Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olisihan se tämä elämä voinut eri lailla mennä
15.04.2019 |
Jos olisin pystynyt opiskelemaan ammatin ja saanut työn. Olisin varmaan pysynyt sinkkuna. Ei olisi joutunut naimisiin ikinä menemään. Minä kun pidän yksin elämisestä.
Kommentit (4)
Ei ketään voi pakottaa naimisiin. Mitäs menit.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voi sitä erotakin...ei vaadi paljoa ja ei tunnu pahalta kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Vai pakotettuna sitten menit.
En mennyt. En vaan joka kuukausi jaksanut hakea sossusta toimeentulotukea että pärjäisin. Jo silloin 90 luvun alussa sitä kiristettiin.
Alue: Aihe vapaa
Vai pakotettuna sitten menit.