Lidlissä on myytävänä älykypärä polkupyöräilyyn. Mikä on tämän jälkeen tekosyysi pyöräillä ilman kypärää?
Kypärässä on suuntavilkut ja niitä käytetään langattomasti, ohjaustankoon kiinnitettävällä laitteella.
Kommentit (12)
Haitallinen säteily langattomasta teknologiasta.
Siinä syy.
Minulla ei ole älykypärää, joten ei riittävästi älyä käyttää kypärää.
Vierailija kirjoitti:
Haitallinen säteily langattomasta teknologiasta.
Siinä syy.
Foliohattusi on haitallisempi.
Olen sovittanut useita pyöräilykypäröitä ja kaikissa niissä on ollut inhottava, kova kiinnitysmekanismi (turvanauha ja solki) joka raapii ja kuristaa leuan alta ja saan siitä melkein paniikkikohtauksen. Jos tätä kypärää saa sovittaa myymälässä ja siinä on vähemmän epämiellyttävä kiinnitys, saattaisin ostaakin sen.
sain noin 12v:nä selkäsaunan (nahkavyöllä pepulle!) sen takia että en halunnut käyttää pyöräily kypärää (eli otin sen pois heti kun vanhemmat ei nähneet). sen takia vihaan edelleenkin kypärää.
No se älykypärä on ihan yhtä hankala kuljettaa mukana ja ihan yhtä hiostava.
Käytän normaalia pyöräilykypärää ihan mielelläni. Sen verran pahoja kolareita nähnyt, että ainakin oman henkeni ja aivoni pyrin suojaamaan mahdollisimman hyvin.
Minä käytän moottoripyörä kypärää ja turvatynnyriä. Lisäksi vältän ulkona liikkumista.
Varmaan taas Lidlin tuotteena on vaarallinen ja luvataan lunastaa takaisin :D
Vierailija kirjoitti:
Paljon makso?? :DD
60 euroa.
No on hieno!! Ihan vaan mulkeroita ärsyttääkseni en käytä, siinähän paheksutte, lol😄