Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako 5-vuotias kulkea linja-autossa itsekseen?

Vierailija
21.05.2006 |

Siis jos matkaa n. 15 km, toisessä päässä viedään linja-autoon, ja toisessa ollaan pysäkillä vastassa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos reipas ja uskaltaa yksin matkustaa niin mikäpä siinä.

Vierailija
2/6 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanottaja loukkaantunu tai jotain?

Itse en kuskina ottais kyytiin ja en myöskään laittaisi lastani yksinbussiin, vaikka onkin reipas viisivuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei siis jää linja-autoasemalla vaan jollain pysäkillä, entä jos vastassa ei syystä tai toisesta olekaan ketään.....Kaikkea voi sattua...Itse en kyllä alle kouluikäistä laittaisi, en ikuna...ja vastuunsa tunteva kuski ei ota kyllä kyytiin....vaikka kuin olisi vastassa joku...

Vierailija
4/6 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

15km on niin lyhyt matka, että jos ap vie lapsen bussille ja soittaa heti sitten vastaanottajille, että tulossa on, niin kyllä kaikki varmasti sujuu hyvin. Kaiken varaksi voit lapsen mukaan antaa lapun jossa puhelinnumero siltä varalta, ettei vastaanottaja olekaan pysäkillä passissa.

Vierailija
5/6 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ottais kyytiin jos olisin bussikuski.

Vierailija
6/6 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuu kulkemaan esikouluun bussilla.

Ja tuttavani 7- ja 11-vuotiaat lapset menivät viime kesänä 200 km matkan bussilla keskenään. Heille piti laittaa kaulaan lappu, jossa oli henkilötiedot, matkan pää, kuka on vastassa ja puh. numeroita. Sellasen lapun sai linja-autoasemalta, piti vaan itse täyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän