Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärtynyt suoli ja ensi viikolla työmatka

Vierailija
16.04.2019 |

Ensi viikolla olisi työmatka työkavereiden kanssa, missä autossa pitäisi istua 8tuntia/suunta.
Onko mitään vinkkejä jotta ärtynyt suoli ja maha ei pääse yllättämään?
Jos syön imodiumia ennen matkaa ja matkan aikana, ehkäiseekö se ripulin?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gelsectanista tosiaan voisi olla apua, on vaikuttanut ihan ok tuotteelta.

Vierailija
22/28 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää ärtynyt suoli nyt sellanen, että pieree ja paskoo ihan koko ajan? Meillä on töissä yksi haisunäätä, joka asuu vessassa suurinpiirtein. Eikö voi syödä sitten vaan kotona tai jotain, ettei koko hemmetin toimisto haisis aina???  Ja kun se haju on ihan sietämätön ja jatkuva!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ärtynyt suoli on sitä että stressivaiheessa syöt mitä vain, niin vatsa voi turvota järkyttävästi iltapäivällä ja pierettää ihan alvariinsa. Aamulla tuntee vatsassa että kun pöntölle menee niin varpusparvi tulee. Hätä voi olla parikin kertaa aamulla kun kaikki tulekaan kerralla.

Istuminen ei ole hyväksi, joten voin kuvitella että 8 tunnin autossa istuminen on hirveää. Kaikkien etu olisi että pääsisi vessaan edes pierimään ellei muuta.

Minulla on onneksi töissä oma huone, eikä ketään istu tuossa vieressä. Välillä on pakko tuulettaa. Onneksi ei sentää tule kiire pöntölle päivän mittaan.

Se on helppo vierestä sanoa että syö sitä ja älä syö tätä. Jos saisikin kuukauden loman, niin vatsakin rentoutuu ja voisi taas syödä mitä lystää. Stressi häviää vain vähän pitemmällä lomalla - sitä odotellessa.

Vierailija
24/28 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imodiun on paras keino. Toimii, eikä satunnainen käyttö haittaa.

Vierailija
25/28 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imodium on paras keino. Toimii, eikä satunnainen käyttö haittaa.

Vierailija
26/28 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttaa jonkun verran ruokavalio oireisiin.

Huonoina päivinä kanaa, riisiä, kaurapuuroa yms.

Hedelmiä ja marjoja silloin välttelen, tuntuvat pahentavan oireita vatsan ollessa huonona.

Vierailija
27/28 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gelsectan toimi itsellä. Kun 20 krt vrk käy vessassa, kaikkea pitää kokeilla.

Vierailija
28/28 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suolen on rauhoittanut yllätysripuleilta se, että syön (runsaan) päivällisen noin klo 17-18, jonka jälkeen seuraava ateria on aamulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän