Jäin uudelle poikakaverilleni kiinni ulostamisesta
Hän järkyttyi kun tuli vessaan yllättäen ja minä olin pöntöllä ähistämässä. Unohdin lukita vessan oven. Kääk!
Hän sanoi minulle että ei voi enää seurustella kanssani koska hänelle piirtyi niin vahvasti kuva mieleensä, minusta kakkaavana naisena. Hän ei pääse kuulemma yli tästä. :(
Kommentit (23)
Käykö naisetkin kakalla? Eikö kaikki kakka tulekaan suun kautta?
Hyvä että jätti tuollaisen sontiaisen.
Vierailija kirjoitti:
Hieno nainen ei käy kakkelilla.
.... vaan papanalla.
Prinsessat ei pasko. Vähemmästäkin järkyttyi. Toivottavasti ei saanut mitään loppuiän kestävää traumaa.
Ei tuosta mitään tulisikaan. Ajattele, jos ikinä pääsisitte siihen asti, että olisi lapsia...
Paha virhe! Mitä teitkään! Toivottavasti ei sentään molskahtanut pökäle pönttöön.
Olet jättänyt hänelle ikuiset traumat. Miten hän nyt laittaa ketään naista kakkoseen, kun tietää mitä siellä muhii?
No virheistä oppii.Parempi onni ensi kerralla.ja ovi kiinni.Itse olen aina ajatellut että kun naiset menevät vessaan ne sormettavat itseään ja ajattelevat minua.
Prinsessa Victoriakin käy kakalla. Miettikää sitä ähisemässä pöntöllä leuka väpättäen.
Voi minkä teit, sinä luokkapetturi. Huolimattomuudellasi pilasit naisten maineen, poikakaverisi tietysti kertoo kavereilleen ja pian kaikki tietävät että naisetkin sontivat. Miten tästä selvitään.
Vierailija kirjoitti:
Voi minkä teit, sinä luokkapetturi. Huolimattomuudellasi pilasit naisten maineen, poikakaverisi tietysti kertoo kavereilleen ja pian kaikki tietävät että naisetkin sontivat. Miten tästä selvitään.
A-a-a anteeksi siskot! ap
Toivottavasti opit tästä. Ensi kerralla kakkaat salaa käsilaukkuusi.
Vierailija kirjoitti:
No virheistä oppii.Parempi onni ensi kerralla.ja ovi kiinni.Itse olen aina ajatellut että kun naiset menevät vessaan ne sormettavat itseään ja ajattelevat minua.
Näin se oikeasti onkin. Ap on trolli, älä menetä yöuniasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se oikeasti onkin. Ap on trolli, älä menetä yöuniasi.
Ei voi olla! ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A-a-a anteeksi siskot! ap
Myöhäistä katua kun paskat on housussa...tai siis pöntössä.
Parempia provoja kiitos. Eiköhän jokainen mies tiedä naisten käyvän paskalla.