Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettimies laittoi viestin "Mä voisin suostua lähteen sun kanssa vaikka syömään tai leffaan jos leikkaat noi sun rastat"

Vierailija
16.04.2019 |

Jostain kumman syystä tämän herran armelias vaatimus ei sytytä. Olettiko että olen onnesta soikeana ryntäämässä parturiin sen takia, että pääsisin noin hurmaavan ihmisen kanssa treffeille?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa mitään ja blokkaa. Tyhmä, typerä mies, joka yrittää mollaamalla saada susta reaktion.

Tai jos haluat vastata niin ilmoita että "menit estoon".

Vierailija
22/61 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samoilla linjoilla nettimiehen kanssa.

Semmoisilla linjoilla, että viestittelet ihmisille turhia viestejä sen sijaan, että yrittäisit etsiä jotakuta sellaista, josta voisit kiinnostua ilman muutoksia? Miksi?

En viestittelisi. En kiinnostuisi rastoja pitävästä ihmisestä. Viittaa tietynlaiseen ihmistyyppiin, minkä lisäksi rastat on vastenmielisen rumat ja epäsiistit.

No miksi sitten olet nettimiehen kanssa samoilla linjoilla? Miksi pitää viestitellä ihmiselle, joka ei kiinnosta?

Samoilla linjoilla suhtautumisessa rastoihin, mutta eri linjoilla sikäli, että rastojen leikkaaminen sitä ihmistä miksikään muuttaisi. Huimehippi maailmanhalaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää jos mies ei itse ole  likainen kannabishippi, mutta näkee aloittajassa kuitenkin edes jotain potentiaalia. 

Vierailija
24/61 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat miehet, jotka tykkää rastoista on ne, joilla on sellaiset itsellä.

Vierailija
25/61 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rastat onkin kuvottavat, että hyvinhän mies tuli vastaan. Kuhisevat bakteereita, ovat epäsiistit ja rumat -- tuntuvat kaameilta. 

Eli en ihmettele vaatimusta. Ihan hieno ihminen, kun sanoi ihan suoraan. 

No, mä ihmettelen vaatimusta. Miksi laittaa viestiä ihmiselle, jolla on rastat, kun suurimmalla osalla niitä ei ole? Sinä varmasti osaat vastata tähän.

Jos ap muuten vaikutti oikein kiinnostavalta. Rastat vain esteenä tapaamiselle. 

Rastoista on helppo päästä eroon toisin kuin vaikka 30 kg:n ylipainosta. Eli ei tuo nyt minusta ollut mitenkään kohtuutonta. 

En minäkään minkään likaisen rastapään kanssa ihmisten ilmoille lähtisi. 

Vierailija
26/61 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ymmärrettävää jos mies ei itse ole  likainen kannabishippi, mutta näkee aloittajassa kuitenkin edes jotain potentiaalia. 

Ei kukaan varmaan halua olla kenenkään potentiaali, josta tulee joku parannusprojekti. 

Vierailija
27/61 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rastat ei kyllä sytytä. Eihän niitä edes pestä! Hyi, mitä bakteeripesiä.

Vierailija
28/61 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläisia hurmureita löytyy naisista joka kulmalta.

Vierailija
29/61 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ei se sinun kanssasi mihinkään halunnut, kunhan vaan kettuili sinulle.

Vierailija
30/61 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteesta tulis varmaan tosi mukava: sä voisit tehdä näin, jotta teen itse näin. Huh huh!

Vierailija
31/61 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pidä mitään yhteyttä tollaseen sikaan, ap!

Mut leikkaa kuitenki ne rastat, hyi helv...

Vierailija
32/61 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoon kampaamossa on vapaita aikoja, ei muuta kun rastanpoistoon.

Mikähän siinä on niin vaikea uskoa, että miehissä on tällaisia "helmiä" ihan oikeasti?

Vierailija
33/61 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vedät kesäsiilin.Ongelma ratkaistu.

Vierailija
34/61 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas on kerrottu, että mies olisi erittäin kiinnostunut, jos olisin alistuva- oletti siis että kuvan perusteella, jossa minulla on nahkatakki, olen joku domina. :D 

Mitäpä siihen vastaamaan.

Vierailija
35/61 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muuten mieleen yksi teiniaikainen poikaystäväni. Monesti jaksoi kertoa kuinka hyvännäköinen olisin, jos vartaloni olisi laihempi ja muistuttaisin enemmän siskoani. :D

Vierailija
36/61 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle kohdalle sattuneita: voisin lahtea sun kanssa treffeille jos

- haluatkin joskus lapsia

- satunnainen huumeiden kaytto onkin sulle ok

- sua ei haittaa etta olen varattu 

Jos ma siis laitan omaan profiiliin, keiden ei kannata reagoida, niin aina tulee ihmeteltya etta mika ihme jumalan lahja naisille siella toisessa paassa joku luulee olevansa, kun yhdet treffit hanen kanssaan muuttaisivat mun periaatteet? :D 

Etta ai joo, olen ollut vela koko elamani mutta jos SUN kanssa treffeille paasen, niin tokihan sitten haluankin vahintaan tusinan lapsia?! 

Ei helevata. 

Vierailija
37/61 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan varmaan halua olla kenenkään potentiaali, josta tulee joku parannusprojekti. 

4

Näytäpä minulle yksikin nainen joka ei pyri muuttamaan miestään, tavalla tai toisella.

Aivan, et tasan tarkkaan pysty

Vierailija
38/61 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samoilla linjoilla nettimiehen kanssa.

Semmoisilla linjoilla, että viestittelet ihmisille turhia viestejä sen sijaan, että yrittäisit etsiä jotakuta sellaista, josta voisit kiinnostua ilman muutoksia? Miksi?

En viestittelisi. En kiinnostuisi rastoja pitävästä ihmisestä. Viittaa tietynlaiseen ihmistyyppiin, minkä lisäksi rastat on vastenmielisen rumat ja epäsiistit.

No miksi sitten olet nettimiehen kanssa samoilla linjoilla? Miksi pitää viestitellä ihmiselle, joka ei kiinnosta?

Samoilla linjoilla suhtautumisessa rastoihin, mutta eri linjoilla sikäli, että rastojen leikkaaminen sitä ihmistä miksikään muuttaisi. Huimehippi maailmanhalaaja.

Mieluummin humehippi kuin pinnallinen töksäyttelijä.

Vierailija
39/61 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4

Näytäpä minulle yksikin nainen joka ei pyri muuttamaan miestään, tavalla tai toisella.

Aivan, et tasan tarkkaan pysty

Mun ei tarvi kuin katsoa peiliin. Miksi ma muuttaisin jotain, johon rakastuin juuri sellaisena kuin han oli? Mita jarkea tyytya johonkin, jota pitaa MUUTTAA ennen kuin se on hyva? Parempi olla yksin - ei toista voi muuttaa ihmisena. 

Vierailija
40/61 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan oli negaamista. Suoraan pelimiesten iskuoppaasta.