Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen psykopaatti. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
15.04.2019 |

Vastaan asiallisiin kysymyksiin.

Kommentit (606)

Vierailija
81/606 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jjjjjooo-982983 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ajaisit autolla ja pitäisi valita ajatko mummon, lapsen vai kissan päälle niin minkä valitsisit?

Kissan.

Jos tietäisit ettet jäisi kiinni niin ajaisitko sairaan, elämästään kärsivän mummon yli, lapsen yli jolla on vain 1 päivä elinaikaa vai kissan yli joka on 1-vuotias ja elämänsä kunnossa?

Kissan.

Miksi? Miten perustelet sen, että tapat silti mielummin kissan kuin kaksi kuolevaa ihmistä?

Kissan tappaminen on hyväksyttävämpää kuin ihmisen.

Vierailija
82/606 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet satuttanut henkisesti? Oisko jotain esimerkkii vaikka

Heitä satuttaa se jos en toimi heitä kohtaan empaattisesti ja myös se että minulla ei ole heihin tunneyhteyttä vaikka toimisin empaattisesti. Siihen en voi vaikuttaa. Tämän lisäksi esimerkiksi valehtelu on satuttanut heitä, mutta tällaiseen toimintaan voin vaikuttaa ja valitsen olla tekemättä niin enää.

Miksi se sinua liikuttaa, satutatko jotakuta vai et? Eikö kunnon psykopaatin pitäisi olla aika tunteeton ja välinpitämötön tällaisiin asioihin?

Kykenen rakastamaan kognitiivisesti eli tiedän mikä toiminta satuttaa toista ihmistä ja koska olen valinnut rakastaa tätä ihmistä niin valitsen olla toimimatta tavalla joka satuttaa häntä ja pyrin toimimaan tavalla joka vaikuttaa tähän ihmiseen positiivisesti eikä negatiivisesti.

Voitko selittää tarkemmin mitä tällainen kognitiivinen rakkaus oikein on? Miksi harrastat sellaista?

Tiedon tason rakkautta. Valitsen toimia sen mukaan mitä rakkaus on, vaikka en tunne rakkautta. Toimin niin koska se tuottaa toivottuja tuloksia esim tämän ihmisen pysymistä minun elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/606 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ylpeä itsestäsi?

Kyllä.

Tää on sinänsä kiehtovaa - ns. suuri yleisö tietenkin ajattelee että psykopaatti on about yhtä siisti juttu kun omasta kakastaan housuissaan ylpeä lapsi. Silti se lapsi on ylpeä ja ajattelee olevansa maailman paras - koska hän ei koskaan voi nähdä (siinä hetkessä lapsena) itseään kuten aikuiset.

Sinänsä olet ikuinen voittaja itsellesi, mikä on varmaan ihan kiva. Mutta muiden näkökulmaan et koskaan pääse käsiksi.

Tiedän tämän. En valinnut olla psykopaatti, jos olisin saanut valita niin en olisi niin valinnut.

Vierailija
84/606 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitä satuttaa se jos en toimi heitä kohtaan empaattisesti ja myös se että minulla ei ole heihin tunneyhteyttä vaikka toimisin empaattisesti. Siihen en voi vaikuttaa. Tämän lisäksi esimerkiksi valehtelu on satuttanut heitä, mutta tällaiseen toimintaan voin vaikuttaa ja valitsen olla tekemättä niin enää.

Miksi se sinua liikuttaa, satutatko jotakuta vai et? Eikö kunnon psykopaatin pitäisi olla aika tunteeton ja välinpitämötön tällaisiin asioihin?

Kykenen rakastamaan kognitiivisesti eli tiedän mikä toiminta satuttaa toista ihmistä ja koska olen valinnut rakastaa tätä ihmistä niin valitsen olla toimimatta tavalla joka satuttaa häntä ja pyrin toimimaan tavalla joka vaikuttaa tähän ihmiseen positiivisesti eikä negatiivisesti.

Voitko selittää tarkemmin mitä tällainen kognitiivinen rakkaus oikein on? Miksi harrastat sellaista?

Tiedon tason rakkautta. Valitsen toimia sen mukaan mitä rakkaus on, vaikka en tunne rakkautta. Toimin niin koska se tuottaa toivottuja tuloksia esim tämän ihmisen pysymistä minun elämässä.

Tietääkö tämä ihminen ettei sinulla ole oikeita tunteita?

Vierailija
85/606 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnassa menestyy psykopaatit ja narsistit. Suurin osa johtajista, lääkäreistä ja myös sairaanhoitajista täyttävät kriteerit. Minkä verran psykopatian lisäksi sinussa on narsismia?

Vierailija
86/606 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapoitko pienenä esim. eläimiä. kuinka vanha olit kun siirryit ihmisiin. Minä olin 11.

Vierailija
87/606 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole psykopatiaa vaan assia, ihan perus :)

Sekä psykopatiaan että autismin kirjon häiriöihin kuuluu emootioiden puute, mutta se ei tee niistä samaa tilaa.

Vierailija
88/606 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko muille pahaa?

Vierailija
89/606 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa tietää ja osa ei. Kognitiivinen empatiani on kohtuullisen hyvä, joten puutos ei ole selkeästi havaittavissa. Osan kanssa olen toiminut ilman ns maskia jolloin ovat havainneet emootioiden puutteen, mutta eivät välttämättä ole osanneet nimetä tilaa. Osalle sitten olen kertonut asian kun olen katsonut sopivaksi, yleensä silloin kun olen halunnut pitää suhteen yllä ja selityksen antaminen toisen kokemukselle on edesauttanut sen toteutumista.

Vierailija
90/606 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnassa menestyy psykopaatit ja narsistit. Suurin osa johtajista, lääkäreistä ja myös sairaanhoitajista täyttävät kriteerit. Minkä verran psykopatian lisäksi sinussa on narsismia?

Hyvin vähän, pääasiassa toiset ihmiset ovat minulle merkityksettömiä.

Vierailija
91/606 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa tietää ja osa ei. Kognitiivinen empatiani on kohtuullisen hyvä, joten puutos ei ole selkeästi havaittavissa. Osan kanssa olen toiminut ilman ns maskia jolloin ovat havainneet emootioiden puutteen, mutta eivät välttämättä ole osanneet nimetä tilaa. Osalle sitten olen kertonut asian kun olen katsonut sopivaksi, yleensä silloin kun olen halunnut pitää suhteen yllä ja selityksen antaminen toisen kokemukselle on edesauttanut sen toteutumista.

Osaatko sanoa onko kukaan koskaan nähnyt maskisi taakse? Vai pystytkö näyttelemään niin hyvin että menee aina täydestä?

Vierailija
92/606 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapoitko pienenä esim. eläimiä. kuinka vanha olit kun siirryit ihmisiin. Minä olin 11.

En ole tappanut kumpiakaan, eikä ole suurin osa psykopaateista yleensäkään. Tämä on yleinen median ja tietämättömyyden aikaansaama väärä käsitys. Sadismi ja väkivaltaisuus ovat erillisiä ilmiöitä ja niitä esiintyy sekä neurotyyppisesti normaaleilla että psykopaateilla. Minulla ei ole sadismia eikä väkivaltaisuutta.

Vierailija
93/606 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko muille pahaa?

En, en halua toisille ihmisille mitään, hyvää enkä pahaa. Poikkeuksena tilanteet että joku ihminen toimii minua kohtaan hyvin epätoivotulla tavalla, tällöin saatan kokea häntä kohtaan aggressiota ja ns haluta pahaa eli toimia puolestani häntä kohtaan epätoivotusti, mutta useimmiten kokemus menee pian ohi ja yksinkertaisesti en tee mitään ja tämä ihminen ei enää kuulu niihin ihmisiin kenen kanssa olen tekemisissä. En pidä kostoa erityisen järkevänä tapana toimia, se ei pidä yllä ihmissuhdetta jonka haluan pitää yllä ja ihmissuhteessa jonka päätän katkaista se olisi yksinkertaisesti turhaa resurssieni käyttämistä.

Vierailija
94/606 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko sanoa onko kukaan koskaan nähnyt maskisi taakse? Vai pystytkö näyttelemään niin hyvin että menee aina täydestä?

Ovat, mutta tämä tapahtuu silloin kun valitsen olla ilman ns maskia, jos pidän sen yllä edes matalalla tasolla niin eivät huomaa. Kokevat mahdollisesti jonkin olevan vialla, mutta eivät osaa antaa sille nimeä ja koska suurimman osan ajasta investoin ihmissuhteisiin niin selittävät nuo hetket poikkeuksina eivätkä tule tietoisiksi siitä että se on tavallinen tilani ja mitä pitävät tavallisena tilana on tietoisen toimintani tulosta.

Vierailija
95/606 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vankilassa vai miten olet saanut diagnoosin?

En ole vankilassa. Ei ole diagnoosia enkä aio sellaista hankkia koska se vaikeuttaisi elämää eikä hyödyttäisi minua.

Eli et taida oikeasti olla. Olet niitä wannabe-diagnoituja, jotka keksii elämästään hitusen jännempää.

Vierailija
96/606 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti olet psykopaatti, on syytä epäillä kaikkien näiden vastaustesi totuudenmukaisuutta. Jossain vastauksessa sanoit ettet enää valehtele, mutta mikä psykopaatti se sellainen on? Sekin vastauksesi saattoi siis olla valhetta.

Vierailija
97/606 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä työpaikka sulla on?

Mikä on pahin juttu mitä oot tehnyt?

Vahingoittanut henkisesti ihmisiä joita rakastan kognitiivisesti.

Miten rakastetaan kognitiivisesti? Eikö se ole silloin jotain muuta kuin rakastamista? Eikö rakastaminen ole aina sidoksissa myös tunteeseen?

Vierailija
98/606 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vankilassa vai miten olet saanut diagnoosin?

En ole vankilassa. Ei ole diagnoosia enkä aio sellaista hankkia koska se vaikeuttaisi elämää eikä hyödyttäisi minua.

Eli et taida oikeasti olla. Olet niitä wannabe-diagnoituja, jotka keksii elämästään hitusen jännempää.

En ymmärrä miksi tekisi elämästä jännittävämpää jos omaa poikkeavan aivojen rakenteen tai miksi elämän tulisi olla jännittävää, en edes koe jännitystä niin miten voisin sitä elämääni kaivata. En hanki diagnoosia koska siitä ei yksinkertaisesti olisi minulle mitään hyötyä niin miksi vaivautua, olen mitä olen riippumatta siitä onko joku todennut sen tai ei.

Vierailija
99/606 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti olet psykopaatti, on syytä epäillä kaikkien näiden vastaustesi totuudenmukaisuutta. Jossain vastauksessa sanoit ettet enää valehtele, mutta mikä psykopaatti se sellainen on? Sekin vastauksesi saattoi siis olla valhetta.

Olen patologinen valehtelija, se on yksi psykopatian piirre, mutta kuten sanoin olen valinnut olla valehtelematta sillä olen ajatteluprosessin tuloksena tullut siihen lopputulokseen että valehtelu vaikuttaa elämääni negatiivisesti joten olen valinnut olla toimimatta niin.

Vierailija
100/606 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä työpaikka sulla on?

Mikä on pahin juttu mitä oot tehnyt?

Vahingoittanut henkisesti ihmisiä joita rakastan kognitiivisesti.

Miten rakastetaan kognitiivisesti? Eikö se ole silloin jotain muuta kuin rakastamista? Eikö rakastaminen ole aina sidoksissa myös tunteeseen?

Valinnan perusteella, tietoisesti ja toimimalla. Kyllä se on rakkautta, vaikka motivoiva tekijä ei ole rakkauden tunne vaan tietoinen valinta. Itseasiassa kaikki toimivat ihmissuhteet myös ns normaaleilla vaativat tämän valinnan tekemisen ja sen mukaan toimimisen jotta suhde pysyy yllä, sillä rakkauden tunteet eivät yksinään riitä ainakaan ajan kuluessa motivoimaan rakastamaan toista ihmistä. Minulta yksinkertaisesti puuttuu rakkauden tunne, mutta tapa jolla rakastan valinnan perusteella toimien ei poikkea mitenkään siitä miten normaalit ihmiset rakastavat toisiaan käytännössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi