Pitkä nainen, mitä ajattelet lyhyistä miehistä jotka tykkäävät pitkistä naisista?
Olen siis lyhyt mies joka tykkää eniten pitkistä naisista. Tämä ei ole välttämättömyys, mutta jos pitäisi valita jne.
Siltä varalta että joku kysyy mikä lasketaan pitkäksi naiseksi/lyhyeksi mieheksi, heitetään hatusta 172cm ja 172cm (oma pituuteni, heh).
Rehellisiä vastauksia kiitos.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Heräisi kysymys, miksi vain pitkät viehättää. Vähän samoin kun jos joku sanoisi että pelkästään lihavat viehättää.
Haluan, että minun persoona viehättää. Ei, että olen jonkun fiksauman mukainen...
Nainen 178/98
Laihduta, pontso!
Itseäni lyhyemmät miehet ovat ihan mukavia, ja kyllähän varmaankin kaikki sujuisi siinä missä itseäni pitempienkin miesten kanssa, mutta ainut juttu, joka itseäni lyhyemmän miehen kanssa on elämäni varrella häirinnyt on tanssiminen, jossa pidetään toisistaan kiinni eli paritanssipartenerina on hyväksi, että mies on pitempi kuin minä, sillä mieshän on se osapuoli, joka ns. vie tanssiessa, ja kyllähän pitkä mies näkeekin paremmin partnerinsa pään yli, mihin sitä tanssitettavaansa viedään askeltaen tanssin hurman huumassa.
Vastaan mummoni puolesta. Oli iso, komea nainen ja ukkini lyhyt mies.
Itse olen lyhyt ja mies pitkä. Mulle sopii näinkin hyvin.
Olen 177 cm pitkä ja minulle kelpaisi kyllä lyhyempikin mies jos löytäisin kunnollisen. Kunnolliset miehet vaan ovat harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut lyhyiden miesten olevan kaikkein puoleensavetävimpiä. En jostain syystä vain tunne seksuaalista vetoa esimerkiksi 190 cm pitkiin.
Olen itse 170 cm ja mies voi olla vaikka 165 cm, luultavasti pidän vain todella kiihottavana. En tiedä mikä siinä on. Yli 180 cm alkaa olla siinä rajalla, että on omaan makuuni liian pitkä.
En varmaan ole oikeutettu vastaamaan tähän ketjuun mutta vastaan kuitenkin :D Olen 168cm pitkä.
Lukeudun myös niihin harvoihin, jotka eivät pitkistä miehistä yleensä kiinnostu. Mitään standardeja minulla ei asian suhteen ole, mutta olen huomannut kiinnostukseni heräävän suuremmalla todennäköisyydellä, jos mies on omanpituiseni tai vähän pidempi. Koskaan en tietoisesti "rankkaa" pituuden perusteella, vaan kohdallani kyse on täysin luontaisesta mieltymyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samoilla linjoilla kuin ap.
Joskus vuosia sitten päätin etten lähesty kuin itseäni selkeästi pidempiä naisia. Jälkikäteen ajateltuna en ole varma oliko siinä ajatusta, mutta kyllä se rajasi kivasti pois naiset joita en haluaisi. Siis:
- naiset jotka miettivät jatkuvasti miltä pari näyttää muiden silmissä, tai rikotaanko tässä nyt jotain sosiaalisia normeja -> tiputtaa naisen silmissäni instabimbolevelille
- naiset jotka haluavat olla miehen kainalossa, mies vahva turvaaja/nainen heikko turvattava. Lyhyempi mies käy vain koska nainen on itsekin lyhyt
Tuolla periaatteella sain kyllä pakkejakin, mutta hämmästyttävän kivaa palautetta jopa rukkaset antaneilta. Jospa arvostivat rohkeutta? Ja pakkeja sain kyllä ennenkin, pitkä on useimpien toive. Vaikutti itse asiassa siltä että vähän yli keskipituisille miehen pituus oli suurempi kynnyskysymys kuin todella pitkille!?
Enivei, löysin mitä etsinkin. Naisia jotka eivät välitä konservatiivisista sosiaalisista normeista, ovat itsenäisiä, voimakkaita ja älykkäitä. Kuten 182cm avovaimoni.
M/171cmEikö tuossa sun lähestymistavassa ole ristiriita?
Halusit rajata pois naiset, jotka ovat mielestäsi "instabimbolevelillä" eli välittävät aivan liian paljon siitä, miltä jokin näyttää. Samalla kuitenkin itse teit päätöksiä perustujen naisten ulkonäköön: rajasin pois lyhyet naiset. Olet samalla levelillä?
Etkö usko, että "naisia jotka eivät välitä konservatiivisista sosiaalisista normeista, ovat itsenäisiä, voimakkaita ja älykkäitä" löytyy myös alle 171 cm pituisina?
Tein saman huomion. Jokainen saa tietysti tehdä omat ratkaisunsa parinvalinnassa, mutta toivottavasti kukaan oikeasti ajattele, että luetellut seikat olisivat jollain tavalla pituudesta riippuvaisia.
46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samoilla linjoilla kuin ap.
Joskus vuosia sitten päätin etten lähesty kuin itseäni selkeästi pidempiä naisia. Jälkikäteen ajateltuna en ole varma oliko siinä ajatusta, mutta kyllä se rajasi kivasti pois naiset joita en haluaisi. Siis:
- naiset jotka miettivät jatkuvasti miltä pari näyttää muiden silmissä, tai rikotaanko tässä nyt jotain sosiaalisia normeja -> tiputtaa naisen silmissäni instabimbolevelille
- naiset jotka haluavat olla miehen kainalossa, mies vahva turvaaja/nainen heikko turvattava. Lyhyempi mies käy vain koska nainen on itsekin lyhyt
Tuolla periaatteella sain kyllä pakkejakin, mutta hämmästyttävän kivaa palautetta jopa rukkaset antaneilta. Jospa arvostivat rohkeutta? Ja pakkeja sain kyllä ennenkin, pitkä on useimpien toive. Vaikutti itse asiassa siltä että vähän yli keskipituisille miehen pituus oli suurempi kynnyskysymys kuin todella pitkille!?
Enivei, löysin mitä etsinkin. Naisia jotka eivät välitä konservatiivisista sosiaalisista normeista, ovat itsenäisiä, voimakkaita ja älykkäitä. Kuten 182cm avovaimoni.
M/171cmEikö tuossa sun lähestymistavassa ole ristiriita?
Halusit rajata pois naiset, jotka ovat mielestäsi "instabimbolevelillä" eli välittävät aivan liian paljon siitä, miltä jokin näyttää. Samalla kuitenkin itse teit päätöksiä perustujen naisten ulkonäköön: rajasin pois lyhyet naiset. Olet samalla levelillä?
Etkö usko, että "naisia jotka eivät välitä konservatiivisista sosiaalisista normeista, ovat itsenäisiä, voimakkaita ja älykkäitä" löytyy myös alle 171 cm pituisina?
Tein saman huomion. Jokainen saa tietysti tehdä omat ratkaisunsa parinvalinnassa, mutta toivottavasti kukaan oikeasti ajattele, että luetellut seikat olisivat jollain tavalla pituudesta riippuvaisia.
46
Minä ymmärsin tuon niin ettei kyse ollut naisen pituudesta sinänsä, vaan siitä että nainen haluaa pituuseron mieheen nähden eikä olisi valmis rikkomaan sosiaalisia normeja olemalla miestä pidempi.
Jos nainen on pidempi, se ikään kuin varmistaa ettei tämä hae isä-lapsi-kuviota jossa pikku tytär on vahvan isukin kainalossa turvassa, tai skitsoile siitä jos vanha luokkakaveri Birgitta bongaa hääkuvasta että hui kamala tuollahan on lyhyempi mies.
Eli tuossa ei sanottu etteikö oikeanlaisia naisia voisi löytyä niistä lyhyemmistäkin, mutta pituus varmistaa tuolta osin mitä kirjoittaja oli hakemassa.
Naisethan käyttävät ihan vastaavaa perustelua. "En ota lyhyempää miestä koska Napoleon-syndrooma" (jota ei kaikilla lyhyillä miehillä ole)...
Lyhyillä miehillä voipi olla "salainen ase" ja kerran olen ollut sängypuuhissa itseäni huomattavasti lyhyemmän miehen kanssa, ja sillähän oli hirvittävän iso kalu, niin iso, että...
Nenäkin miehellä oli järeä, ja on kuulema tutkittu, että kookas nenä miehellä korreloi peniksen kokoa, ja kyllähän se paikkansa pitää, ei voi minkään!