Liiterin taso laskenut -Sinccis
Aloin käyttämään liitelin paistopistettä, mutta nyt ikäväkseni olen huomannut.
Perjantaina menin joskus seitsemän jälkeen kaupoille. Oli kaikki tuoreet paistetut leivät loppu!
Eikä ollut eka kerta! Onko kaupan alalla vain tyhmempää väkeä, vai mistä tämä johtuu, että myydään eioota jatkuvalla syötöllä?
Jos mä möisin asiakkaille eioota, niin pomo olisi hurjana.
Sinccis
Kommentit (27)
Jos siellä joku koordinoisi asioita, eli toimittaisi tietoa eteenpäin (myyjät) niin se homma voisi toimiakin.
Esim. lammasnakit loppuivat torstaina jo klo 16. Tai leivät ovat perjantaina ihan finaalissa klo 18.
Yms ..
Sinccis
Kiva mennä sinne "ostelemaan" paistotuotteita, jotka ovat sitten loppu. Kiitos myös mainoksista, että lammasnakkeja saa ja menee kaupoille jo ensimmäisenä tarjouspäivänä ja kaikki onkin loppu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä tuskin rivimyyjät päättävät, mitä sinne tilataan ja mitä ei.
Mutta olen samaa mieltä siitä, että erikoistuotteiden suhteen valikoima on riittämätön.
En mä siitä puhunut, vaan että seisooko niitä tuotteita takahuoneessa ja laareja ei ole täytetty, vai onko vika tilauspuolella? / toimituksessa. (Nyt voitte huokaista helpotuksesta, ei puhuta palstan toimituksesta ;) )
Sinccis
Itse uskon, että ongelma on tilauspuolella - tavaraa ei siis yksinkertaisesti tilata tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko ne sinciksen mainitsemat lammasnakit muuten hyviä? Olen katsellut niitä jos maistaisi joskus.
Etkö pysty kysymään minulta suoraan ;)
Ne on ihan ok, vähän pieni sivumaku niissä on, eli jos olisin Liiterillä töissä, niin käskisin parantamaan reseptiä.
Sinccis
On kummallista, jos joku työntekijä katsoo, että on liian "vähäinen" parantamaan oman yrityksensä tasoa.
Jokaisen toimitusjohtajan tulisi olla kiitollinen (ja fiksut ovatkin) sellaisista työntekijöistä, jotka haluavat parantaa omaa toimintaa.
Mä kyllä tekisin taatusti 2 päivän harjoittelulla, ihan gurmee lammasnakkeja.
Ehkä niiden kannattaisi palkata mut suunnittelupuolelleen ;)
Sinccis
Rauhotu nyt vähän. Meillä on tuossa vieressä Lidl ja K-supermarket. Lidlissä on useimmiten paistopisteessä ostettavaa, K-kaupassa vain aamupäivisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko ne sinciksen mainitsemat lammasnakit muuten hyviä? Olen katsellut niitä jos maistaisi joskus.
Etkö pysty kysymään minulta suoraan ;)
Ne on ihan ok, vähän pieni sivumaku niissä on, eli jos olisin Liiterillä töissä, niin käskisin parantamaan reseptiä.
Sinccis
On kummallista, jos joku työntekijä katsoo, että on liian "vähäinen" parantamaan oman yrityksensä tasoa.
Jokaisen toimitusjohtajan tulisi olla kiitollinen (ja fiksut ovatkin) sellaisista työntekijöistä, jotka haluavat parantaa omaa toimintaa.
No tavallaan tuo kysymys olikin kohdistettu juuri sinulle :)
Tattis tiedosta, täytyypä ostaa niitä ensi kerralla.