Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako kukaan kesätyöttömän opiskelijan heilaksi?

Vierailija
17.04.2019 |

En löytänyt kesätyöpaikkaa joten kituutan kesän yli asumislisällä. Onneksi vuokra on sentään maksettu etukäteen. Toimeentulotuen estää sen että minulla on 15 hehtaarin metsäpalsta, 50 hehtaaria peltoa (vuokrattuna ainakin seuraavat neljä vuotta) ja peltojen vieressä pieni talo tai pikemminkin mökki. Opiskelen itse ensimmäistä vuotta DI:ksi. Autoa en omista, joten en pääse mökille ihan helposti mutta jos pääsen niin minulla on vuokralaisen kanssa ollut suullinen sopimus että autan häntä maataloudessa ja saan palkkioksi yleensä muutamakymmentä kiloa vehnän jyviä. Siis nimenomaan jyviä, ja ne pitää sitten vielä jauhaa. Jyvät säilyy paremmin, ne on luomua ja voin itse päättää jauhojen karkeuden.
Vietetäänkö kesä yhdessä ensin kaupungissa ja alkaen ehkä heinäkuun alusta maalla?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vasta huhtikuun puolivälissä, et kai oikeasti heitä vielä pyyhettä kehään kesätöiden suhteen?

Vierailija
2/11 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan vasta huhtikuun puolivälissä, et kai oikeasti heitä vielä pyyhettä kehään kesätöiden suhteen?

No mitä itse luulet? Paikat haettiin tammi-helmikuussa ja nyt kuulee miten vasemmalta ja oikealta miten ne on jaettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja olen 24-vuotias mieshenkilö.

Vierailija
4/11 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä itse luulet? Paikat haettiin tammi-helmikuussa ja nyt kuulee miten vasemmalta ja oikealta miten ne on jaettu.

Tarkoitat, että mollin sivuilla, vuokrafirmojen sivuilla ja yritysten sivuilla ei ennen elo-syyskuuta ole enää yhtään määräaikaista työtehtävåä tarjolla? Opiskelet ensimmäistä vuotta DI:ksi joten olet liian hieno hakeaksesi siivousta, ravintola-alaa jne?

Vierailija
5/11 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä, mutta maalle en lähde. Vietän kesän kaupungissa.

En mene töihin.

Vierailija
6/11 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen saanut kesätyön vielä kesäkuussa heinä-elokuun ajalle.

Vierailija
7/11 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään?

Vierailija
8/11 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat, että mollin sivuilla, vuokrafirmojen sivuilla ja yritysten sivuilla ei ennen elo-syyskuuta ole enää yhtään määräaikaista työtehtävåä tarjolla? Opiskelet ensimmäistä vuotta DI:ksi joten olet liian hieno hakeaksesi siivousta, ravintola-alaa jne?

Ja olet sitä mieltä että jollain opiskelijalla pitäisi olla aikaa säätää noiden nettihakemusten kanssa?

Vierailija
9/11 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin sponssata, jos olet salskea ja aktiivinen nuori mies.

Itse olen hoikka 57/170 nainen, nuorena kaunotar ja vieläkin OK (luullaan aina 10 v. nuoremmaksi). Kaipaisin huumorintajuista kesäpoikaa juttuseuraksi terasseille ja muuhun bilemenoon.

N45

Vierailija
10/11 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin sponssata, jos olet salskea ja aktiivinen nuori mies.

Itse olen hoikka 57/170 nainen, nuorena kaunotar ja vieläkin OK (luullaan aina 10 v. nuoremmaksi). Kaipaisin huumorintajuista kesäpoikaa juttuseuraksi terasseille ja muuhun bilemenoon.

N45

Muuten joo mutta en tainnut puhua sanaakaan sponssin tarpeesta? Kaipaan enemmän seuraa kun rahaa.

Vierailija
11/11 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme