Joo. Ei kannata treffailla heti vaalien jälkeen. Tietenkin vaalit tuli puheeksi, sitten alkoi syyttely ja kaikki meni päin helvettiä
Pitihän se arvata että vaalien jälkeen käy näin. Mutta oltiin sovittu jo viime viikolla iltapäiväksi tapaaminen tinderistä tän miekkosen kanssa.
Menihän se heti tietysti vauhkoamiseksi ja syyttelyksi.
Mies: Mites vaalit meni omalta osalta, äänestitkö?
Itse: Tietenkin
Mies: Meni kyllä erittäin hyvin nämä vaalit, äänestitkö mitä puoluetta?
Itse: Pidän sen vaalisalaisuutena :)
Mies: Jaha, äänestin vihreitä ja voittohan sieltä tuli.
Itse: Okei...
Mies: Eli....? Äänestitkö persuja kenties?
Itse: Se on edelleenkin vaalisalaisuus osaltani
Mies: Eli äänestit
Mies: Miten voit äänestää heitä blaablaa ilmastonmuutos ja joka ikinen klisee öyhötys
Ei helvetti. Meni kaikki halut. Olisin etukäteen halunnut jopa seksiä mutta ei. Politiikasta ei aleta öyhöttämään heti ja syyttelemään toista ekalla tapaamisella.
Enpä taida treffailla hetkeen kun on tämä vaalihuuma nyt päällä, onneksi on omat taidokkaat sormet. Pitäkää tunkkinne politiikasta kiistelijät.
En voi tajuta mikä helvetti jakaannuttaa ihmisiä politiikassa näin, että jos on vähänkin eri ajatusmallit niin aletaan aggressiiviseksi ja syyttelemään toista.
Onneksi tämä menee ohi kohta ja pian kukaan ei jauha politiikasta, varsinkaan ensitreffeillä.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Sivistynyt tietää, että politiikka ja uskonto ovat aiheita, joista ei puhuta ensimmäisillä treffeillä. Etikettivirhe.
Eikö treffien tavoite oo saada selville voitaisiinko sopia yhteen eikä että edetään mahdollisimman pitkälle selvittämättä tärkeitä mielipiteitä?
Hyvä että pääsit tuosta miehestä eroon!
Vierailija kirjoitti:
Sivistynyt tietää, että politiikka ja uskonto ovat aiheita, joista ei puhuta ensimmäisillä treffeillä. Etikettivirhe.
https://everydayfeminism.com/2017/12/intersectional-feminist-first-date/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://everydayfeminism.com/2017/12/intersectional-feminist-first-date/
Ei helvetti mitä kysymyksiä.
Tämä oli hyvä. Kivasti jatkaa vaalitunnelmia, hyvin aseteltu vastakohdat, uskottava. 5/5
Hyvinhän tuossa kävi. Teille selvisi molemmille heti kättelyssä, että tuskin olisitte sopivia toisillenne kuitenkaan. En tykkää itsekään että politiikka otetaan noin voimakkaasti heti esiin kun jonkun uuden ihmisen tapaa. Ja äänestin vihreitä.
ap:lle: no hei, eikös tuo juuri ole loistava tapa karsia ne itselleen huonoiten sopivat miehet/naiset? Käytä tilaisuus eduksesi. En edes yhden illan juttuun valitsisi jotakuta, jolla on aivan päinvastaiset mielipiteet, oli asia mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Millanen mies äänestää vihreitä :D
Villapaita cuck :)
Mäki oon piilopersu. Lähes kaikki työkaverini eräässä valtamediassa ovat vihervassareita ja täysin kykenemättömiä keskustelemaan asioista ilman henkilökohtaista lynkkausta. He jopa harrastavat tasaisin väliajoin kampanjoita, jolloin pyytävät kaikkia maahanmuuttokriittisiä tuttaviaan poistamaan heidän Facebook-kaveruutensa yms. lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäki oon piilopersu. Lähes kaikki työkaverini eräässä valtamediassa ovat vihervassareita ja täysin kykenemättömiä keskustelemaan asioista ilman henkilökohtaista lynkkausta. He jopa harrastavat tasaisin väliajoin kampanjoita, jolloin pyytävät kaikkia maahanmuuttokriittisiä tuttaviaan poistamaan heidän Facebook-kaveruutensa yms. lapsellista.
Joo, hassua toimintaa on. On paljon helpompaa itse poistaa rasistisia juttuja postaavat tyypit kavereistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on villapaita cuck?
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli hyvä. Kivasti jatkaa vaalitunnelmia, hyvin aseteltu vastakohdat, uskottava. 5/5
Tämä, itsekin ihan ihmettelin, että liekö tupla- vai oikein triplaprovo!
"Minä olin asiallinen, vastapuoli alkoi öyhöttämään ihan itsestään" +
nainen olisi ollut valmis sänkyyn suitsait sukkelaan, MUTTA +
alleviivaamalla, että mies oli nimenomaan vihreä, saatiin somasti implikoitua, että eipä saanut "villapaitaviiksivallu" (taaskaan) seksiä, hähähää, siinähän jäi "mies" nuolemaan näppejään. :D
Tätä on AP varmaan pyöritellyt paperilla KAUAN.
The Exä nuoruudessani, pahimman sortin maailmanparantajapuunhalaajahippineito, minä taas ns maltillista oikeistoa hyvinkin oikealla kuitenkin. Mutta voi sitä alituista pupustelua, ei katsonut välttämättä aikaa tai paikkaakaan aina. Ja kivaa oli.
Sitten tuli törmättyä häneen lentokentällä ~18 vuoden jälkeen. Olipa hänestä "kasvanut" kelpo keskiluokkainen perheenmutsi, joka naureskeli omalle kakaramaiselle maailmanparannusvimmalleen. Mutta minä en ole vieläkään vaihtanut kantaani...kun ei ole mitään syytä. Hänelle taas elämän reaaliteetit olivat iskeneet aika lailla ikävästi ja ymmärsi ettei auta jäädä ns persiilleen jos mielii elämäänsä laatua. Puita halimalla se ei onnistu.
Halla-ahokin äänesti nuorempana vihreitä =)
Tilastollisesti kovin epätodennäköinen pari sattui tähän, koska perussuomalaisista 75 prosenttia on miehiä ja vihreiden kannattajista 71 prosenttia naisia (parin vuoden takainen tutkimus). Vihreiden kannattajat ovat muuten keskimäärin myös nuorempia, hyvätuloisempia ja useammin työssäkäyviä.
Ehkä Suomen syntyvyysongelma johtuu siitä, ettei vihreistä naisista ja persumiehistä oikein synny onnellisia perheitä?
eikö ollut hyvä että tyyli (tai sen puute) paljastui heti?
Mäkin tapasin Tinderissä vihreitä äänestävän miehen. Hän oli vegaani, se on ok mulle. Hän oli eläinten hyvinvoinnista kiinnostunut (ei ilmeisesti mikään oikea aktivisti kumminkaan), hmmmn...ajattelin että voisin ehkä katsoa tätä jopa sormien läpi. Oltiin jo keretty sopia treffit kun älysin johdatella kysymyksiä eteenpäin ja tietysti hän oli vasemmistolainen/vihreitä äänestävä. Tällöin totesin että tämä persunainen on nyt vaan liian kaukana tälläisestä ekohipistä ja että turha lähteä edes niille treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Tilastollisesti kovin epätodennäköinen pari sattui tähän, koska perussuomalaisista 75 prosenttia on miehiä ja vihreiden kannattajista 71 prosenttia naisia (parin vuoden takainen tutkimus). Vihreiden kannattajat ovat muuten keskimäärin myös nuorempia, hyvätuloisempia ja useammin työssäkäyviä.
Ehkä Suomen syntyvyysongelma johtuu siitä, ettei vihreistä naisista ja persumiehistä oikein synny onnellisia perheitä?
Mielenkiintoinen pointti tässä.
Mutta samalla voisi heittää sitä kysymystä kehiin, että missä sitten sitä suvaitsevaisuutta? Kummallakaan osapuolella toisten eriäviin mielipiteisiin?
Eikö erilaiset mielipiteet täydennä, miksi pitäisi olla samanlaisessa kaikukammiossa? Miksei voi avautua erilaiselle ajatusmallille suhteeseen, jos muuten on seksuaalista viehätystä välillä?
Tämän takia en itsekään pidä siitä, että poliitikan myötä jakaannutaan näin. Tämä on varmin tapa luoda omia kuppikuntia, eikä yhtenäisyyttä.
Eri poliittiset kannatkin omaavat AIKUISET ihmiset voivat olla ylimpiä ystäviä. Paino sanalla aikuiset.
No kyllä mäkin dumppaisin persuöyhötin. Joten hyvä että tuli jo ekoilla treffeillä ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä se juuri on. Tapahtuu yllättävän paljon, että ystävyyksiä laitetaan poikki jonkun äänestysvalinnan takia. Surullista! Tämän takia pitää olla kaappi persu, tai jopa kaappi vasemmistolainen monissa piireissä.
Sekin on yksi syy olla piilossa näiden suhteen, koska poliittinen väkivalta on todellinen asia.
Monissa deittisovelluksissa kysytään poliittista kantaa ja ihan syystä. Samanmieliset deittaavat mieluummin toisiaan.