Olen psykopaatti. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (606)
Hylättiinkö Suomen maali aiheesta vai aiheetta jääkiekon naisten MM-finaalissa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä kadut?
Niiden ihmisten, joita rakastan kognitiivisesti, henkisesti vahingoittamista. En tunteena, mutta kognitiivisella tasolla.
Niin, onko psykiatri joku ihmisyyden asiantuntija. Epäilen että EI. Hänen anti taitaa olla diagnoosi + lääkkeet. Ihmisessä on kuitenkin myös muuta, kuin biomedikaalinen taso, eikä ihmistä voi jaotella " noihin ja noihin" kasteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ajaisit autolla ja pitäisi valita ajatko mummon, lapsen vai kissan päälle niin minkä valitsisit?
Kissan.
Sä todellakin olet psykopaatti...
Oletko homo-, hetero- vai biseksuaali? eräs netissä mainetta niittänyt ja kirjankin kirjoittanut psykopaatti sanoi että on tavannut paljon wannabepsykopaatteja, mutta tämä kysymys paljastaa wannbeidyn. Hänen mukaansa kaikki oikeat psykopaatit eivät juurikaan välitä sukupuolesta, koska objekti on heille objekti. Eli ovat täysin biseksuaalisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ajaisit autolla ja pitäisi valita ajatko mummon, lapsen vai kissan päälle niin minkä valitsisit?
Kissan.
Jos tietäisit ettet jäisi kiinni niin ajaisitko sairaan, elämästään kärsivän mummon yli, lapsen yli jolla on vain 1 päivä elinaikaa vai kissan yli joka on 1-vuotias ja elämänsä kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Miten olet satuttanut henkisesti? Oisko jotain esimerkkii vaikka
Heitä satuttaa se jos en toimi heitä kohtaan empaattisesti ja myös se että minulla ei ole heihin tunneyhteyttä vaikka toimisin empaattisesti. Siihen en voi vaikuttaa. Tämän lisäksi esimerkiksi valehtelu on satuttanut heitä, mutta tällaiseen toimintaan voin vaikuttaa ja valitsen olla tekemättä niin enää.
No tervetuloa joukkoon. Tämän palstan väki on kaikki psykopaatteja. Et yhtään erotu joukosta. Eipä nyt oikeen mitään kysytävää.
Vierailija kirjoitti:
Rukoile Jumalalta joka sinut on luonut, apua. Pyytävälle annetaan. Jeesus on kuollut ristillä sinunkin puolesta ja sovittanut syntisi jotta sulla olisi ikuinen elämä.
Minä uskon Jumalaan ja Jeesukseen henkilökohtaisena Vapahtajanani.
Mikä satuttaa sinua (henkisesti)? Miltä se tuntuu? Miten silllin toimit?
Millaisia tunteita pystyt tuntemaan?
Vierailija kirjoitti:
Mikä satuttaa sinua (henkisesti)? Miltä se tuntuu? Miten silllin toimit?
Millaisia tunteita pystyt tuntemaan?
Silliä kullekin. ;D
Vierailija kirjoitti:
Ihailetko ketään? Jos niin ketä?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitä satuttaa se jos en toimi heitä kohtaan empaattisesti ja myös se että minulla ei ole heihin tunneyhteyttä vaikka toimisin empaattisesti. Siihen en voi vaikuttaa. Tämän lisäksi esimerkiksi valehtelu on satuttanut heitä, mutta tällaiseen toimintaan voin vaikuttaa ja valitsen olla tekemättä niin enää.
Tunneyhteyden puuttumisen syynä yleinen luottamuspula ihmisiin aiempien kokemusten vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteita ei yksinkertaisesti ole (rakenteellinen valuvika)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sinua liikuttaa, satutatko jotakuta vai et? Eikö kunnon psykopaatin pitäisi olla aika tunteeton ja välinpitämötön tällaisiin asioihin?
Vierailija kirjoitti:
Oletko homo-, hetero- vai biseksuaali? eräs netissä mainetta niittänyt ja kirjankin kirjoittanut psykopaatti sanoi että on tavannut paljon wannabepsykopaatteja, mutta tämä kysymys paljastaa wannbeidyn. Hänen mukaansa kaikki oikeat psykopaatit eivät juurikaan välitä sukupuolesta, koska objekti on heille objekti. Eli ovat täysin biseksuaalisia.
Olen biseksuaalinen.
Jjjjjooo-982983 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissan.
Jos tietäisit ettet jäisi kiinni niin ajaisitko sairaan, elämästään kärsivän mummon yli, lapsen yli jolla on vain 1 päivä elinaikaa vai kissan yli joka on 1-vuotias ja elämänsä kunnossa?
Kissan.
Taisit jo tylsistyä kysymyksiin :D