Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE:"Suomeen ehdotetaan jättimäistä veroremonttia: Palkasta enemmän käteen, saastuttaminen kallistuisi – samalla syntyisi valtavasti työpaikkoja"

Vierailija
17.04.2019 |

"Palkkojen ja eläkkeiden verotusta pitäisi laskea selvästi ja päästöverotusta kiristää tuntuvasti, sanoo Sitra."

https://yle.fi/uutiset/3-10732217

Mitä mieltä?

Kommentit (223)

Vierailija
221/223 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ymmärtää aikuisten oikeasti että kuluttaminen ilman hyötyä ei ole viisasta, vaan typerää sekä haitallista. Ja jokainen ymmärtää aikuisten oikeasti ettei tässä ole kysymys muusta kuin järkevämmästä toiminnasta mitä olemme tähän  asti tehneet. 

Se on aivan ykshailee kuinka paljon suomalainen kuluttaa tai jättää kuluttamatta, sen vaikutus tähän planeettaan on nolla. Se on ihan sama millä ja miten me ajellaan. Laittakaas ilmastovouhkaajat asiat oikeaan perspektiiviin. Ihan teitä sääliksi käy.

Eli saastuttamisellani ei ole mitään väliä. Mutta jos muuttaisin vaikka Jenkkilään ja saisin kansalaisuuden, minulla olisi velvollisuus elää ekologisesti, koska jenkkien valinnoilla on merkitystä. Loistava logiikka!

Entä jos ensisijainen identiteettini korvien välissä ei olekaan suomalaisuus vaan eurooppalaisuus? Vaikuttaako se siihen, mitä voin sallia itselleni?

Vierailija
222/223 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmasto- ja ympäristöpaniikin ajamana tehdään hätiköityjä ratkaisuja ja lobbarit lobbaavat oman eturyhmänsä eduksi päätöksiä.

Ympäristötietoisuus on hyväksi, mutta harkinta ja terve järki oitää olla mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/223 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyn saastuttavan autoni pois, irtisanon itseni työstä ja jään odottelemaan kansalaispalkkaa. Sopii mulle.

Oletko sinä se parikymppinen joka ajaa ympyrää hypermarketin pihalla tylsyyteensä?

Tai heidät kasvattanut ylpeä vanhempi?

Mä oon se nelikymppinen joka maksaa palkastaan 25000€ veroja vuodessa ja muut verot päälle. Mut jos se on auton saastutuksesta kiinni voin jäädä kotiinkin.

Saat sille varopanokselle suuren vastineen.

Varsinkin kun kukaan ei ole täällä toista 2x, 3x, tai 10x arvokkaampi.

Vaikkakin kuvittelet niin palkkasi perusteella.

Jaa miks kuvittelisin. Voin hyvin laskea elintasoa ja alkaa harrastamaan, kun vapaata tulee. Ei ole mun itsetunto kiinni siitä kuinka paljon tienaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi