Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen psykopaatti. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
15.04.2019 |

Vastaan asiallisiin kysymyksiin.

Kommentit (606)

Vierailija
141/606 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotko tunnistavasi toiset psykopaatit helpommin kuin neurotyyppisesti normaalit?

Onko yleistä, että psykopaatti ei saa seksuaalista mielihyvää eikä koe tarvetta harrastaa seksiä? 

Kyllä, he eivät ole minun mielestäni kiinnostavia ja enemmän tapaan narsisteja tai sosiopaatteja joita pidän typerinä.

En tiedä onko yleistä, mutta minusta seksuaalinen toiminta ei ole millään tavalla kiinnostavaa kuten ei muukaan fyysisten tarpeiden täyttäminen.

Vierailija
142/606 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sua häiritse että tunneasteikkosi on normaalia "latteampi"?

Ei. Olisi mielenkiintoista tietää miltä tuntuu tuntea, mutta en voi sanoa että asia erityisesti häiritsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/606 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Et voi koskaan tuntea kuten normaali ihminen, lälläslää, kyllä se sinua häiritsee ;)

Vierailija
144/606 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol. Et voi koskaan tuntea kuten normaali ihminen, lälläslää, kyllä se sinua häiritsee ;)

Tällaista lukiessa olen varmempi etten ole menettänyt mitään merkittävää.

Vierailija
145/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
146/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnistat muut psykopaatit, voiko sellaisia tunnistaa esim tv-esiintymisistä? Mistä seikoista?

Vierailija
147/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan olet keksinyt miten nonchalantisti vastaat siihen, jotta et paljastuisi. 

Vierailija
148/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tunnistat muut psykopaatit, voiko sellaisia tunnistaa esim tv-esiintymisistä? Mistä seikoista?

Psykopaateilla on yllään ns maski, jolla vaikuttaa tavalliselta ihmiseltä (ilmeet, eleet, tunteet, ajatus- ja käytösmallit, arvot, moraali, empatia), mikä on kuitenkin vain tietoinen suoritus. Tunnistan jos toisella ihmisellä on tällainen maski, koska minullakin on eli näen tavallaan sen läpi. En osaa tarkemmin selittää mistä seikoista sen huomaan. On mahdollista tunnistaa myös tv-ohjelmasta, mutta sanoisin sen olevan epävarma arvio, kun taas fyysisessä kontaktissa asian tunnistaa hyvin varmasti.

Vierailija
149/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan olet keksinyt miten nonchalantisti vastaat siihen, jotta et paljastuisi. 

Sinun täytyy vain hyväksyä se ettei minua häiritse tunteiden puute eikä siitä ole tarvetta provosoitua vaikka et asiaa voi ymmärtää.

Vierailija
150/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinäkään kaipaa ruokia, mistä olet kuullut vain nimen, etkä sure sitä ettet ole niitä saanut syödä. 

Vierailija
151/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jjjjjooo-982983 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ajaisit autolla ja pitäisi valita ajatko mummon, lapsen vai kissan päälle niin minkä valitsisit?

Kissan.

Jos tietäisit ettet jäisi kiinni niin ajaisitko sairaan, elämästään kärsivän mummon yli, lapsen yli jolla on vain 1 päivä elinaikaa vai kissan yli joka on 1-vuotias ja elämänsä kunnossa?

Kissan.

Miksi? Miten perustelet sen, että tapat silti mielummin kissan kuin kaksi kuolevaa ihmistä?

Kissan tappaminen on hyväksyttävämpää kuin ihmisen.

Itseasiassa se on lain mukaan pakko, jos tuossa tilanteessa olisi. Se joka ehdotti mummon yli ajamista voisi miettiä omia narsistisia piirteitään. Narsistit arvottaa ihmisiä hyödyllisiin ja hyödyttömiin. 

Vierailija
152/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun täytyy vain hyväksyä se ettei minua häiritse tunteiden puute eikä siitä ole tarvetta provosoitua vaikka et asiaa voi ymmärtää.

Vai ihan provosoituminen :) Et edelleenkään tiedä mitään tunteista tai ymmärrä niitä, psykopaattina osaat tosin valehdella ja manipuloida. Joten edelleenkin, nonchalanttiutesi ei hämää. 

Vierailija
153/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaattien aivojen palkitsemismekanismit ovat todistetusti ihan vinksallaan, ja siksi esim. huumeet ja kaikenlainen lyhyen aikavälin hyvänolontunteen tavoittelu korostuu. Normaalilla ihmisillä normaali tunne-elämä kuten rakkaus palkitsee ja tuottaa mielihyvää sekä vakautta elämään. Jos ei osaa edes teorian tasolla ymmärtää, kummalla on asiat paremmin ja kadehtia, niin sitten ei ole pelkästään psykopaatti, vaan on myös aika tyhmä.

Vierailija
154/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinäkään kaipaa ruokia, mistä olet kuullut vain nimen, etkä sure sitä ettet ole niitä saanut syödä. 

Olipas huono vertaus kertakaikkiaan. Näet onnellisia pariskuntia, heidän vakaata ja iloista elämäänsä sekä toisista välittämistä varmasti jatkuvasti. Se ei ole mitään, mistä olet kuullut vain nimen. Oikeampi vertaus olisi, että naamani edessä syödään päivästä toiseen herkkuja, enkä niitä saisi.

Vierailija
155/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai ihan provosoituminen :) Et edelleenkään tiedä mitään tunteista tai ymmärrä niitä, psykopaattina osaat tosin valehdella ja manipuloida. Joten edelleenkin, nonchalanttiutesi ei hämää. 

Niinhän hän sinulle sanoi tuossa ettei... Kommentoit täysin puutaheinää. Väität, että toinen ei voi koskaan tuntea kuin normaali ihminen. Toinen myöntää tämän. Jonka jälkeen sinä ilkut että hän ei edelleenkään tiedä mitään tunteista. No ei niin! Mikä hitto sinulla meni ohi?! 

Vierailija
156/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä tunteita vaikka minulla ei niitä ole. Niin osaan mutta en tässä keskustelussa niin tee koska tarkoitukseni on antaa kiinnostuneille vastauksia psykopatiaan liittyen, koska aihe on monille vieras. Näin ollen minulla ei ole motivaatiota salata mitään. En myöskään aivan ymmärrä mitä tarkalleen ottaen epäilet minun salaavan. Jos kyse oli tästä tunteiden puuttumisesta niin vastasin siihen niinkuin asia on.

Vierailija
157/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet että olisit psykopaattina niin ainutlaatuinen ja mielenkiintoinen hahmo että haluaisimme kysyä sinulta jotain? Et ole millään tavalla kiinnostava ihminen vaan pikemminkin surullinen tapaus. Tämä on kaikissa tämän tyylisissä "olen psykopaatti/narsisti kysy minulta jotain"-ketjussa jo todettu.

No kun kerran haluat niin kysyn, ajotko joskus hakea hoitoa mielisairauteesi? Ehkä voisit saada kaikki ruuvit paikalleen vielä joku päivä?

Vierailija
158/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas huono vertaus kertakaikkiaan. Näet onnellisia pariskuntia, heidän vakaata ja iloista elämäänsä sekä toisista välittämistä varmasti jatkuvasti. Se ei ole mitään, mistä olet kuullut vain nimen. Oikeampi vertaus olisi, että naamani edessä syödään päivästä toiseen herkkuja, enkä niitä saisi.

Tuon kommentin kirjoittaja olin minä, ei psykomme tässä ketjussa.  Mutta voin kertoa esimerkin. Meillä oli aina makeisia esillä kun lapset oli pieniä. Heillä ei ollut niitä lupa syödä. Eivät siis koskaan olleet maistaneet ainuttakaan eläessään. Karkit sai olla aivan koskematta eivätkä ikinä ottaneet yhtäkään, koska eivät tienneet miltä ne maistuu. Mitä parisuhdevertaukseesi tulee niin se on aika ontuva. Tuskin kukaan kiinnittää huomiota muihin ihmisiin, edes normaalit.

Vierailija
159/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaattien aivojen palkitsemismekanismit ovat todistetusti ihan vinksallaan, ja siksi esim. huumeet ja kaikenlainen lyhyen aikavälin hyvänolontunteen tavoittelu korostuu. Normaalilla ihmisillä normaali tunne-elämä kuten rakkaus palkitsee ja tuottaa mielihyvää sekä vakautta elämään. Jos ei osaa edes teorian tasolla ymmärtää, kummalla on asiat paremmin ja kadehtia, niin sitten ei ole pelkästään psykopaatti, vaan on myös aika tyhmä.

Jos saisin valita olisiko aivorakenteeni normaali vai ei, niin valitsisin normaalin. Koska minulla on psykopaattinen aivorakenne, niin minua ei silti häiritse (negatiivinen tunne) se että minulla ei tunteita ole, koska minulla ei niitä ole.

Vierailija
160/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän hän sinulle sanoi tuossa ettei... Kommentoit täysin puutaheinää. Väität, että toinen ei voi koskaan tuntea kuin normaali ihminen. Toinen myöntää tämän. Jonka jälkeen sinä ilkut että hän ei edelleenkään tiedä mitään tunteista. No ei niin! Mikä hitto sinulla meni ohi?! 

Mikä itselläsi? Hän väittää ettei se häiritsisi, ja minä väitän, että aivan varmasti häiritsee (jos nyt ei aivan jakojäännös ole) pakko se on edes instrumentiaaliselta kannalta ymmärtää että jää jostain merkittävästä paitsi, ja mikään muuhan ei psykopaatteja kiinnosta kuin merkittävät asiat. 

Kyse ei ollut siis tunteiden puutteista, tai niiden tietämisestä vaan siitä, että ko. asiat häiritsee. Lue vielä kerran jos ei mene jakeluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi