Nettimies laittoi viestin "Mä voisin suostua lähteen sun kanssa vaikka syömään tai leffaan jos leikkaat noi sun rastat"
Jostain kumman syystä tämän herran armelias vaatimus ei sytytä. Olettiko että olen onnesta soikeana ryntäämässä parturiin sen takia, että pääsisin noin hurmaavan ihmisen kanssa treffeille?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää jos mies ei itse ole likainen kannabishippi, mutta näkee aloittajassa kuitenkin edes jotain potentiaalia.
Ei kukaan varmaan halua olla kenenkään potentiaali, josta tulee joku parannusprojekti.
4
Näytäpä minulle yksikin nainen joka ei pyri muuttamaan miestään, tavalla tai toisella.
Aivan, et tasan tarkkaan pysty
o/
Ei ole tarvetta. Parisuhteissa sitä muututaan ihan luonnostaan, toinen on hyväksyttävä sellaisena kuin on, tai, jos ei kelpaa, on lähdettävä. Ei sitä heti tiedä, millainen toinen on, jos onkin toisenlainen kun antoi ymmärtää, eikä itselle sovi, se on sitten lähdettävä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Parempi vaan että jätät ne rastat tummaihoisille naisille.
Ja kannattaisi jättää ne ammattiluokkaantujan roolit. Ihan hyvä neuvo kun tuo oli eikä mitenkään törkeästi sanottu. Jos ei tarjous kiinnosta niin sanot vaan ei kiitos ja et lähde hänen kanssaan treffeille. Ei siinä mitään sen erikoisempaa.
Jollain rastoilla ja muilla haiseva ituhippujutuilla et kyllä kuitenkaan koskaan tuu saamaan mitään hyvää miestä.
Määrittele ”hyvä mies”.
Vierailija kirjoitti:
No rastat on ihan kamalat.
Niin minustakin, mutta en mä sitä päin naamaa kellekään sanoisi. Jos en rastojen takia haluaisi jonkun kanssa lähteä treffeille, en ehdottaisi treffejä ollenkaan. Jos rastapää ehdottaisi minulle, sanoisin kiitos ei, mutta en mainitsisi hänen ulkonäöstään mitään.
Todennäköisesti kuitenkin voisin treffeille rastapään kanssa lähteäkin. Voihan se ihmisenä olla vaikka miten mukava, vaikka hänen hiustyylinsä ei minua miellyttäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Ja kannattaisi jättää ne ammattiluokkaantujan roolit. Ihan hyvä neuvo kun tuo oli eikä mitenkään törkeästi sanottu. Jos ei tarjous kiinnosta niin sanot vaan ei kiitos ja et lähde hänen kanssaan treffeille. Ei siinä mitään sen erikoisempaa.
Jollain rastoilla ja muilla haiseva ituhippujutuilla et kyllä kuitenkaan koskaan tuu saamaan mitään hyvää miestä.
Onkohan nämä samoja miehiä, jotka sitten tulevat valittamaan kun ei naista löydy vaikka on kuinka yritetty etsiä. Pyydetään leikkaamaan rastat, laihduttamaan jne jne ja sitten ihmetellään kun joutuu kuitenkin olemaan yksin vaikka on sentäs tarjouduttu treffiseuraksi.
Vierailija kirjoitti:
No rastat ei kyllä sytytä. Eihän niitä edes pestä! Hyi, mitä bakteeripesiä.
Miksi ketjussa on useita tällaisia kommentteja? Kirjoittajilta mennyt pointti ohi?
Jokainen saa tykätä tai olla tykkäämättä rastoista. Jos ei tykkää, miksi ihmeessä lähettää rastapäälle törkeitä viestejä sen sijaan, että siirtyisi eteenpäin ja etsisi jonkun omiin mieltymyksiin sopivan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No rastat ei kyllä sytytä. Eihän niitä edes pestä! Hyi, mitä bakteeripesiä.
Miksi ketjussa on useita tällaisia kommentteja? Kirjoittajilta mennyt pointti ohi?
Jokainen saa tykätä tai olla tykkäämättä rastoista. Jos ei tykkää, miksi ihmeessä lähettää rastapäälle törkeitä viestejä sen sijaan, että siirtyisi eteenpäin ja etsisi jonkun omiin mieltymyksiin sopivan?
Koska mieli tekee kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rastat onkin kuvottavat, että hyvinhän mies tuli vastaan. Kuhisevat bakteereita, ovat epäsiistit ja rumat -- tuntuvat kaameilta.
Eli en ihmettele vaatimusta. Ihan hieno ihminen, kun sanoi ihan suoraan.
No, mä ihmettelen vaatimusta. Miksi laittaa viestiä ihmiselle, jolla on rastat, kun suurimmalla osalla niitä ei ole? Sinä varmasti osaat vastata tähän.
Jos ap muuten vaikutti oikein kiinnostavalta. Rastat vain esteenä tapaamiselle.
Rastoista on helppo päästä eroon toisin kuin vaikka 30 kg:n ylipainosta. Eli ei tuo nyt minusta ollut mitenkään kohtuutonta.
En minäkään minkään likaisen rastapään kanssa ihmisten ilmoille lähtisi.
Siis oikeastiko sinä olet esittämässä naiselle ulkonäkövaatimuksia jo ennen ensitapaamista ja pidät moista käytöstä kohtuullisena???
Olen sanaton...
Luulin että EMOT on kuollu sukupuuttoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää jos mies ei itse ole likainen kannabishippi, mutta näkee aloittajassa kuitenkin edes jotain potentiaalia.
Ei kukaan varmaan halua olla kenenkään potentiaali, josta tulee joku parannusprojekti.
4
Näytäpä minulle yksikin nainen joka ei pyri muuttamaan miestään, tavalla tai toisella.
Aivan, et tasan tarkkaan pysty
Ap ei ole tuon miehen nainen. He eivät ole vielä edes tavanneet. He eivät seurustele keskenään, jolloin on normaalia, että molemmat tekevät kompromisseja ja joustavat toisen hyväksi. Minä en tunne yhtään ainutta naista, joka olisi alkanut tapailemaan miehen kanssa, jossa on jotain niin pahasti pielessä, että jo ennen ekoja treffejä pitää muuttua, jotta toinen voisi lähteä treffeille. Aivan järjetön asetelma jo tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Älä pidä mitään yhteyttä tollaseen sikaan, ap!
Mut leikkaa kuitenki ne rastat, hyi helv...
Mies on sika, kun ehdottaa rastojen leikkausta, mutta sinä voit kyllä sanoa niin?
Vierailija kirjoitti:
Luulin että EMOT on kuollu sukupuuttoon
Onks sulla mennyt nyt slangi sanat sekaisin? Emoja ei yleensä tunneta rastoista (onhan niilläKIN rastoja, mutta ei ole se tunnettu asia heillä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele ”hyvä mies”.
Sellainen jolla on varaa valita mieleisensä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele ”hyvä mies”.
Sellainen jolla on varaa valita mieleisensä nainen.
Ja kukaan mies maailmassa ei mielly rastapäisiin ituhippeihin?
Rastat ja varmaan myös lävistyksiä sulla naamassa? Stereotypia on hippi kangaskassin kanssa ja pössyttelee pilveä.
Vierailija kirjoitti:
Rastat ja varmaan myös lävistyksiä sulla naamassa? Stereotypia on hippi kangaskassin kanssa ja pössyttelee pilveä.
Ja stereotypioiden mukaan tässä maailmassa kannattaa elää! Ei tästä mitään tule jos kaikki alkavat ajattelemaan omilla aivoillaan.
No mä just lopetin tutustumisen kun miehellä oli lävistyksiä kasvoissa tosi häiritsevissä paikoissa. Luulen, että rastat voi toisilla vertautua samaan ja rastat myös usein mielletään hippien jutuksi. Miehellä oli oikeus mielipiteeseen, mutta olisi voinut ilmaista asian nätimmin tai kiertää sanomalla että ap ei ole hänen tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Toihan oli negaamista. Suoraan pelimiesten iskuoppaasta.
Tismalleen!
Sehän on suoraan Kaiden Pel imiehen kirjasta. Ettei vain ole itse Kaide? 'Älä vain näytä kiinnostustasi', sano mieluummin vaikka 'vttu sä oot ruma', mut 'siit on vaa sit piru vaikee jatkaa mitää' - vai miten se Kaiden peliteoria meni.
Eli joku pikkupoika yrittää haukkumalla saada m unaansa pystyyn. Ja yrittää näyttäå syvästi ihailemaltaan jän nämieheltä, joita olettaa naistenkin suuresti ihailevan ja siihen jän nämiehen tylytykseen provosoituvan.
Rastatukkahippi ei ole makuuni mutta en erikseen sitä ilmoittaisi. En vain pyytäisi treffeille.
M32