Nettimies laittoi viestin "Mä voisin suostua lähteen sun kanssa vaikka syömään tai leffaan jos leikkaat noi sun rastat"
Jostain kumman syystä tämän herran armelias vaatimus ei sytytä. Olettiko että olen onnesta soikeana ryntäämässä parturiin sen takia, että pääsisin noin hurmaavan ihmisen kanssa treffeille?
Kommentit (61)
Onpas siinä jalo herrasmies... Vastaisin varmaan jotain että "voisin lähtee sun kans jos sulle kasvais ensin aivot" tai muuta yhtä hölmöö.
Mä vastaisin, että mä voisin lähteä sun kanssa vaikka syömään tai leffaan, jos et itse saavu paikalle.
Mulle sanoi kerran baarissa mies että "voisin hakea sua tanssimaan jos olisit vähän laihempi".
Muutaman tunnin päästä vissiin oli promilleja sen verran enemmän että näytin hoikemmalta, kun silloin seura olisi kelvannut.
On ilmeisesti näitä las-su-koita, älä vastaa mitään, älä tuhlaa energiaasi yhtään uliin.
Porvoon kampaamossa on vapaita aikoja, ei muuta kun rastanpoistoon.
Oi että. Osannet itse päättää mitä teet.
Rastat onkin kuvottavat, että hyvinhän mies tuli vastaan. Kuhisevat bakteereita, ovat epäsiistit ja rumat -- tuntuvat kaameilta.
Eli en ihmettele vaatimusta. Ihan hieno ihminen, kun sanoi ihan suoraan.
Sano että ja sä voit lähtee hänen kanssa kun vaihtaa päänsä.
Vierailija kirjoitti:
Rastat onkin kuvottavat, että hyvinhän mies tuli vastaan. Kuhisevat bakteereita, ovat epäsiistit ja rumat -- tuntuvat kaameilta.
No, mä ihmettelen vaatimusta. Miksi laittaa viestiä ihmiselle, jolla on rastat, kun suurimmalla osalla niitä ei ole? Sinä varmasti osaat vastata tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mä ihmettelen vaatimusta. Miksi laittaa viestiä ihmiselle, jolla on rastat, kun suurimmalla osalla niitä ei ole? Sinä varmasti osaat vastata tähän.
^ Ja tuon yllä olevan viestin kirjoittaja ei siis ole ap!
Olen samoilla linjoilla nettimiehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Semmoisilla linjoilla, että viestittelet ihmisille turhia viestejä sen sijaan, että yrittäisit etsiä jotakuta sellaista, josta voisit kiinnostua ilman muutoksia? Miksi?
No. Sinä et leikkaa ettekä mene treffeille. Win-win.
Jos rastojen pitämistä nyt voi ilonaiheeksi laskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoisilla linjoilla, että viestittelet ihmisille turhia viestejä sen sijaan, että yrittäisit etsiä jotakuta sellaista, josta voisit kiinnostua ilman muutoksia? Miksi?
En viestittelisi. En kiinnostuisi rastoja pitävästä ihmisestä. Viittaa tietynlaiseen ihmistyyppiin, minkä lisäksi rastat on vastenmielisen rumat ja epäsiistit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viestittelisi. En kiinnostuisi rastoja pitävästä ihmisestä. Viittaa tietynlaiseen ihmistyyppiin, minkä lisäksi rastat on vastenmielisen rumat ja epäsiistit.
No miksi sitten olet nettimiehen kanssa samoilla linjoilla? Miksi pitää viestitellä ihmiselle, joka ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa ja kiihottaa ihan valtavasti somemies, joka ensi töikseen yrittää ruveta manipuloimaan.
Ei todellakaan. Tuo vastaus aivojen hankkimisesta tai pään vaihdosta on hyvä.
Onko omat vai jatkot?