Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Juha Sipilän kaltainen surkea keskeyttäjä on koskaan saanut firmansa menestymään?

Vierailija
16.04.2019 |

Ei ole Juhalla kärsivällisyyttä, ei sitten yhtään.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ymmärtää.

Valtion yritystukien avulla?

Vierailija
2/25 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, politiikassa pitää olla valmis tekemään kompromisseja ja kuuntelemaan kansan pulssia.

Miljonäärinä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, rinteellähän niitä menestyneitä projekteja joissa luotiin jotain uutta on suorastaan pitkä rivi... eiku.

Jos valita pitää niin kuuntelen mieluummin sipilän neuvoja siitä miten asiat toteutetaan kuin rinteen, ainakin jos teen jotain itselleni, tai oikeastaan ihan joka tapauksessa. En näe edes verovarojen lapioimista mereen tarkoituksenmukaisena vaikkeivat ne omia rahojani sinänsä olekaan. 

Vierailija
4/25 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi ymmärtää.

Itseasiassa kuvio oli vielä likaisempi, lessu-kepuilua härskeimmillään.

https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/seuran-selvitys-juha-sipilasta-tul…

Vierailija
5/25 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee niin kuin on luvannut, niin on kansan petturi ja surkea keskeyttäjä? 

Sipilän aika jää historiankirjoihin kreivin aikana, jolloin kaikki oli vielä hyvin.

Vierailija
6/25 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tästähän löytyy monenlaista tietoa jos vain jaksaa googlailla

Vierailija
7/25 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, rinteellähän niitä menestyneitä projekteja joissa luotiin jotain uutta on suorastaan pitkä rivi... eiku.

Jos valita pitää niin kuuntelen mieluummin sipilän neuvoja siitä miten asiat toteutetaan kuin rinteen, ainakin jos teen jotain itselleni, tai oikeastaan ihan joka tapauksessa. En näe edes verovarojen lapioimista mereen tarkoituksenmukaisena vaikkeivat ne omia rahojani sinänsä olekaan. 

Olipas taas huono kepu-trollausyritys.

Vierailija
8/25 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipilän aika jää historiankirjoihin kreivin aikana, jolloin kaikki oli vielä hyvin.

Kaikki hyvin rikkaille.

9€/pvä ilmaistyötä pörssifirmoille.

Se ei ole pohjoismaista hyvinvointiyhteiskuntaa.

Vierailija
9/25 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin kuin sinä joka olet lähinnä loisinut Sipilänkin maksamilla verorahoilla. Olen itse oppinut pitämään pätevyyden merkkinä sitä, että on pärjännyt jossain muuallakin kuin politiikassa ja tässä on hyvä vastakohta niille tämän maailman lianderssoneille ja muille broilereille ja populisteille.

Ota mallia.

Vierailija
10/25 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LEstadiolainen ja valtion tuet....

Vierailija
11/25 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hyvin rikkaille.

uiuiui, joutuiko sohvalla makaava loinen aktivoitumaan :)

Vierailija
12/25 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremmin kuin sinä joka olet lähinnä loisinut Sipilänkin maksamilla verorahoilla. Olen itse oppinut pitämään pätevyyden merkkinä sitä, että on pärjännyt jossain muuallakin kuin politiikassa ja tässä on hyvä vastakohta niille tämän maailman lianderssoneille ja muille broilereille ja populisteille.

Ota mallia.

Hauska juttu.

Tuskin kukaan on käyttänyt "yhteisiä rahoja" yhtä paljon omaan hyvinvointiin kuin Sippe. Yritystuet talon rakentamiseen, palkankorotukset itselle ja avustajille samalla kun kansaa raipataan.

Näin ei voinut jatkua, mutta Juhalla oli mennyt miljoonat päähän.

Vierailija
13/25 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hyvin rikkaille.

uiuiui, joutuiko sohvalla makaava loinen aktivoitumaan :)

Miten se että firmat saavat ilmaista työvoimaa auttaa työssä käyviä Suomessa?

Eihän se johda kuin palkka-aleen. Ainut joka sitä toivoo on "sijoittaja", joka siis loisii itse toisten rahoilla.

Vierailija
14/25 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota mallia.

SIpilän saamilla yritystuilla elää joku 100 000 työtöntä vuoden.

Mieti sitä.

Vierailija
15/25 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi ymmärtää.

Itseasiassa kuvio oli vielä likaisempi, lessu-kepuilua härskeimmillään.

https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/seuran-selvitys-juha-sipilasta-tul…

Älä jaksa, edes yle ei halunnut julkaista tuota loputonta jaarittelua jossa tarkoitushakuisesti asioita kertomalla sopivalla tavalla koitetaan antaa ymmärtää että jossain olisi jotain hämärää. Eikä tuo artikkeli muulta näytä seurankaan julkaisemana.

Lähinnä tuo on namedroppausta (siis luetellaan iso joukko liikemiesten nimiä) ja firmadroppausta jonka ydinuutinen on se että joku joukko liikemiehiä menestyi pohjoissuomessa ja osa sai laillisesti haettuja yritystukia. Rikos lienee siis rikastuminen koska jos jokainen noista olisi mennyt konkurssiin ja olisi nyt ulosoton kynsissä niin tuskin nuo olisivat asiasta kirjoittaneet.

Iso osa muuten rikastui nokian vetoavulla eikä niillä yritystuilla. 

Vierailija
16/25 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota mallia.

SIpilän saamilla yritystuilla elää joku 100 000 työtöntä vuoden.

Mieti sitä.

100 000 * noin 12 000 vuodessa? meniköhän sinulla pilkut tuossa laskutoimituksessa aika reippaasti per seelleen? vähän epäilen ettei sipilä ole saanut 1,2 miljardia yritystukea. 

Vierailija
17/25 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin vetäytyy politiikasta! Eihän siellä oikeasti pärjää järjissään olevat, yritteliäät ihmiset. Suomen kansalle kelpaa vain sellainen päättäjä, joka lapioi rahaa (velkana tulevilta sukupolvilta otettua) kaikille sohvilla makaajille.

Olisin voinut kertoa Sipilälle etukäteen, että turhaa itsekkäille suomalaisille on puhua järkeä. Valtaosaa ei kiinnosta lastemme tulevaisuus. Kunhan itse saadaan tarpeeksi mukavaan elämään, viis tulevista sukupolvista!

Vierailija
18/25 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän oli selvää. Minkä ihmeen takia olisi jatkanut? Keskusta ei mene mihinkään hallitukseen vaan oppositioon. Sdp, kokoomus, vihreät, rkp on seuraava hallitus. 

Vierailija
19/25 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin vetäytyy politiikasta! Eihän siellä oikeasti pärjää järjissään olevat, yritteliäät ihmiset. Suomen kansalle kelpaa vain sellainen päättäjä, joka lapioi rahaa (velkana tulevilta sukupolvilta otettua) kaikille sohvilla makaajille.

Olisin voinut kertoa Sipilälle etukäteen, että turhaa itsekkäille suomalaisille on puhua järkeä. Valtaosaa ei kiinnosta lastemme tulevaisuus. Kunhan itse saadaan tarpeeksi mukavaan elämään, viis tulevista sukupolvista!

Lastemme tulevaisuus on vaarassa koululeikkausten takia.

Samaan aikaan rahaa riitti tarpeettomiin yritystukiin.

Juha yritti Suomesta luokkayhteiskuntaa.

Vierailija
20/25 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastemme tulevaisuus on vaarassa koululeikkausten takia.

Samaan aikaan rahaa riitti tarpeettomiin yritystukiin.

Juha yritti Suomesta luokkayhteiskuntaa.

Koulut ovat edelleenkin ilmaisia, ei lukukausimaksuja.

Yritystukien suurin saaja ovat tuulivoimahuijarit.

Luokkayhteiskunta on vasta tulossa, kun Rinne pääsee vauhtiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän