään heti kuollessa taivaisiin nouseminen?
Minulle kuuluu ainakin. Siis aitoon "kemet rekonstruktionismiin" Kuten sekin etta myos vale tuhotaan olemattomuuteen heti kun toiseen paikkaan paastaan. Vaitan olevani, ja etsivani tassa viela aivan erityisen aitoa. Siksi minulle ei kelpaa Tamara Siudan (egyptologi ja faaraoksi itsensa julistanut) oppi. Han ei ole aito. Minun on siis aidompi.
Tuo video sopii yllattavan hyvin siihen etta saan nousta ylos ja kohdata, iloiten ottaa vastaan jumaluuden, joka itseasiassa on jokaisen velvollisuus tietysti jo elaessaan.
Video sopii tietysti myos peilikuvaksi siita yosta jona tuomitut, siis toisin sanoen VALE poltetaan. Niin ettei sita enaa ole.
Saakohan oman hautajaismusiikin itse valita? Meneeköhän sekin kirkon mukaan? Mä haluan ehdottomasti tämän hautajaismusiikiks ja kaikkien pitää bailata tän tahtiin. Koska mäkin tanssin silloin ylhäällä sitten tätä samaa. Tosin oon jo sillo varmaa mummeli mut ei se haittaa mitää :D kuhan rytmi pysyy veressä vanhanakin! :D
Up!