Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso kipeä patti kaulassa

Vierailija
17.04.2019 |

Nyt palstalääkärit, mikähän mulla on. Viikko sitten huomasin kaulalla kananmunan kokoisen patin. On siis kaulan sivulla, tuon ison (nyökkääjä?)lihaksen päällä. Kävin asiasta lääkärillä, joka ei edes pattia katsonut, määräsi verikokeita, nieluviljelyn ja antibiootit. Kokeissa ei ollut mitään ja antibiootti syöty. Patti vain tuntuu kasvavan ja on todella kipeä, häiritsee kaikkea toimintaa ja nukkumista...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti vain turvonnut imusolmuke, ne voi olla yllättävän isoja ja kipeitä. Itselläni nuo turpoilee aina, kun on joku virus päällä. Paranee sitten ajallaan. Muljahteleeko patti, jos yrität liikuttaa sitä? Helpottaako kipu, jos painat pattia? Noista tunnistan itse tutuksi ja harmittomalsi imusolmukevaivaksi.

En pysty enää muljauttelemaan saati painelemaan kun on niin kipeä... iso kova patti, näkyy ulospäinkin että toinen puoli kaulasta ihan turvoksissa.

Vierailija
22/29 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mars lääkäriin ja äkkiä. Voi olla jopa imusolmukesyöpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti vain turvonnut imusolmuke, ne voi olla yllättävän isoja ja kipeitä. Itselläni nuo turpoilee aina, kun on joku virus päällä. Paranee sitten ajallaan. Muljahteleeko patti, jos yrität liikuttaa sitä? Helpottaako kipu, jos painat pattia? Noista tunnistan itse tutuksi ja harmittomalsi imusolmukevaivaksi.

En pysty enää muljauttelemaan saati painelemaan kun on niin kipeä... iso kova patti, näkyy ulospäinkin että toinen puoli kaulasta ihan turvoksissa.

Lähde päivystykseen. Sinulla on oikeus saada hoitoa.

Vierailija
24/29 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvonnut imusolmuke, joka on kipeytynyt jatkuvasta tunnustelusta. Näin mulle kävi. Hypoteettisesti voisi olla esim. kilpirauhassyövän metastaasi imusolmukkeessa, mutta ei sen pitäisi olla kipeä. Tai sitten just imusolmukesyöpä. All in all, molemmat yleensä hyvien ennusteiden syöpiä. Oon itse supervainoharhainen ja sairastanut kilpparisyövän. Mutta harvoin omat diagnoosit osuneet oikeaan. Muuten oisin kuollut jo moneen kertaan. Lääkärille takaisin.

Vierailija
25/29 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvonnut imusolmuke, joka on kipeytynyt jatkuvasta tunnustelusta. Näin mulle kävi. Hypoteettisesti voisi olla esim. kilpirauhassyövän metastaasi imusolmukkeessa, mutta ei sen pitäisi olla kipeä. Tai sitten just imusolmukesyöpä. All in all, molemmat yleensä hyvien ennusteiden syöpiä. Oon itse supervainoharhainen ja sairastanut kilpparisyövän. Mutta harvoin omat diagnoosit osuneet oikeaan. Muuten oisin kuollut jo moneen kertaan. Lääkärille takaisin.

Mä en juurikaan ole vainoharhainen, eikä syöpä taida päivässä kasvaa kunnon patiksi. Eikä ilmeisesti ole kipeä. Mutta olisihan se kiva tietää mikä hitto tuo möykky kaulassani on. Ja ei, eivät ota päivystykseen kun ei ole kiireellistä hoitoa vaativa. Eikä terkkarissa ole aikoja kuin kahden viikon päästä.

Vierailija
26/29 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mononukleoosi?

Vierailija
27/29 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olisitko voinut näyttää sen patin sille lääkärille, äly hoi? Mene uudestaan.

No hoi hoi, arvaa yritinkö? Venäläinen haahka, jota voinu vähempää kiinnostaa. Noita kokeitakin määräsi vasta kun vaadin että pitäähän nyt jotain tehdä.

No sitten oli kyllä niin huono lääkäri, että tekisin valituksen. Ja menisin uudelle, vaikka yksityiselle sitten.

Montako tapausta tiedät joissa lääkäristä valituksen tekemisestä olisi ollut mitään hyötyä?

montako tapausta tiedät joissa lääkäristä valituksen tekemättä jättämisestä olisi ollut mitään hyötyä. Aivan, valittamalla on useammin mahdollisuus johtaa lopputulokseen.

Vierailija
28/29 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaja , älä vaa mee erik lääkärille,,,syöpää se on ,usko jo ,ja valita täällä. Kukaan normaali ei tee sitä.

Vali,vali.

Vierailija
29/29 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mononukleoosi?

Testi negatiivinen, kuten myös angiina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan