Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen juominen

Maria
15.04.2019 |

Meillä muutenkin huono rahatilanne vaikka mies työssäkäyvä. Ostaa 2xviikossa joskus enemmänkin meille 6 juomaa molemmille. Nyt on kuitenkin käynyt niin että juo myös minun juomistani yhden... Onko tämä alkoholismia? Kun sanoin että tämä on väärin ja ettei joisi minunkin niin sanoo että lähtee sitten muualle ottamaan. En sitten puuttunut asiaan enempää. Pitäisikö tässä erota...
Vaikea tilanne kaikin puolin.
Missä tästä voisi jutella netissä paremmin?
Olen alkanut miettiä onko minulla läheisriippuvuus kun en pysty jättämään...
Seksiäkään ei ole enää kuin kerran viikossa juuri alkoholin takia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ostaa sunkin juomat ja itse et juo niin haittaako se, että mies yhden sulta ottaa?

Miksi et itse osta omiasi?

Vierailija
2/6 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olisimme juoneet ne kyllä, minä omani ja hän omansa. Ostamme ihan vuorotellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat. Mitäs jos vaan aina erottaisiin, jos joku kumppanin tekeminen tai tekemättä jättäminen ottaa päähän?

Vierailija
4/6 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko paljon miestäsi isompi kokoinen? Sama määrä alkoholia vaikuttaa miehiin ja naisiin eri tavoin. 

Vierailija
5/6 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan teistä on alkoholisti, se joka ottaa muutaman juoman vai se jolta viedään yksi juoma ja sen takia eroamassa??!

Vierailija
6/6 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin oli vielä se että oli itselleen sen yhden enemmän ostanut eli vielä kehtasi viedä multa yhden. Ei minusta kohtuukäyttäjän ja kunnon miehen merkki.