Paras ystäväni kateellinen elämäntapamuutoksestani?!
Tarvitsen muiden henkilöiden perspektiiviä tähän asiaan. Olen aloittanut elämäntapamuutoksen, jossa tarkoitukseni on ollut opetella uudet ruokailutottumukset. Olen onnistunut pudottamaan painoani 80kilosta 60kiloon. Tällä hetkellä olen normaalipainossa, mikä oli suuri tavoitteeni, sillä vuosia ylipainoisena oleminen ei ollut sitä mitä halusin. Olen saanut pidettyä uuden tapani elää jo yli vuoden, enkä ole lihonut takaisin menetettyjä kiloja.
Yksi suurin syy elämäntapamuutokselle on toivottu raskaus.
Homman nimi on nyt se, että paras ystäväni yli 10 vuoden ystävyyden jälkeen, on muuttunut kohtaani jotenkin erilaiseksi. Alkuun hän kyseli minulta paljon painonpudotuksestani ja oli kiinnostunut siitä, kuinka kaiken teen. Mitä enemmän kiloja minulta putosi, sitä enemmän hän alkoi olla tylympi minua kohtaan. Hän oli jatkuvaan sanomassa minulle että 'odotahhan vain kun jos lihot takaisin' / 'ei kannata liiakseltaan pudottaa painoa' vaikka noiden kommenttien aikaan oli ylipainoa rutkasti. Nyt ollessani tavoitteessani hän ei ole sanonut sanaakaan painonpudotuksestani, enkä siitä itsekään halua suurempaa numeroa tehdä, mutta luulisi että parhain ystäväni saattaisi jotain sanoa 20kilon painonpudotuksestani.
Noh.. Tässä sitten olen kertonut raskauden yrityksen aloituksesta ja hän jotenkin täysin blokkasi minut.
Mitä ihmettä teen? Eikai aikuinen 30v oleva ihminen voi ystävälleen noin käyttäytyä tuollaisista elämän asioista? Olemme aina jakaneet kaiken yhdessä ja oltu tosi hyviä ystäviä.
Mielipiteitä kellään?
No, mitenhän tässä kävi? Aloitus on kuusi vuotta vanha. Saiko ap lapsen, onko kilot pysyneet poissa, menikö ystävyys lopullisesti viemäriin?