Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä ok vanhempien puhua minun entisistä kumppaneista, kun olen käymässä nykyisen kanssa?

Vierailija
03.05.2025 |

Äitini nimittäin harrastaa tätä. Tekee ihan tikusta asiaa sanomalla vaikka että; "Muistan kun olitte tulossa "Petrin" kanssa silloin vuonna ##### ja soitit, että ette pääsekkään".  Ensinnäkään, emme olleet tulossa ####, vaan pelkästään minä ja miksi tätä pitää muistella 25 vuuotta myöhemmin.....   Enään en vie vanhempieni luo yhtään ketään, en siis yhtään ketään.  

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ärsyttävää!ei ole ok!

Vierailija
2/13 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Pitääkö teidän kokeilla keskustelua isäsi entisistä tyttöystävistä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole OK.

Vierailija
4/13 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti tekee samaa, täysin tahalleen. 

Olen ollut nykyisen puolison kanssa 25 vuotta.

Äitini on täysin rajaton käytökseltään, myös vahvasti narsistisia piirteitä omaava.

Vierailija
5/13 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-anoppi teki tuota. Me tulimme erittäin hyvin juttuun. Paremmin hänen kuin exäni kanssa loppuaikoina. Oltiin pitkään yhdessä. Kun erottiin, ex-anoppi piti yhteyttä. Kun menin naimisiin, lähetti lahjan. Virkkasi peitonkin vauvalleni vuosien päästä. Ja kertoi exäni nyxän olleen mustis. Kuulemma yö-kuvani häiritsee olohuoneen hyllyllä.

Vierailija
6/13 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex-anoppi teki tuota. Me tulimme erittäin hyvin juttuun. Paremmin hänen kuin exäni kanssa loppuaikoina. Oltiin pitkään yhdessä. Kun erottiin, ex-anoppi piti yhteyttä. Kun menin naimisiin, lähetti lahjan. Virkkasi peitonkin vauvalleni vuosien päästä. Ja kertoi exäni nyxän olleen mustis. Kuulemma yö-kuvani häiritsee olohuoneen hyllyllä.

Puhui sinulle silloisen miehesi exästä? 

Vierailija
7/13 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pyytäisin antamaan korvatillikan itselleni, jos tekisin noin anoppina.

Vaikka poikani eksä minulle tärkeä olikin.

Vierailija
8/13 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, on erittäin tahditonta ja jopa törkeää. Ja oikein, jos ei osaa käyttäytyä niin sitten joutuu ulkokehälle. Joulukortin voi lähettää.

Vierailija
9/13 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo nyt aivan sairasta. Anopilta ja pojalta, etteivät kumpikaan puutu. Erittäin väkivaltainen perhekulttuuri.

Vierailija
10/13 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Appi-vainaani jopa kutsui minua joskus mieheni eksän nimellä. Luultavasti tahallaan, koska oli ilkeä ihminen usein muutenkin.

Vierailija
11/13 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku toksinen teiniromanssi, josta anoppi ei toipunut koskaan. 

Vierailija
12/13 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa AP 💔 

on todella ala-arvoista käytöstä: pysyisin poissa.

Vierailija
13/13 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti tekee samaa, täysin tahalleen. 

Olen ollut nykyisen puolison kanssa 25 vuotta.

Äitini on täysin rajaton käytökseltään, myös vahvasti narsistisia piirteitä omaava.

Selkeästi tahallaan minunkin äitini tätä tekee. En tajua, että kuka siinä on tarkoitus nolata vai mitä tuolla hakee. En halua muutenkaan puhua mistään existä, vaan jätän ne menneeseen. Asiathan on menneet tavalla tai toisella pieleen, eli miksi vetäisin niitä asioita mukanani. Sitten äitini sekaantuu asiaan tuomalla väkisin esille asioita, millä ei ole mitään muuta kuin haittaa tekeviä vaikutuksia. Antaa itsestääkin todella epämiellyttävän kuvan.

AP.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä