XZ/Herbina/LhBeauty/Biozell/LV/Erisan/Ehs/Linna/Lumene
Yms suomalaiset kosmetiikkamerkit. Onko tullut tutuiksi jotkin näistä merkeistä sinulle? Mihin olet ihastunut ja mikä tuottaa päänvaivaa? Minkä tyyppisiä tuotteita käytät? Keskustelua Suomi kosmetiikasta.
Kommentit (170)
Kaikki vähän huonompia kuin ulkomaiset samaa hintaluokkaa olevat brändit.
Xz. Yksinkertaisesti tosi hyvät shampoot ja hoitoaineet mun tukalle. Lv:n kosteuttavaa kasvoseerumia olen kuullut kehuttavan laajalti, sitä kokeilen seuraavaksi.
Lh hajuton mauton = turvallinen ja halpa
Herbinan kasvovoide normaalille ja sekaiholle (spf 15) on ollut mulle hyvä päivävoide.
Lumenen hyaluroniseerumi ollut myös hyvä, vaikka lumene yleisesti onkin raaka-aineisiin ja laatuunsa nähden nykyään aika ylihintainen.
XZ Energisoiva Hedelmä hoitovoide, parasta XZ:lta! Siloittaa takut ja muotoilee tukkaakin sopivasti. Pirtsakka tuoksu🌞 Ap
Linna shampoo on halpaa ja pesevää kamaa, ajaa asiansa, mutta jatkuvassa käytössä kuivattaa ja takuttaa monen hiusta. Ap
Onko kenelläkään tietoa, mitkä näistä testaavat tuotteita eläimillä ja mitkä eivät? Tiedän vain, että Lumene ei testaa, mutta myyvät kyllä tuotteita Kiinaan jossa sitten testataan eläimillä. Kiva jos joku tietää :)
Linna omena ja mustikka on hyviä. Samoin Herbina shine hoitosuihke
En tiedä mikä Erisanin ja Lv:n päivävoiteissa on, kun ne ei imeydy kunnolla ihooni ja kumminkin ei kosteuta tarpeeksi? Eli ei sovi minulle jostain syystä. En osta niitä enää.
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään tietoa, mitkä näistä testaavat tuotteita eläimillä ja mitkä eivät? Tiedän vain, että Lumene ei testaa, mutta myyvät kyllä tuotteita Kiinaan jossa sitten testataan eläimillä. Kiva jos joku tietää :)
Lh-Beautyn tuotteita ei testata ainakaan elukoilla.
Linna-shampoo on mun hiuksille ihan parasta. Välillä aina kokeilen muuta, kampaamomerkkejäkin, mutta ei ole löytynyt Linnan voittanutta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä Erisanin ja Lv:n päivävoiteissa on, kun ne ei imeydy kunnolla ihooni ja kumminkin ei kosteuta tarpeeksi? Eli ei sovi minulle jostain syystä. En osta niitä enää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lh-Beautyn tuotteita ei testata ainakaan elukoilla.[/quote
Ap
Lactoline pesuneste on niin monikäyttöinen ja halpaa! Ap
Taloyhtiön naistenvuorolla huomattiin että kaikilla oli XZ-shampoot ja hoitoaineet. Tykkään myös suihkeista mutta pullot eivät meinaa toimia
Mulla on tosi ohuet hiukset ja käytän pelkästään Biozellin muotoilutuotteita. Muut on liian tujuja, nuo käy mulle parhaiten. XZ:n shampoot on ihanan tuoksuisia mutta käytän vaan toisinaan, mun pitää vaihtaa shampoota jatkuvasti. Herbinalla on kivoja tuotteita kasvoille, käytössä tällä hetkellä ainakin päivävoide.
Herbinä syväpuhdistava shampoo, pesee narskuvan puhtaaksi, ei ole kallista. Luotto tuote vuodesta toiseen. Vinkki! Ennen hiusten värjäystä pese syväputsarilla, poistaa muotoilutuotejäämät yms, jotka vaikuttaa hiusvärin kiinnittymiseen ja värin kauneuteen ja pysyvyyteen negatiivisesti. Ap
Kuukupin käyttäjät! Lactoline pesuneste sopii kuukupin pesemiseen! Ap
Hieno suomalainen on mun valinta.
Lumene taitaa jo aikoja sitten olla myyty englantilaiselle sijoitusyhtiölle.