Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen psykopaatti. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
15.04.2019 |

Vastaan asiallisiin kysymyksiin.

Kommentit (606)

Vierailija
161/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi koet että olisit psykopaattina niin ainutlaatuinen ja mielenkiintoinen hahmo että haluaisimme kysyä sinulta jotain? Et ole millään tavalla kiinnostava ihminen vaan pikemminkin surullinen tapaus. Tämä on kaikissa tämän tyylisissä "olen psykopaatti/narsisti kysy minulta jotain"-ketjussa jo todettu.

No kun kerran haluat niin kysyn, ajotko joskus hakea hoitoa mielisairauteesi? Ehkä voisit saada kaikki ruuvit paikalleen vielä joku päivä?

Psykopatia on synnynnäistä, voidaan todeta jo vauvoilla jos vaan osattaisiin etsiä. 

Vierailija
162/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi koet että olisit psykopaattina niin ainutlaatuinen ja mielenkiintoinen hahmo että haluaisimme kysyä sinulta jotain? Et ole millään tavalla kiinnostava ihminen vaan pikemminkin surullinen tapaus. Tämä on kaikissa tämän tyylisissä "olen psykopaatti/narsisti kysy minulta jotain"-ketjussa jo todettu.

No kun kerran haluat niin kysyn, ajotko joskus hakea hoitoa mielisairauteesi? Ehkä voisit saada kaikki ruuvit paikalleen vielä joku päivä?

Psykopatiaan ei ole hoitoa, se on aivojen rakenteellinen vika. Tämä on ihan perustieto joka nyt pitäisi olla kaikilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykopaattien aivojen palkitsemismekanismit ovat todistetusti ihan vinksallaan, ja siksi esim. huumeet ja kaikenlainen lyhyen aikavälin hyvänolontunteen tavoittelu korostuu. Normaalilla ihmisillä normaali tunne-elämä kuten rakkaus palkitsee ja tuottaa mielihyvää sekä vakautta elämään. Jos ei osaa edes teorian tasolla ymmärtää, kummalla on asiat paremmin ja kadehtia, niin sitten ei ole pelkästään psykopaatti, vaan on myös aika tyhmä.

Jos saisin valita olisiko aivorakenteeni normaali vai ei, niin valitsisin normaalin. Koska minulla on psykopaattinen aivorakenne, niin minua ei silti häiritse (negatiivinen tunne) se että minulla ei tunteita ole, koska minulla ei niitä ole.

Näytteletkö tunteita? Teetkö sen uskottavasti? Onko jotain mitä haluaisit kysyä liittyen johonkin tunnekokemukseen (luulisi kiinnostavan kun et asiaa pysty itse kokemaan)?

Vierailija
164/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ns. jännämíes?

Vierailija
165/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol. Et voi koskaan tuntea kuten normaali ihminen, lälläslää, kyllä se sinua häiritsee ;)

Tällaista lukiessa olen varmempi etten ole menettänyt mitään merkittävää.

Ei vaan olet keksinyt miten nonchalantisti vastaat siihen, jotta et paljastuisi. 

Sinun täytyy vain hyväksyä se ettei minua häiritse tunteiden puute eikä siitä ole tarvetta provosoitua vaikka et asiaa voi ymmärtää.

Vai ihan provosoituminen :) Et edelleenkään tiedä mitään tunteista tai ymmärrä niitä, psykopaattina osaat tosin valehdella ja manipuloida. Joten edelleenkin, nonchalanttiutesi ei hämää. 

Niinhän hän sinulle sanoi tuossa ettei... Kommentoit täysin puutaheinää. Väität, että toinen ei voi koskaan tuntea kuin normaali ihminen. Toinen myöntää tämän. Jonka jälkeen sinä ilkut että hän ei edelleenkään tiedä mitään tunteista. No ei niin! Mikä hitto sinulla meni ohi?! 

Mikä itselläsi? Hän väittää ettei se häiritsisi, ja minä väitän, että aivan varmasti häiritsee (jos nyt ei aivan jakojäännös ole) pakko se on edes instrumentiaaliselta kannalta ymmärtää että jää jostain merkittävästä paitsi, ja mikään muuhan ei psykopaatteja kiinnosta kuin merkittävät asiat. 

Kyse ei ollut siis tunteiden puutteista, tai niiden tietämisestä vaan siitä, että ko. asiat häiritsee. Lue vielä kerran jos ei mene jakeluun.

No häiritseekö sinua se, että et tiedä mitä ruokaa juuri laitoin? Tuskin. Mutta minäpä nyt väitän, että sinua pitäisi häiritä. Eikö kuulostakin typerälle? Niin, siltä sinä kuulostat kun intät. Jäitkö jostain merkittävästä paitsi kun et tiedä. Tottakai! Minun mielestäni. Omasta mielestäsi et. 

Vierailija
166/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe olevani mitään. Tiedän että psykopatia on verrattain harvinaista ja että on ihmisiä joiden mielestä asia on mielenkiintoinen. Tein ketjun, jotta ihmiset joita kiinnostaa voivat asiasta kysyä. Minulla ei varsinaisesti ollut ennakko-odotusta siitä kuinka suurta mielenkiintoa ketjuni herättäisi tällä keskustelupalstalla.

Psykopatia ei ole mielisairaus eikä sitä myöskään voida hoitaa tai parantaa. Sen sijaan teen parhaani että aivorakenteestani huolimatta olen mahdollisimman hyvin yhteiskuntaan sopeutunut yksilö ja olen mielestäni onnistunut siinä hyvin.

Vierailija
167/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. valehtelitko koko ajan kun vastasit näihin kysymyksiin?

Vierailija
168/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan harkinnut psykedeelejä? Miksi, miksi et? Fiksuna tyyppinä ymmärtänet, mistä kysymykseni kumpuaa.

Vierailija
169/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykopaattien aivojen palkitsemismekanismit ovat todistetusti ihan vinksallaan, ja siksi esim. huumeet ja kaikenlainen lyhyen aikavälin hyvänolontunteen tavoittelu korostuu. Normaalilla ihmisillä normaali tunne-elämä kuten rakkaus palkitsee ja tuottaa mielihyvää sekä vakautta elämään. Jos ei osaa edes teorian tasolla ymmärtää, kummalla on asiat paremmin ja kadehtia, niin sitten ei ole pelkästään psykopaatti, vaan on myös aika tyhmä.

Jos saisin valita olisiko aivorakenteeni normaali vai ei, niin valitsisin normaalin. Koska minulla on psykopaattinen aivorakenne, niin minua ei silti häiritse (negatiivinen tunne) se että minulla ei tunteita ole, koska minulla ei niitä ole.

Näytteletkö tunteita? Teetkö sen uskottavasti? Onko jotain mitä haluaisit kysyä liittyen johonkin tunnekokemukseen (luulisi kiinnostavan kun et asiaa pysty itse kokemaan)?

Kyllä ja kyllä, minusta ei huomaa etten todellisuudessa tunne mitään. Teen näin jotta sopeudun yhteiskuntaan ja että ihmisillä on hyvä olla seurassani.

Kyllä minua kiinnostaisi kokea tunteita, erityisesti haluaisin tuntea iloa ja surua sillä nämä tunteet olen huomannut merkittävimmiksi. Sen sijaan pelkoa ja vihaa en haluaisi tuntea, sillä näiden tunteiden olen huomannut ohjaavan ihmisiä käytökseen jolla on usein negatiivisia seurauksia.

Vierailija
170/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ns. jännämíes?

En. Minulla ei ole tarvetta aiheuttaa ihmisille negatiivisia kokemuksia eikä minulla ole vihaa tai katkeruutta mitään sukupuolta kohtaan.

Vierailija
171/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja kyllä, minusta ei huomaa etten todellisuudessa tunne mitään. Teen näin jotta sopeudun yhteiskuntaan ja että ihmisillä on hyvä olla seurassani.

Kyllä minua kiinnostaisi kokea tunteita, erityisesti haluaisin tuntea iloa ja surua sillä nämä tunteet olen huomannut merkittävimmiksi. Sen sijaan pelkoa ja vihaa en haluaisi tuntea, sillä näiden tunteiden olen huomannut ohjaavan ihmisiä käytökseen jolla on usein negatiivisia seurauksia.

Nojaa... esim. lintsillä ihmiset tuottaa itselleen tahallaan pelkoa, koska se tuo adrenaliiniryöpyn. Etkö sinä siis tunne mitään esim. huvipuistolaitteessa tai voisitko vain hypätä tuosta noin vain talon katolta?

Vierailija
172/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. valehtelitko koko ajan kun vastasit näihin kysymyksiin?

En. Tein ketjun jotta ihmiset saisivat vastauksia kysymyksiinsä psykopatiaan liittyen eikä tavoite toteutuisi jos valehtelisin vastauksissa joten minulla ei ole motivaatiota niin tehdä.

Vierailija
173/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisinkö lohikeiton kirkkaana eli veteen vai maitoon?

Vierailija
174/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan harkinnut psykedeelejä? Miksi, miksi et? Fiksuna tyyppinä ymmärtänet, mistä kysymykseni kumpuaa.

En ole, koska siihen ei ole mitään järkevää syytä.

Vierailija
175/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tunnistat muut psykopaatit, voiko sellaisia tunnistaa esim tv-esiintymisistä? Mistä seikoista?

Psykopaateilla on yllään ns maski, jolla vaikuttaa tavalliselta ihmiseltä (ilmeet, eleet, tunteet, ajatus- ja käytösmallit, arvot, moraali, empatia), mikä on kuitenkin vain tietoinen suoritus. Tunnistan jos toisella ihmisellä on tällainen maski, koska minullakin on eli näen tavallaan sen läpi. En osaa tarkemmin selittää mistä seikoista sen huomaan. On mahdollista tunnistaa myös tv-ohjelmasta, mutta sanoisin sen olevan epävarma arvio, kun taas fyysisessä kontaktissa asian tunnistaa hyvin varmasti.

Ulottuuko se maski silmiin asti, vai näyttävätkö silmät aina kuolleilta?

Vierailija
176/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein huomaat jossakin muita tuntemattomia psykopaatteja? Esim kerran vuodessa vai useammin? Eli kuinka paljon niitä on?

Vierailija
177/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset yleensä tunnistaa omat "vikansa". Minäkin olen jonkinasteinen narsku. Isäni on narsisti joten perimä ja kasvuympäristö vaikuttaa. Tunnistan itsessäni nämä narsistin piirteet ja yritän olla parempi ihminen.

Vierailija
178/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojaa... esim. lintsillä ihmiset tuottaa itselleen tahallaan pelkoa, koska se tuo adrenaliiniryöpyn. Etkö sinä siis tunne mitään esim. huvipuistolaitteessa tai voisitko vain hypätä tuosta noin vain talon katolta?

Tunnen adrenaliinin fyysisenä tuntemuksena, mutta emootioita ei ole. Voisin mutten tee niin koska sillä olisi negatiiviset fyysiset seuraukset.

Vierailija
179/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään teorian mukaan psykopaatit kyllä tuntevat tunteita, mutta vain, jos ne liittyvät heidän välittömiin tavoitteisiinsa. Ja että he ovat vaan hirveän huonoja tunteiden multitaskaajia. Yliopistokehitteinen harjoitteluohjelma psykopaateille, joka sisälsi yhdistelmänä välittömiä ja ei-välittömiä tunneharjoituksia, tuotti kuudessa viikossa tuloksia, joka vihjaa että psykopaatti voi kehittyä ymmärtämään tunteita laajemmin kuin primääritavoitteiden kautta.

Mielestäni on myös hassua väittää, etteikö tuntisi edes jotain, Ei silloin voisi tylsistyä tai etsiä stimulaatioita. Silloin olisi masentunut. Joten kyllä psykopaatinkin tulee paljon tuntea, mutta ehkä juuri vähän väärällä tavalla viritetyillä johdoilla, jolloin se ei tunnekokemus ei oikein vaikuta ymmärrettävältä.

Vierailija
180/606 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tunnistat muut psykopaatit, voiko sellaisia tunnistaa esim tv-esiintymisistä? Mistä seikoista?

Psykopaateilla on yllään ns maski, jolla vaikuttaa tavalliselta ihmiseltä (ilmeet, eleet, tunteet, ajatus- ja käytösmallit, arvot, moraali, empatia), mikä on kuitenkin vain tietoinen suoritus. Tunnistan jos toisella ihmisellä on tällainen maski, koska minullakin on eli näen tavallaan sen läpi. En osaa tarkemmin selittää mistä seikoista sen huomaan. On mahdollista tunnistaa myös tv-ohjelmasta, mutta sanoisin sen olevan epävarma arvio, kun taas fyysisessä kontaktissa asian tunnistaa hyvin varmasti.

Ulottuuko se maski silmiin asti, vai näyttävätkö silmät aina kuolleilta?

Ymmärtääkseni jotkut ihmiset voivat tunnistaa silmistä sen että tunteita ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän