Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen psykopaatti. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
15.04.2019 |

Vastaan asiallisiin kysymyksiin.

Kommentit (606)

Vierailija
461/606 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä satuttaa sinua (henkisesti)? Miltä se tuntuu? Miten silllin toimit?

Millaisia tunteita pystyt tuntemaan?

Ei mikään. Koen aggressiota jos asiat eivät mene niinkuin haluan tai ihmiset eivät toimi niinkuin haluan. Silloin valitsen toimia empaattisesti jos haluan säilyttää ihmissuhteen ja jos en halua niin en tee mitään. Koen myös ahdistusta ja masennusta, mutta eri tavalla kuin muut ihmiset, en emootiona vaan enemmänkin fyysisenä tuntemuksena. Koen myös mielihyvää satunnaisesti.

Mistä tiedät, miten toimia empaattisesti, jos olet psykopaatti? Et ole minusta vakuuttava näine "kognitiivinen rakkaus"-juttuinesi.

Vierailija
462/606 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ajaisit autolla ja pitäisi valita ajatko mummon, lapsen vai kissan päälle niin minkä valitsisit?

Kissan.

Mä ajaisin lapsen yli.

Eri.

Eikö saa ajaa kaikkien yli?

-oikea psykopaatti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/606 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit ja psykopaatit ovat ainoastaan tylsiä. Huonoja.

Teitä ei kaivata missään.

Vierailija
464/606 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miillä tavalla suojelet läheisiäsi kun et tule ulos kaapista? Hehän ovat kärsineet psykopatiastasi, luulen että heitä vaan auttaisi totuus. Jos olet älykäs ja jo menestynyt, tiedät miten turvata tulevaisuus taloudellisesti.

Sinulla on aina ollut omatunto, tiedät mikä on oikein ja mikä väärin. Nyt sinulla on myös synnintunto. Mitä teet Jumalan tahdon mukaisesti? Mitä luulet että sinun pitäisi tehdä, mutta et pysty?

Vierailija
465/606 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut oikeuspsykiatrian erikoislääkäriltä psykopaatti luonnehdinnan. Hän pitää minua hengenvaarallisena. Kuitenkin, koska kyseessä on vain persoonallisuushäiriö olen täysin työkykyinen ja vapaa, koska tätä ei katsota sairaudeksi. Luonnekuvauksessa mainitaan myös: pelottavan älykäs. Uskaltaisitko seurustella kanssani? 

Vierailija
466/606 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut oikeuspsykiatrian erikoislääkäriltä psykopaatti luonnehdinnan. Hän pitää minua hengenvaarallisena. Kuitenkin, koska kyseessä on vain persoonallisuushäiriö olen täysin työkykyinen ja vapaa, koska tätä ei katsota sairaudeksi. Luonnekuvauksessa mainitaan myös: pelottavan älykäs. Uskaltaisitko seurustella kanssani? 

Maailmassa on koko liuta ihmisiä jotka haluavat seurustella ihmisten kanssa jotka ovat rikollisi, tappajia, psykopaatteja. vankiloissa istuvat pahikset saavat tukuittain kirjeitä. Maailmassa on paljon ihmisiä jotka ovat läheisriippuvaisia ja eri tavoin kipeitä sielultaan ja mieleltään, moni nimenomaan haavoittuvainen ihminen hakeutuu tai eksyy psykopaattien vaikutuspiiriin.

Vierailija
467/606 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on koko liuta ihmisiä jotka haluavat seurustella ihmisten kanssa jotka ovat rikollisi, tappajia, psykopaatteja. vankiloissa istuvat pahikset saavat tukuittain kirjeitä. Maailmassa on paljon ihmisiä jotka ovat läheisriippuvaisia ja eri tavoin kipeitä sielultaan ja mieleltään, moni nimenomaan haavoittuvainen ihminen hakeutuu tai eksyy psykopaattien vaikutuspiiriin.

Ihan ensimmäisenä tulee mieleen Peter Madsen, hän sai mielettömästi suorastaan kerjäyskirjeitä, naiset halusivat kilpaa hänen uudeksi uhrikseen.

Sitäkö täällä kalastelet, uusia uhreja. Onko tämä sellainen peli? Luulen että tässä tarinassa on totta tuo "olen psykopaatti", muu on peliä.

Vierailija
468/606 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen fantasia. Näytä mulle diagnoosi tai epikriisi, jossa maininta pelottavan älykäs.

Vierailija
469/606 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit ihan oikea psykopaatti, niin minulla ei sittenkään olisi mitään kysyttävää Sinulta. Itse diaknosoitua psykopaattia en hyväksy oikeaksi taudiksi. Mene nukkumaan.

Vierailija
470/606 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopatiasta pitäisi kyllä puhua mediassa enemmän, siitä mitä tekee lapsille kun äiti höynähtää jonkun tappajan matkaan. Aloittaja on kyllä monessa asiassa samaa mieltä kanssani, mutta jos hän puhuisi totta, se tapahtuisi jossain muualla kuin vauva-foorumilla, niin ajattelen.

Vierailija
471/606 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistit ja psykopaatit pääsevät kyllä korkeisiin virkoihin ja he saavat myös toisilta ihmisiltä ihailevaa käytöstä. Mutta ne, jotka tajuavat millainen henkilö on kyseessä, eivät paljasta sitä vaan myötäilevät. En tiedä mistä ilmiö johtuu, ja teen sitä itsekin, mutta nämä narsku-psykot eivät tiedä sitä.

Vierailija
472/606 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaateilla ja narsisteilla on sellainen harha, että muut ihmiset eivät tiedä heidän olevan psykopaatteja. Jotkut, jotka ovat älykkäitä, tietävät, mutta eivät välitä siitä. Aloittaja ei kuulu tähän joukkoon. Pelottavaa hänessä ei ole älykkyys, vaan pelkkä luonne, se, että valitsee tehdä pahaa. Viisautta arvostan paljon enemmän, en tiedä on ko viisasta psykopaattia olemassakaan.

Vierailija
473/606 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten satuit löytämään tämän ketjun kahden ja puolen vuoden hiljaiselon jälkeen uudestaan?

Tuli jälleen tylsää ja aihe esille muissa yhteyksissä.

Vierailija
474/606 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin sanoit että sinulla ei ole tarvetta herättää toisessa niitä tunteita joita itse et voi sietää. Psykopaattien ja narsistien käyttäytymisessä kuitenkin on projisointia koska he manipuloivat ihmisiä ja ovat tietoisia mitä tunteita herättävät uhreissaan. Heidän on helppo saada uhri tuntemaan itsensä syylliseksi, he hurmaavat ja vetävät sitten maton alta laittamalla maskin pois ja näyttämällä tunteettomuutensa ja kylmyytensä.

Tarkoititko siis itseasiassa, että teet niin, projisoit negatiivisia tunteita, tiedostat mitä tunteita herätät toisessa mutta et vain välitä siitä sen takia että sinulla ei ole omaatuntoa, etkä tunne sympatiaa?

Käsittääkseni on mahdollista että äärimmäisissä tilanteissa psykopaatti voi tuntea negatiivisia tunteita ja toisaalta positiivisia tunteita nähdessään uhrin kärsivän.

Sanoit että sinussa ei ole narsismia ja että teit tämän ketjun puhtaasti vain siksi että voit jakaa tietoa psykopatiasta. Mitä hyötyä tästä on sinulle, jos et tarvitse huomiota eikä sinua toisaalta kiinnosta toisten tunteet, se että on ihmisiä jotka kärsivät siitä mitä psykopaatit ja narsistit heille aiheuttavat?

Tunnistan kyllä mitä toiset tuntevat, en vain tunne itse sen suhteen mitään, positiivista tai negatiivista. Kyse ei ole projektiosta. Manipulaatiosta saattaa olla.

Empatiaa tai sympatiaa mulla ei tunnetasolla ole, kognitiivisesti sen sijaan välitän kyllä ihmisistä ja kärsimyksestään.

Tylsyys oli toinen syy ketjulle.

Joel Lilo on myös psykopaatti. Siinä sulle sopiva kaveri.

En pidä rikollisia kavereina.

Vierailija
475/606 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä satuttaa sinua (henkisesti)? Miltä se tuntuu? Miten silllin toimit?

Millaisia tunteita pystyt tuntemaan?

Ei mikään. Koen aggressiota jos asiat eivät mene niinkuin haluan tai ihmiset eivät toimi niinkuin haluan. Silloin valitsen toimia empaattisesti jos haluan säilyttää ihmissuhteen ja jos en halua niin en tee mitään. Koen myös ahdistusta ja masennusta, mutta eri tavalla kuin muut ihmiset, en emootiona vaan enemmänkin fyysisenä tuntemuksena. Koen myös mielihyvää satunnaisesti.

Mistä tiedät, miten toimia empaattisesti, jos olet psykopaatti? Et ole minusta vakuuttava näine "kognitiivinen rakkaus"-juttuinesi.

Mallioppimalla. Cognitive empathy haulla löytyy tietoa. Esim ihminen kaatuu, en tunne empatiaa, mutta tiedän että on oikein auttaa hänet ylös joten teen niin.

Vierailija
476/606 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ajaisit autolla ja pitäisi valita ajatko mummon, lapsen vai kissan päälle niin minkä valitsisit?

Kissan.

Mä ajaisin lapsen yli.

Eri.

Eikö saa ajaa kaikkien yli?

-oikea psykopaatti

Lain mukaan ei, joten seurauksena olisi tuomio.

Vierailija
477/606 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta mitä sille voi millainen on aivorakenteeltaan.

Vierailija
478/606 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join lasillisen suolavettä. Haluatko reseptin?

Vierailija
479/606 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miillä tavalla suojelet läheisiäsi kun et tule ulos kaapista? Hehän ovat kärsineet psykopatiastasi, luulen että heitä vaan auttaisi totuus. Jos olet älykäs ja jo menestynyt, tiedät miten turvata tulevaisuus taloudellisesti.

Sinulla on aina ollut omatunto, tiedät mikä on oikein ja mikä väärin. Nyt sinulla on myös synnintunto. Mitä teet Jumalan tahdon mukaisesti? Mitä luulet että sinun pitäisi tehdä, mutta et pysty?

Kohtelemalla heitä hyvin, vaikka siihen ei aja mikään sisäinen kokemus. Ihmissuhteet joissa olen satuttanut, olen päättänyt ja pahoitellut käytöstäni. Diagnoosiin vetoaminen olisi vastuun pakenemista.

Yritän tehdä kaiken Jumalan tahdon mukaan, rakastaa Jumalaa ja lähimmäistä. Pitäisi tehdä paljon mihin en ole pystynyt esimerkiksi olen edelleen ilkeä usein.

Vierailija
480/606 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla läheiset suhteet äitiisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän